Κεφάλαιο 26ο

65 14 5
                                    

Το επιδόρπιο ήταν το τελευταίο πιάτο για σήμερα και ήταν το πιο αγαπημένο της πράγμα στον κόσμο. Εκτός από μένα προφανώς! Cheesecake! Φαινόταν τόσο χαρούμενη όταν ο Jay το τοποθέτησε μπροστά μας, οπότε πήρα μια γενναιόδωρη κουταλιά από το γλυκό και την κατεύθυνα προς το στόμα της. Το έφαγε χαρούμενα και μετά έκανε το ίδιο σε μένα. Συνεχίσαμε να ταΐζουμε ο ένας τον άλλον, μέχρι που τελείωσε όλο αφήνοντας μας με τυρί κρέμα στις μύτες μας.

"Ο μωρό μου!". Πήδηξε στιγμιαία και άρχισε να γλύφει το γλυκό από την μύτη μου, αλλά δεν με άφησε να ανταποδώσω την χάρη, αφού σκούπισε την δικιά της με μια χαρτοπετσέτα. Κατσούφιασα λιγάκι και κάτσαμε εκεί για μερικά λεπτά.

Ο Tom, ο Max, ο Siva και ο Jay μπήκαν όλοι σε μια γραμμή μπροστά μας και χαμογέλασαν. Ο καθένας κρατούσε από ένα κόκκινο τριαντάφυλλο και με τη σειρά τα έδωσαν όλα στην Jenny.

"Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλο αυτό αγόρια. Πραγματικά σημαίνει πολλά για μένα! Ήταν μια από τις καλύτερες νύχτες της ζωής μου!". Η Jenny σηκώθηκε και τους φίλησε όλους με τη σειρά στο μάγουλο.

"Η αποψινή νύχτα δεν έχει τελειώσει ακόμα γλυκιά μου. Ακολούθησε με!". Πήρα ξανά το χέρι της και οι έξι μας περπατήσαμε ανάμεσα από τα δέντρα για λίγο μέχρι που φτάσαμε σε ένα ξέφωτο, όπου τέσσερα καθίσματα ήταν τοποθετημένα, μαζί με την κιθάρα του Tom. Όλοι πήραν τις θέσεις τους και εγώ οδήγησα την Jenny στον ειδικό χώρο με τις απλωμένες κουβέρτες και τα μαξιλάρια, δίπα στο πιο μεγάλο δέντρο. Κάτσαμε κάτω μαζί και βολευτήκαμε ο ένας κοντά στον άλλον, τυλίγοντας τις κουβέρτες γύρω μας για να μας κρατήσουν ζεστούς.

Ο Tom ξεκίνησε να παίζει με την κιθάρα και μετά από μια αρκετά μεγάλη εισαγωγή, τα αγόρια ξεκίνησαν να τραγουδούν το τραγούδι που εγώ διάλεξα. Σήμαινε πολλά για μένα. Ολόκληρο το τραγούδι, οι στόχοι, η μουσική, η μελωδία, άγγιζαν πολύ βαθιά μέσα στην καρδιά μου, συναισθήματα που μόνο εκείνη μπορούσε να αγγίξει. Ήταν το τέλειο τραγούδι για να της πω πως αισθάνομαι.

"When somebody loved me, everything was beautiful

Every hour we spent together, lives within my heart

And when she was sad, I was there to dry her tears

And when she was happy, so was I, when she loved me.

Through the summer and the fall, we had each other, that was all

Just she and I together, like it was meant to be

And when she was lonely, I was there to comfort her

And I knew that she loved me.

So the years went by, I stayed the same

And she began to drift away, I was left alone

Still I waited for the day, when she'd say "I will always love you"

Lonely and forgotten, never thought she'd looked my way,

She smiled at me and held me, just like she used to do,

Like she loved me, when she loved me

When somebody loved me, everything was beautiful,

Every hour we spent together, lives within my heart

When she loved me...". Τα αγόρια τελείωσαν απαλά το τραγούδι και μετά από το μικρό σόλο, σταμάτησε και ο Tom με την κιθάρα.

Ψιθύρισα όλο το τραγούδι στο αυτί της και τα μάτια μου είχαν θολώσει λιγάκι. Γύρισε το κεφάλι της και με κοίταξε, και είδα ότι έκλαιγε και αυτή απαλά. Σταματήσαμε να προσπαθούμε να το κρατήσουμε και απλά υποκύψαμε και κλάψαμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου για αρκετή ώρα. Δεν ήμουν σίγουρος τι δάκρυα ήταν αυτά. Δεν ήταν τελείως δάκρυα θλίψης ή απόλυτης ευτυχίας, αλλά κάπου στο ενδιάμεσο.

"Αυτό είναι το soundtrack από το Toy Story 2..." είπε ανάμεσα από τα αναφιλητά της.

"Ναι από εκεί είναι..." της είπα καθώς παραμέριζα τα δάκρυα της με τους αντίχειρες μου.

"Θα σε αγαπώ για πάντα..." μου είπε απότομα κοιτώντας με κατευθείαν βαθιά μέσα στα μάτια.

"Θα σε αγαπώ περισσότερο για πάντα..."

"Όχι εγώ θα αγαπώ ΕΣΈΝΑ περισσότερο για πάντα!" επέμεινε.

"Θα σε αγαπώ περισσότερο!"

"ΕΓΏ θα σε αγαπώ περισσότερο!"

Συνεχίσαμε να διαφωνούμε παιχνιδιάρικα για πολύ ώρα ακόμα και απλά ξεκίνησε να μοιάζει όλο και περισσότερο με σαπουνόπερα, καθώς στεγνώσαμε ο ένας τα μάτια του άλλου και εκείνη σκαρφάλωσε πάνω μου, ώστε να είμαστε όσο πιο κοντά γινότανε.

"Μπορείτε να σταματήσετε το PDA εσείς οι δύο;;" χασκογέλασε ο Max και τον κοίταξα με μια δολοφονική ματιά.

"Εμείς φεύγουμε!" πετάχτηκε ο Jay και πήρε τους άλλους μακρυά, αφήνοντας εμάς τους δύο μόνους μας, μαζί, μακριά από τις κάμερες, μακριά από όλα.

"Είμαστε μόνο εσύ, εγώ και τα αστέρια..." αναστέναξα ονειρικά και εκείνη χάιδεψε με τα δάχτυλα της το στήθος μου.

"Και αυτό μου θα μου ήταν αρκετό για μια αιωνιότητα!" είπε και με φίλησε με πάθος.

--

Abandoned|| Book 2 -Sequel to OrphanWhere stories live. Discover now