Πρόλογος

376 61 14
                                    

Το να φύγω ήταν το σκληρότερο πράγμα που έκανα ποτέ σε ολόκληρη την ζωή μου. Η Jenny ήταν ολόκληρος ο κόσμος μου και η αγάπη μου. Εγώ και αυτή, είναι λες και είχαμε φτιαχτεί για να είμαστε μαζί. Λένε ότι υπάρχει μόνο ένας άνθρωπος εκεί έξω για τον καθένα μας, και αρχίζω να συμφωνώ. Μπορεί να είμαι στην άλλη άκρη της γης για μια νέα ζωή και καινούργια κορίτσια, αλλά ανεξαρτήτος μετά το πόσα κορίτσια με προξένευαν, κανένα από αυτά δεν ήταν εκείνη. Πραγματικά μου έκλεψε την καρδιά από την ώρα που γνωριστίκαμε, και από τότε με έκανε να την ερωτεύομαι όσο και περισσότερο μέσα με την μέρα. Τα περισσότερο κορίτσια θα είχαν φρικάρει αν ένα αγόρι, που υποτίθεται θα γινόταν ο αδερφός τους, τους ζούλαγε τον πισινό, αλλά όχι η Jenny. Αυτή απλά άρχισε να με φλερτάρει όπως και εγώ! Αυτό ήταν αυτό που κάναμε πάντα! Φλερτ, φλερτ και γλύκες. Ποτέ δεν είχαμε έναν κανονικό καυγά μέχρι την μέρα που έφυγα, και ήταν τόσο επίπονη, που δεν ξέρω γιατί το έκανα.

Βασικά, αυτό στην πραγματικότητα είναι ψέμα. Ξέρω ακριβώς γιατί έφυγα. Δεν ήταν δικό της λάθος, ήταν δικό μου. Δεν την απάτησα ή τίποτα τέτοιο, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν την κατηγορώ που κατέληξε κατευθείαν σε αυτό το συμπέρασμα. Είμαι διάσημος και τα κορίτσια κυριολεκτικά μου την πέφτουν όπου και να πάω. Αλλά εγώ ποτέ δεν θα έβλαπτα την Jenny μου. Γιατί να πετάξω το κορίτσι των ονείρων μου για μια μόνο βραδυά;;

Γιατί να πετάξω το κορίτσι των ονείρων μου για ένα μόνο τηλεοπτικό σόου;;

Α/Ν

Ξεκίνησε και το δεύτερο βιβλίο! Θα ήθελα γνώμες για το πως σας φαίνεται το θέμα! Και όπως είπαμε... NATHAN'S POV!!!

Vomment!

Abandoned|| Book 2 -Sequel to OrphanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora