Büyük Sürpriz

360 16 7
                                    

İYİ OKUMALAR 💫
MULTi: ESLEM

ESLEM'DEN

2 GÜN SONRA

"Kapı çalıyor!" Salonda oturup kitap okuyordum ki , bir saattir çalan kapıyı açmayan Burak'a baktım . Sıla eve alışveriş yapmak için markete gitmişti . "Sen bak, kapıdaki kişi sana geldi" "ne?" Bana kim gelebilirdi ki?

Fazla uzatmadan ayağa kalktım yoksa kapıdaki her kimse ağaç olmuştu. Salondan çıkıp kapıya vardığımda zaman kaybetmeden açtım.
"Kızım hiç açmasaydın ya , biz beklerdik " karşımda söylenen Deniz'i görmemle gözlerim doldu ve yüzümde aptalca bir gülümseme oluştu. Zaman kaybetmeden gidip boynuna atladım , bir süre sonra onun da ellerini sırtımda hissettiğimde bunun bir rüya olmadığını anladım . Ama bu nasıl olurdu?

"Aşkınızı içerde yaşasanız olmaz mı ? Bakın iki gündür araba kullanıyorum ve çok yorgunum!" Deniz'in arkasında çemkiren Can'ı görmemle , Deniz'den ayrıldım ve ona da sarıldım  "Hoş geldiniz " oda bana sarıldı "Hoş bulduk zilli"  Can , Burak'ın aksine gayet rahat bir çocuktu.
Bir süre sonra kolumdan birinin çekmesiyle Can'dan ayrıldım "Yeter bu karar sarıldığınız "

Burak beni kenara çekti ve içeri geçmeleri için yol verdi, ne yani beni Can'dan mı kıskanmıştı? En yakın arkadaşından hatta tek arkadaşından. Bu çocuk gerçekten odunun tekiydi bunu bir kez daha anlamıştım.

Saat 14.30'du. Aslında daha erkendi. Onlar salona geçerken bende peşlerinden gittim . "Aç mısınız?" Can hemen atıldı "Aç falan değilim uykusuzum . Siz bize bir oda gösterin de gidip uyuyalım" bunları söylerken bir yandan da koltuğa yayılmış olan Deniz'in kolunu çekiştiriyordu .

"Ya Can benim uykum falan yok sen git yat!" , "Ya sevgilim hadi ,ben seninle uyumak istiyorum . Hem bak gidelim dedin getirdim seni buraya." Deniz söylenerek oturduğu yerden kalktı , bense sadece bu hallerine gülüyordum.
"Eslem kuzum ben bu koca ayıyı uyutup geliyorum. Hangi odaya gidelim?" "Ayıp oluyor ama ayı falan" Can'ın söylediğine ikimiz de güldük . "Yukarda fazlasıyla oda var istediğinize gidin" kafa sallayıp yukarı çıktılar.

Bende içeri girerken kapının önüne bıraktıkları sırt çantalarını alıp salona taşıdım , demek kalıcaklardı . Belimde hissettiğim ellerle gülümsedim , Burak tam arkamdaydı. Kulağıma eğilip konuştu " Beğendin mi sürprizimi?" Ensemde hissettiğim nefesiyle vücudum fazlasıyla yanmaya başladı. "E-evet "
Bu sefer dudakları boynuma kaydı , öpmüyordu sadece dudaklarını gezdiriyordu .

Bu hareketiyle kıpırdandım, bende yarattığı etkinin farkında mıydı? Ondan ayrılıp biraz uzaklaştım , yoksa iyi şeyler olmayacaktı. "Dışarı çıkıp Rüzgar'la oynaya bilir miyim?" Kapıdaki sarışın köpeği gerçekten çok sevmiştim canım sıkıldıkça çıkıp oynuyordum, tabi Burak yokken . Ama her türlü ona haber gidiyordu, Burak yanımda değilken bile neler yaptığımı gayet iyi biliyor idi .
"Olmaz" "Ya ama neden?" Yüzümü somurtarak kollarımı göğüsümde birleştirdim .

"Orada o kadar korumanın içinde koşturup oynamanı istemiyorum da ondan !" "Burak zaten hiçbiri yüzüme bakmıyor ki , hepsinin kafası önde" gerçekten de öyleydi , artık Burak ne yaptıysa adamlara, bir şey sorsam bile kafaları önde cevap veriyorlardı.
"Hayır dedim " "hiyir didim " yüzümü buruşturarak taklidini yaptım.

Burak'a baktığımda kızgın bir şekilde bana baktığını gördüm, "E ben ufaktan kaçıyım o zaman", kafa salladı "Bence de kaç sen " arkamı dönüp merdivenlere doğru koşmaya başladım , merdivenleri çıkarken kolumun tutulmasıyla geri sendeledim.İkimiz de merdivenlere otururken güldük .

Kafamı kolunun altına alıp, saçlarımı karıştırmasıyla çığlık attım "Senin dilin fazla uzamış " "Ya Burak yapma!" .
"Ya bu haliniz ne olacak böyle?" Deniz merdivenlere yaslanmış bize gülüyordu. "Valla bende bilmiyorum ki, gittiği yere kadar" dedim gülerek "Ne demek gittiği yere kadar?" Burak'a ciddi misin bakışı attıktan sonra Deniz'e geri döndüm.

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin