-32-

364 15 2
                                    

İYİ OKUMALAR💫💜

Sabah kalktığımda yanımın boş olduğunu fark ettim , gitmişti . Yastığıma sinen kokusunu içime çektim , çıkmaz bir sokaktaydım sanki , ne yapacağımı bilmiyordum.

Yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkadım , aynada kendime baktım . Yaralarım biraz da olsa geçmişti , ama yüzümdeki halsizlik hala orada duruyordu . 

Banyodan çıkıp yatağıma ilerledim ve yastığımın altındaki telefonu eline alıp Deniz'i aradım .  Belki bu gün birşeyler yapardık .
Üçüncü çalışta açtı,
"Efendim kanka?"
"Nasılsın diye baktım"
"Ben iyim asıl sen nasılsın?" Nasıldım? Bunu bende bilmiyordum ki " bilmem, ama çok sıkıldım bize gelsene "
" kanka dışarı çıkıp biraz dolaşalım mı ? Hem alışveriş yaparız ."
"Olur ama önce ablama sormam lazım , ben seni ararım bir yarım saate" "tamam"

Telefonu kapatıp yatağa fırlattım ve odadan çıkıp ablamın odasına gittim , odasında yoktu büyük ihtimalle mutfaktaydı. Mutfağa gittiğimde kahvaltı yaptığını gördüm, beni görünce gülümsedi "Niye erken kalktın ?dinlenseydin." "Abla ben iyiyim" "iyi madem hadi otur ben sana çay koyayım" sandalyeyi çekip oturdum , ablam da bana çay koyduktan sonra karşıma oturdu.

Önümdeki tabağı alıp masadaki her şeyden doldurdu. "Abla bunların hepsini nasıl bitiricem ben?" "Yersin yersin " güldüm ve bir peynir alıp ağzıma attım.  "Abla bugün Deniz'le dışarı çıkabilir miyim?" "Eslem daha yeni bir sürü şey atlattın , polisler hala o adamı arıyor olmaz" "abla lütfen , dikkatli olurum ben" "Burak da gelecek mi?" Burak mı? Onu arayıp asla çağırmazdım "onun işleri var " "o zaman olmaz " "Can da geliyor hani bizi dün bırakan"

Can'ı ortaya atmıştım , başka türlü izin alamazdım. Biraz düşündü " Tamam o zaman ama Can gelip seni alacak , onu göreceğim sonra gidebilirsin. " Can'a sormadan böyle bir şey söylemiştim , inşAllah  kabul ederdi .

Sofradan kalktım "Kahvaltını bitirmeden gidemezsin" ablamın huyunu biliyorum , bitirmezsem gidemezdim . Sofraya tekrardan oturup tabaktaki her şeyi ağzıma tıktım ve kalktım. Ablam bana hayretler içinde bakıyordu.

Odama gittim sıra en zor işteydi , Can'ı ikna etmek . Telefonu elime aldım ve Can'ı aradım .

İlk çalışta açtı "Efendim " "Can , bizimle birlikte alışverişe geliyorsun " ben bodoslama konuya girerken Can güldü " ben ve kız alışverişine gitmek öyle mi? Hayatta olmaz "  "Can lütfen ablam sen varsın diye izin verdi . Hem Deniz de gelecek" Deniz onun zayıf noktasıydı ve onu zayıf noktasından vurmak hoşuma gidiyordu. "Of iyi tamam hazırlan geliyorum, Burak niye götürmüyor ki?" Söyleniyordu kıkırdadım "Ben o öküzle konuşmuyorum " "ıı tamam Eslem sus istersen "  "ne susucam ya , odunun teki işte hem bana yalan söyledi o" "Eslem yeter sus" "senin o arkadaşın varya tam bi hayvan " ben Burak'a söverken Can sadece sus diyordu neden ki? "Eslem , Burak burada ve seni duyuyor "  hızla telefonu kapattım .

Eminim çok kızmıştı, telefonuma gelen mesaja baktım.  Burak'tı ,

"Demek odunum öyle mi ?"
"Ha bide öküz ve hayvan demiştin dimi?"
"Eslem beni oraya getirtme zaten çok özledim gelmemek için zor tutuyorum kendimi "

O ard arda mesaj atarken ben sadece okuyordum , ama en son attığı mesajla resmen eridim, özledim mi demişti o? 

.......

Bir saattir dolabın karşısında ne giyeceğime bakıyordum, en sonunda siyah spor bir elbise alıp giydim ve saçlarımı da açık bıraktım. Yine spor bir çanta alıp odadan çıktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin