"If I lose myself tonight it will be by your side..." (το "special song" Jenny's & Nathan's)
Αυτός ο στίχος κόντευε να με τρελάνει. Ξέρω ότι η μουσική έχει ώρα που παίζει, αλλά δεν ακουγόταν και τόσο δυνατά μέχρι που μπήκε αυτό το τραγούδι. Αυτό το τραγούδι. Γιατί αυτό το τραγούδι;; Μπορούσα να τα αντιμετωπίσω όλα, Justin Bieber, Ad Sheran, αλλά ΌΧΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ!
Αυτό ήταν το τραγούδι που μου έφερε την πρώτη μου αγάπη. Και εγώ άργησα την καρδιά της πρώτης μου αγάπης για πρώτη φορά... ΣΚΑΤΆ! ΓΙΑΤΊ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΑΥΤΌ ΣΕ ΜΈΝΑ;;
Μούγκρισα και κούνησα το κεφάλι μου για να ξεφορτωθώ αυτές τις σκέψεις. Έπειτα διόρθωσα λιγάκι τα μαλλιά μου στον καθρέφτη και φόρεσα πιο επίσημα ρούχα, για να μην κατέβω κάτω με τις φόρμες μου, αφού ήξερα ότι το γύρισμα είχε ξεκινήσει πλέον.
Το να βιντεοσκοπείτε το κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μου από κάμερες ήθελε χρόνο για να το συνηθίσω. Εννοώ, ότι θα έπρεπε να είμαι έξτρα προσεκτικός για να μην αφήνω ξεκλείδωτη την πόρτα του δωματίου μου, και δεν θα μπορούσατε να τριγυρνάω με την πετσέτα μετά το ντους.
Με το που άνοιξα την πόρτα του δωματίου καλωσορίστηκα από μια μεγάλη βαβούρα. Το τραγούδι 'If I lose myself' αντηχούσε τόσο δυνατά σε όλο το σπίτι που αισθανόμουν όλες και θα έσπαγαν τα τύμπανα μου.
"ΧΑΜΉΛΩΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ!" φώναξα όσο πιο δυνατά μπορούσα για να ακουστώ, καθώς έμπαινα μέσα στο σαλόνι. Αυτό που είδα δεν το περίμενα με τίποτα. Το μέρος ήταν γεμάτο κορίτσια με κοντά φορέματα, να πίνουν αλκοόλ και να την πέφτουν στα άλλα αγόρια. Στριφογύρισα τα μάτια μου και έσπρωξα το πλήθος για να περάσω, με κατεύθυνση τον πάγκο του Dj. Γιατί χρειαζόταν να κάνουμε πάρτι;; Και μάλιστα σήμερα από όλες τις άλλες νύχτες! Ο Scooter ήταν ο υπεύθυνος για την μουσική, οπότε τον έσπρωξα και τον έβγαλα από τον δρόμο μου. Δεν είχα την διάθεση για να αντιμετωπίσω περισσότερο από αυτή την αηδία! Καταίβασα αμέσως τα κουμπιά που ρύθμιζαν την μουσική προς τα κάτω και όλοι γύρισαν να με κοιτάξουν.
"Nath σταμάτα να καταστρέφεις το πάρτι!" γκρίνιαξε ο Tom και το κορίτσι που είχε τυλίξει τα χέρια της γύρω του συνέχισε να τον φιλάει στον λαιμό. Ευχόμουν κάποιος να μου το έκανε και εμένα αυτό... Βασικά ευχόμουν ένα συγκεκριμένο κορίτσι που αγαπώ πάρα πολύ να μου το έκανε και εμένα αυτό, αυτήν την στιγμή.
"Δεν έχω διάθεση!" είπα απλά.
"Λοιπόν, αυτές οι όμορφες κυρίες μπορούν να σου φτιάξουν την διάθεση φώναξε ο Max και ο Scooter με έσπρωξε να φύγω από εκεί.
"Ελάτε να βάλουμε μερικά ερωτικά τραγούδιαααααα!" είπε μέσα από το μικρόφωνο και εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου. Αυτό είχε πει και ο Dj όταν χόρευα εγώ και η Jenny στο πάρτι για τα γενέθλια της. Εκείνη ήταν μια μαγική βραδιά, ενώ αυτή όχι.
Απλά αναστέναξα και Πήγα στην κουζίνα για α φτιάξω ένα ποτό. Ήταν αρκετά πιο ήσυχα και με λιγότερο κόσμο εκεί πέρα, αλλά ήξερα ότι δεν θα άντεχε το στομάχι μου το αλκοόλ, οπότε έχεις μόνο χυμό για μένα! Έκατσα σε μια καρέκλα δίπλα από το τραπέζι και τον έπινα αργά. Κοίταξα έξω από το παράθυρο και είδα κορίτσια, τελείως ντυμένα, να πηδάνε μέσα στην πισίνα μαζί με τον Jay. Το να έχεις πολλά κορίτσια να σχηματίζουν ουρά για σένα ήταν ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα του να είσαι σε συγκρότημα, αλλά ποτέ δεν με έκανε να νιώσω καλά για τον εαυτό μου. Ήταν ωραίο στην αρχή, αλλά μόλις βρήκα εκείνη είχε φύγει τελείως από το μυαλό μου.
Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι της είπα ότι την απάτησα ή ότι 'καμιά φορά τα πράγματα αλλάζουν' για την σχέση μας. Τα πράγματα δεν άλλαξαν μεταξύ μας, απλά προσπαθούσα να συνηθίσω στο να είμαστε τελείως χώρια. Το να μην πάω σπίτι ήταν μέσα στο σχέδιο του Scooter. Μου είπε να είμαι σκληρός και ήξερα ότι με αυτό δεν ήθελε να την κάνω να πληγωθεί, αλλά θα χρειαζόταν λίγο χρόνο για να το ξεπεράσει. Θα πέθανα για εκείνη, και νομίζω ότι αυτό το έκανα πολύ ξεκάθαρα όταν χτυπήθηκα από το φορτηγό!
Έκανα κύκλους με το δάχτυλο μου γύρω από το στόμιο του ποτηριού και αναστέναξα.
"Γειά σου όμορφε... Δείχνεις σαν να χρειάζεσαι λίγο εμψύχωση...". Κοίταξα μπροστά μου για να δω μια κοντή αμερικάνα με ένα στενό μαύρο φόρεμα. Μου χαμογέλασε γλυκιά και το επόμενο πράγμα που θυμόμουν ήταν αυτή καθισμένη στα πόδια μου με τα δικά της τυλιγμένα γύρω από την μέση μου. Ήμουν λίγο έκπληκτος με το θάρρος της, αλλά την άφησα. "Nathan, σωστά;; Nathan Sykes??". Ένευσα λέγοντας ένα απαλό 'ναι'. "Είναι η Jenny. Jenny Andrews.". Σχεδόν πνίγηκα από τον χυμό καθώς προσπαθούσα να κρατηθώ στο ύψος μου. Πράγματι έμοιαζε με την Jenny Andrews, την δικιά μου Jenny Andrews, αλλά και πάλι, θα μπορούσα να είσαι πάλι παραισθήσεις, όπως τότε με το κορίτσι στο αεροδρόμιο, που επίσης έμοιαζε με εκείνη, αλλά ένιωσα εντάξει.
"Χαίρομαι που σε γνωρίζω Jenny.". Ανταπέδωσα το χαμόγελο και πέρασα τα χέρια μου γύρω από την μέση της.
Α/Ν
Θα την κάνει την χαζομάρα ο Nathan... Το βλέπω εγώ... Πείτε γνώμες από κάτω! Φιλάκια πολλά 💋
Vomment!
YOU ARE READING
Abandoned|| Book 2 -Sequel to Orphan
FanfictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς με τους Nenny (Jenny-Nathan!). Ο Nathan φεύγει και αφήνει την Jenny χωρίς καμία εξήγηση. Δεν ήξερε το γιατί, απλά ήξερε ότι κάτι της έκρυβε. Μια κρυφή σχέση;; Ένα παιδί;; Μια σοβαρή αρρώστια;; Δεν ήξερε, αλλά δεν ήξερε ε...