Bab 49

119K 5.8K 515
                                    

Hasya memakai pelembap di mukanya. Perfume di sembur ke pergelangan tangan sebelum di gosok dan disapu ke nadi. Dia yang berbaju tidur yang cuma separas lutut dia berpusing perlahan.

Tangan dan jarinya yang gemuk-gemuk dipandang sambil menjuih. Pipinya pun sudah semakin tembam. Macam mana abang Uwais boleh kata seksi?

Hasya kemudian terus berbaring di atas katil. Dengan kudrat yang ada, dia bangun sedikit menahan kepala dengan tangan. Kaki disilang gaya menggoda. Ok tak macam ni?

Dia menggeleng dan menukar ke posisi lain. Kedua siku menahan tubuh sambil satu kakinya dilipat.

Sesaat..

Dua saat..

"Ahh lenguh.."

Dalam Hasya yang berkalih, bergumpal di atas katil itu, Uwais membuka pintu bilik air. Dia yang mengelap rambut itu terkebil melihat Hasya.

"Eh abang.." Hasya senyum dengan tangan melambai. Bibirnya mengorak senyum nakal. Uwais tergelak. Kenapa la dengan Hasya ni?

"Abang dah mandi?" Hasya gigit bibir memandang Uwais atas bawah. Badan Uwais yang agak berketak itu dipandang terliur.

"Dah.." Jawab Uwais sambil melangkah ke walk-in-drobe.

Hilang saja Uwais dari pandangan, Hasya mengetuk kepalanya perlahan. Kenapa gatal, miang, pervert sangat ni Hasya?! Baby la ni! Suka la tu dengan daddy. Awak suka kan daddy awak seksi?! Ni mesti anak perempuan. Gatal..

"Awalnya nak tidur?" Uwais yang hanya berjogger pant itu duduk di birai katil sambil memandang Hasya. Rambutnya yang basah dibiar dahulu kusut.

"Hasya nak bedtime story" Hasya bermain dengan jambang Uwais. Seksinya jambang..

Uwais mengecil mata. Dah bedtime story ke nak benda lain?

"Kejap abang nak sembur body mist, nak pakai pelembap semua. Awak baring dulu. Kesian baby tu berputar-putar awak gerak banyak" Uwais membaringkan Hasya. Saja ja nak auta. Selimut diangkat sehingga ke perut Hasya yang menggunung itu.

Sambil menunggu Uwais, jari telunjuk Hasya bermain sesama sendiri. Kipas yang berputar di siling dipandang. Kasihan abang Uwais kena tidur bawah kipas. Selalunya dalam air cond, tapi semenjak Hasya masuk bulan ketujuh kehamilannya, dia cepat berasa sejuk.

Hasya menoleh memandang Uwais yang masuk ke dalam selimut. Dia berinjak sedikit mendekati Uwais. Kepalanya terus diletak di atas lengan Uwais.

Uwais senyum, manja! Tubuhnya di paling menghadap Hasya. Tangan kirinya menampung kepala Hasya manakala tangan kanan mengusap perut.

"Abang..citelah.." Hasya sudah tak sabar. Jemarinya bermain dengan jemari runcing Uwais.

"Ok ok, tak sabar ye.."

***

Uwais membuka mata, siling putih menyapa pandangan. Dia segera bangun dari baringan. Dipandang keliling kalut. Sebuah bilik yang mewah bertona cream semalam sudah bertukar menjadi bilik kecil yang hanya ada katil dan sebuah pintu.

Uwais berlari ke pintu. Diputar tombol pintu itu sambil menjerit "lepaskan aku! lepaskan aku!" 

Dadanya bergerak kencang. Tingkap kecil di tepi katil dirapati. Berkerut dia melihat sekumpulan manusia yang sedang membuat gerakan teratur itu. Kadang kaki mereka naik, kadang tangan pula dibuat gaya menumbuk. Semua dilakukan secara serentak.

Uwais duduk diatas katil. Matanya bergerak ke sana sini dengan dadanya kencang. Dimana dia sekarang ini?

Kepalanya mendongak ketika pintu biliknya terbuka. Seorang lelaki berpakaian hitam menghampirinya.

Mrs. Uwais: My Wife From HeavenWhere stories live. Discover now