Deniz kapıyı açtı ve içeri girdik , "hadi gel , ben sana rahat bir şeyler veriyim üsütümüzü değiştirelim " "tamam" denizin odasına girdik , rahat bir şeyler giyip salona geçtik " Eslem dolapta limonata var sever misin?" "Bayılırım" "o zaman koyup geliyorum bekle beni" gülerek salondan çıktı ve mutfağa gitti .
Bi süre sonra limonatalarla geri geldi. "Deniz hadi anlat artık neymiş şu plan "
"Bak şimdi, eğer o seni görmezden geliyorsa , sende ona aynısını yapıcaksın , bırak üzülmeyi falan umursama , hatta hazırlan gidiyoruz" "nereye gidiyoruz Deniz?" " Burak'ların her zaman takıldıkları yere , geçen gittiğimiz cafeye" "iyi de ne yapıcaz ki orada ?" "Benim kuzenler var onları da çağrırız , takılırız birlikte" "iyi peki " "hadi gel hazırlanalım" odaya gittik, Deniz dolaptan bir kaç bir şey alıp yatağın üstüne koydu . "Hadi giyin sana olur bunlar"(ESLEM VE KIYAFETİ)
Deniz de giyindikten sonra telefonu eline aldı ve kuzenlerine mesaj attı . "Eslem kuzenlerimle konuştum 10 dakikaya burdalarmış" "Tamam"Bir süre sonra zil çaldı "Deniz kapıyı açtı "
-ya sürekli ben haber veriyorum bi kere de sen ara
-ya Aylin haber ver işte çok mu zorDeniz'in kuzenleri tartışarak içeri girdi , çok komiklerdi. Deniz bana döndü ve konuştu "bunlar hep böyle didişirler işte" "Kaan, Aylin yine neyi paylaşamıyorsunuz " Aylin , Kaan'a göz devirip konuştu "anneme haber vermeden çıktık evden arayıp haber ver diyorum Kaan'a vermiyor" "ay bunun için mi bu kadar kavga ettiniz" deniz eline telefonu aldı , rehbere girip birini aradı büyük ihtimalle Aylin ve Kaan'ın annesini arıyordu. "Alo nasılsın teyzelerin bir tanesi"
"Bende iyiyim teyze , Kaan'la Aylin bize geldi cafeye gidicez birlikte haber vermek için aradım"
"Teyze bu seferlik izin ver gelmişler o kadar kırma beni"
"Saol teyzem hadi görüşürüz" Deniz telefonu kapayıp masaya koydu "Aylin siz cezalıymışınız , demek ondan arayıp diyemediniz ,neyse ben izin aldım bu seferlik." Aylin gidip Deniz' e sarıldı . Kaan yanıma geldi "kaan ben" uzattığı elini tutup sıktım "bende Eslem " tatlı çocuktu kıvırcık sarı saçlarıyla daha da şirin gözüküyordu .
Daha sonra Aylin geldi "bende Aylin " "memnun oldum Aylin " ikisi de çok tatlılardı. Deniz yanımıza geldi "hadi tanışmanız bittiyse gidelim artık" ayakkabılarımızı giyip evden çıktık.BÖLÜM SONU 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
Teen Fiction"Neden bu kadar kötüsün,içindeki buzları erit artık bu kadar soğuk ve acımasız olma!!" "Buyum kızım ben aşık olmam ben acı çektiririm ben böyle büyüdüm sevgi nedir bilmem " "Hayır sen bu değisin içindeki çocuğa kulak ver onun fısıltılarını din...