Yolculuk

678 28 0
                                    

Gözlerimi alarm sesiyle açtım saat daha 7.00 idi. Uzanıp alarmı kapattım yataktan çıkıp kısa bir duş aldım,erken kalkmamın sebebi bavulumu hazırlamaktı işlerimi son güne bırakmayı seviyordum. Dolabın  karşısına geçip tüm kıyafetlerimi yatağa serdikten sonra teker teker bavula yerleştirdim,hepsi bir bavula sığmadığı için ikincisine geçtim ve kıyafet işimi bitirdim. Küçük bir sırt çantasının içine de bakım ürünlerimi ve kozmetik ürünlerimi koyduktan sonra işim bitmişti. Aşağı indim ev çok sessizdi kimse daha kalkmamıştı .Bende bira televizyon izlemeye karar verdim. Bir saat sonra Kerem ile Gizem de kalkmışlardı hep birlikte kahvaltı için sofraya oturacaktık ki Kerem konuştu "bugün dışarda kahvaltı etsek hem sende gidiceksin,yola çıkmadan önce vakit geçirmiş oluruz sonra eve gelir bavulları alıp gideriz ne dersiniz?"
Gizem hemen konuşmaya başladı"Eslem sen gidiyor musun ve seni abim mi bırakacak?" Gizemin hiçbir şeyden haberi yoktu "evet Gizem ablamın yanına gidiyorum ve beni Kerem bırakıcak rahat rahat takılırsın artık ben yokken ,neyse bence güzel fikir Kerem gidelim" "Bana da uyar abi"   "Tamam o zaman hazırlanın bekliyorum" ikimiz de merdivenlerden çıktık gizem kendi odasına gitti bende odama girdim bugün giyeceklerimi hazırlamıştım zaten mavi bir tulum giyindim ve saçımıda topladıktan sonra hafif bir makyaj yaptım işim bitmişti.

(ESLEM'İN KIYAFETİ)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ESLEM'İN KIYAFETİ)

Bir saat sonra......
Bir cafe de kahvaltı ettik ve eve geldik şuan Keremle bavullarımı arabaya koyuyorduk. İşimi bittikten sonra yola çıktık yola çıkalı 2.30 saat olmuştu ve tam üç saat daha yolumuz vardı "müzik açsam sorun olur mu" "hayır tabi ki bende sıkıldım zaten aç hadi" Kerem'den onayı aldıktan sonra radyoyu açtım bir kaç şarkı değiştirdikten sonra Anne Maria'nin şarkısı çıkınca durdum bu kadına bayılıyordum..

ÜÇ BUÇUK SAAT SONRA..
Sonunda gelmiştik yolda ablamı arayıp evin adresini aldık ablam evde yoktu akşam gelicekti. Apartmana girdik ve kapının önündeki saksıdan anahtarı alıp içeri girdik ev babamın evi kadar büyük olmasa da ablamla bana yeterdi salona geçip oturduk ,mutfağa gidip dolaba baktım yaşasın limonata ablam benim için alıcağını söylemişti bu arada limonataya bayılırdım iki tane bardak çıkarıp limonata koydum ve salona gittim birini Kerem'e verdim ve koltuğa oturdum "teşekkür ederim seni de getirdiğime göre bunu içtikten sonra ben geri dönsem iyi olucak,daha fazla rahatsızlık vermiyim daha fazla " " saçmalama kerem rahatsızlık verdiğin yok ben teşekkür ederim asıl. Sen olmasaydın buraya gelemezdim ablam gelir birazdan onunla da tanışırsın hem" "önemli değil gelmek istiyordun getirdim,tanışmak çok isterim tabi ki.

BÖLÜM SONU🌹
DEVAM EDECEK..

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin