DarkBin99: Hej. Jak się masz?
Nie musiałem długo czekać na odpowiedź. Chłopak odpowiedział natychmiast.
Lix76: Hej. Mam się świetnie. A ty?
DarkBin99: Nie narzekam.
Lix76: Czemu do mnie napisałeś? Nie żeby mi to przeszkadzało, ale ciekawi mnie to.
DarkBin99: Może to brzmi dość dziwnie, ale szukam znajomych bo nie mam ich zbyt wielu.
Lix76: Ja też nie mam zbyt wielu znajomych. Może chciałbyś się bliżej poznać?
Czyli jednak stary Choi miał rację. Ten chłopak naprawdę szuka sobie znajomych na portalach społecznościowych. Widać, że jest bardzo zdesperowany. No ale dobra, przecież takie było moje zadanie. Zaprzyjaźnić się z nim.
DarkBin99: Jasne. Czemu nie? :)
Lix76: Okej. Więc może pogramy w pytania. Co na to powiesz? :)
DarkBin99: Wiesz... Jeśli chcesz o coś zapytać to nie musimy grać w takie głupie gry. Po prostu zapytaj.
Lix76: Naprawdę? Okej. Dziękuję :)
DarkBin99: Więc?
Lix76: Jak masz na imię?
DarkBin99: Changbin. A ty?
Lix76: Felix. Masz ładne imię :)
DarkBin99: Dziękuję. Twoje też może być.
Lix76: Może być? Myślałem, że moje imię jest wyjątkowe. Moi rodzice mi tak mówili.
DarkBin99: Wyjątkowe? Niby dlaczego?
Lix76: Nie wiem. Po prostu tak mówili :)
DarkBin99: Okej.
Lix76: Gdzie mieszkasz?
DarkBin99: Obecnie mieszkam w Seulu.
Lix76: Ooo~ Ja też~ Ale fajnie~
DarkBin99: Dlaczego fajnie?
Lix76: Bo będziemy mogli kiedyś się spotkać :D
DarkBin99: Tak. Z pewnością.
Wow. Ten chłopak naprawdę ma coś nie tak z głową. Obcy facet do niego pisze, a on ni z tego ni z tamtego chce się "kiedyś" spotkać. Zachowuje się jak taka typowa nastolatka, która pierwszy raz zaprasza chłopaka na randkę albo wyznaje mu miłość.
Lix76: Dlaczego tylko ja zadaję pytania? Może ty chcesz o coś zapytać? :)
DarkBin99: Ja już chyba wszystko wiem.
Lix76: Co???
O kurde. Czyżbym się wygadał. Jak to wszystko pójdzie w cholerę to będę miał przejebane.
DarkBin99: Noo... Wiem jak masz na imię, skąd jesteś. Na razie chyba tyle mi wystarczy, prawda?
Lix76: A no tak :)
Wow. Nie wiedziałem, że pójdzie tak łatwo. Temu chłopakowi łatwo jest wcisnąć kit.
Lix76: A tak właściwie to ile ty masz lat?
DarkBin99: A czemu pytasz?
Lix76: No wiesz... Tak z ciekawości :)
DarkBin99: No to mam 23 lata.
Lix76: Ja mam 21. Czyli jesteś moim hyungiem :)
DarkBin99: Na to wygląda
Lix76: Polubiłem Cię Changbin-hyung :)
DarkBin99: Bardzo się cieszę :)
Lix76: Dobrze hyung. Ja na razie muszę lecieć. Odezwę się później. Paaa~
DarkBin99: Pa
Ten chłopak jest zakręcony. Aż jestem ciekawy co będzie dalej.
_______________________________________
Wstawiam drugi rozdział bo tak XD
Miłego czytania 😉
CZYTASZ
Let Me Be One Star From Your Sky |CHANGLIX|
Fiksi PenggemarFelix jest bogatym dzieckiem. Nie ma przyjaciół więc poszukuje ich w internecie. Jak się skończą jego poszukiwania? Czy znajdzie przyjaciół czy może kogoś więcej? Changbin pochodzi z dość ubogiej rodziny. Pracuję u bogatego człowieka aby odrobić dłu...