-31-

347 13 0
                                    

İYİ OKUMALAR💫

MULTİ: ESLEM

PEÇETELERİNİZİ HAZIRLAYIN BU BÖLÜM BİRAZCIK ÜZÜCÜ :(

AMA SONU SÜPRİZLİ;)

Başımda hissettiğim ağrıyla gözlerimi açtım , sanırım hastane odasındaydım kafamı yana çevirdim. Burak elimi tutmuş öylece bana bakıyordu , hızla elimi çektim "iyi misin ?, bu yüzünün , ellerinin hali ne ? o mu yaptı sana bunu?" Endişeliydi .  "Ablam nerde?" Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı , gözümün önüne yine o görüntüler geldi , Burak ve yaptığı o pis işler .

"Az önce gitti , gelir şimdi" "Burak git burdan ! " "Güzelim noluyor ? " "sana git burdan dedim seni görmek istemiyorum anlamıyor musun !" Bağırmamla afalladı,sanırım bunu beklemiyordu . "Biliyor musun pisliğin tekisin ! Her şeyi biliyorum artık seni ve o pis işlerini istemiyorum hayatımda ! Sen beni kandırdın , ya ben sana güvenmiştim aramızda gizli saklı yok sanıyordum ! Artık yüzünü bile görmek istemiyorum duydun mu beni?"

Kapı açıldı ve içeri Deniz girdi , bağırmamı duymuştu sanırım . Burak ne diyeceğini bilemez bir şekilde karşımda duruyordu " Eslem hayır sen de gidersen ben toparlanamam , ben sensiz yapamam anlamıyor musun!" Bende onsuz yapamazdım ki ama onun hayatı bana çok fazla gelir, ben o yükün altında ezilirdim .

"Kendi gözlerimle gördüm ellerinle zehir hazırlıyordun sen ya , sen böyle bir şey nasıl yaparsın ? İnsanlara nasıl zarar verirsin ? Aklım almıyor !" "Zorundayım tamam mı ? ben böyle biriyim işte" "çık git burdan!" Masanın üstünde duran bardağı alıp ona fırlattım, bardak hemen yanına düşüp kırılmıştı . Bilerek yanına atmıştım ben ona kıyamazdım ki.

Uzunca bir süre yüzüme baktı sonra kapıyı sert bir şekilde çarpıp gitti . Deniz koşarak yanıma geldi "Eslem iyi misin kuzum ?" Sıkıca sarıldım onu özlemiştim . "Nasıl geldim ben buraya ?" "Hemşirelerin söylediğine göre bir adam gelip bırakmış seni , bizde haberi alır almaz geldik yanına çok ateşin vardı sanırım üşütmüşsün. Kameralara baktık seni getiren Koray'mış " 

Belli ki tekrar ateşim çıkınca beni buraya getirmişti , o iyi biriydi yada en az Burak kadar kötü. "Eslem ben çok özür dilerim hepsi benim suçum , senin yerine ben gelseydim böyle şeyler olmazdı." "Deniz sakın kendini suçlama hiç biri senin hatan değil." Kapı açıldı ve içeri ablam girdi , yanıma gelip sıkıca sarıldı "abla" "canım bak ben çok üzgünüm , sana sahip çıkamadım " "abla senin bir suçun yok" neden herkes suçu üstleniyordu ki , bu onların suçu değildi . Bu Koray ve Burak'ın suçuydu.

"Babamlar geldi" babamların burada ne işi vardı ki? "Abla keşke haber vermeseydin " " Ben çok korktum , bilmek hakkı diye düşündüm." "Burda mı?" "Evet Kerem'le birlikte kapıda " "Kerem neden gelmiş ki? " " Bilmiyorum , ben gidip uyandığını söyleyeyim" kafa salladım . Şuan onu görmeye hazır değildim ama artık ne olacaksa olsun!

Bir süre sonra kapı açıldı Kerem , ablam ve babam içeri girdi , onlar gelince Deniz de ayağa kalkıp gitti . Babam yanıma gelip sarıldı , buna biraz şaşırsamda karşılık verdim . "Ben bir karar aldım" "ne kararı?" Sırada ne vardı acaba " Bizimle birlikte İzmir'e dönmen en iyisi " kafamı çevirip ablama baktım gözleri dolmuştu sanırım onun bundan haberi vardı " Baba ben burada ablamla mutluyum " "Mutlusun ama güvende değilsin , ablan sürekli hastanede oluyor ve sen de başıboş kalıyorsun , en azından bu süreç içerisinde İzmir'de kal . " "Okulum burada " "Bir  kaç aylığına dondururuz" "Hayır hiç bir yere gelmiyorum " ablam yanıma geldi " Canım en iyisi bu inat etme de git , bak ben sana sahip çıkamıyorum işte "  "ama abla-" "Eslem en azından bir kaç aylığına gitmen iyi olacak " " Abla beni istemiyorsan açık açık söyle böyle bahanelerle göndermeye çalışma." "Eslem o ne demek ? seni istemez olur muyum hiç. Sen benim annemden kalan tek şeyimsin" aklıma annem geldi, onu çok fazla özlemiştim ve o şuan burada olsa böyle şeyler olmazdı. "Abla o zaman kararlarıma saygı duy , lütfen gitmek istemiyorum"  "peki güzelim hiçbir yere gitmiyorsun" babama döndü "o gelmek istemiyor ve bende göndermiyorum "

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin