Büyük Gün

770 29 2
                                    

5 gün sonra..

Bugün babam evleniyordu bu yüzden sabahın köründe hazırlıklar başlamıştı bile düğün bizim evde olucaktı ev yeterince genişti. Saate baktım 8.30 . Elimi yüzümü yıkadım ve dolabın karşısına geçtim pantolon ve tişört seçip üstüme geçirdim ve akşam ki  düğün için ne giyceğime bakicaktim ki vazgeçtim akşam düğünde böyle durucaktım pantolon ve tişört sonuç olarak bu düğün benim için bir şey ifade etmiyordu. Kızıl uzun saçlarımı da açıkta bıraktıktan sonra çantamı aldım ve odadan çıktım burda durmak istemediğim için dışarı çıkacaktım cici annemiz ve o gıcık kızı gelen makyöz ve kuaförlere saç ve makyajlarını yaptırıyorlardı kapıya yöneldim "Eslem sende gelsene canım" cevap vermeden gittim. Biraz da bizim kızlarla vakit geçirmeliydim.
.........
Eve geldiğimde nikah başlamak üzereydi babam ise bana nikah masasında kötü bakışlar yolluyodu demek  düğününe geç geldim diye kızıştı "şımarık prenseste sonunda  geldi demek "  gelen sesle arkama döndüm bu Gizem'di (üvey kardeşi) . "Ne istiyorsun gizem?" "Bişey istememe gerek varmı bundan sonra senin olan ne varsa benim tatlım alışsan iyi olur" Allah'ım bu kızı öldürmeliyim "ne saçmalıyorsun gizem yine " bu kız niye bu kadar gıcık "saçmaladığım falan yok olucakları söylüyorum" dedi ve gitti. Bense çok da takmadım nasıl olsa gidecektim.
Herkes gittikten sonra babamlar da balayı için yurt dışına gideceklerdi birazdan. Onlar gitmeden babamla konuşmam lazımdı "baba ben yarın sabah ablamın yanına İstanbul'a gidiyorum  beni arabayla bıraktırır mısın?"
"Olmaz seni götürebilecek kimse yok şoför izinli" "ben nasıl gidicem o zaman ?" "Ben götürürüm" bu keremin sesiydi "tabi eğer isterseniz,hem bana da değişiklik olur" "çok iyi olur oğlum" babamın dediği şeye kızmıştım bana ister misin diye soran yoktu "ama baba" "konu kapanmıştır Eslem ya Kerem ile gidersin ya da bir süre daha burdasın sen seç,biz balayına gidiyoruz sen de seçimini yap " cevap vermeme fırsat vermeden gitmişti ama yine de burda kalmaktan iyidir diye düşündüm ve kabul etmeye karar verdim "yarın sabah yola çıksak olur mu?" "Yarın mi o kadar çabuk mu neyse sen bilirsin olur" "sağol Kerem" dedim ve odama çıktım,duş alıp aşağı indim kerem film izliyordu Gizem ise yeni odasında takılıyordu. Keremin yanına gidip oturdum "ne izliyorsun bende izlesem sorun olur mu?" "Tabi ki, yeni çıkan bir aksiyon filmi var onu izliyorum sever misin aksiyon filmi?" "Genelde çok izlemem daha çok gizem dolu ve korku filmi izlemeyi seviyorum." "Korku filmi seven kız ilk defa görüyorum ,korkmuyor musun? " "gündüz izlersen korkmazsın" dediğim şeyle ikimizde gülmeye başladık, bu çocuğu sevmiştim kardeşi gizem gibi gıcık değildi. "Gitmesen olmaz mı?" " burda kalmak istemiyorum zaten kalmamı isteyen de yok" " ben istiyorum yani şey mısırı uzatır mısın?" güzel u dönüşü yapıp lafı değiştirmişti neden kalmamı istiyordu ki acaba neyse yarın muhteşem bir gün olucaktı ablamı da çok özlemiştim zaten odama gidip biran önce yatmak istiyordum "ben yatıyorum iyi geceler" "iyi geceler" odama gittim ve sanırım iyi bir uyku çekmenin zamanı gelmişti.

BÖLÜM SONU🌹

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin