33.kapitola

2.8K 262 44
                                    

KOVA

Neviem, či spí, ale hruď sa jej rytmicky nadvihuje v pomalých a pokojných nádychoch, ktoré nedopatrením počítam, aby som mal istotu, že sú pravidelné. Nos má zaborený do môjho krku, hlavu zloženú na pleci, jednu ruku má prehodenú cezo mňa a druhú schovanú niekde pod sebou. Táto poloha musí byť pre ňu zrejme dosť nepohodlná, ale ak sa čo i len pohnem, zobudí sa a ja budem musieť čeliť tej katastrofe, pred ktorou rozhodne niet úniku. Takže si radšej počkám. A budem ju naďalej zaujato pozorovať, až kým sa sama nezobudí, ako som to robil takmer od chvíle, kedy konečne zaspala. Niet pochýb o tom, že moje správanie tkvie na hranici psychopata. Pojem zdravé uvažovanie pre mňa prestal existovať v momente, kedy som ju znova pobozkal.

Už len tá spomienka na chuť jej pier mi opätovne rozprúdi krv v žilách. A keby len v žilách. Dokážem vymenovať tisíc dôvodov pre ktoré som v noci nezažmúril ani oko a tie živé predstavy v mojej hlave rozhodne ničomu nepomohli. Nie som totižto žiaden svätec.

Kto mal vedieť, že bude doma? Vrátil som sa späť z Philadelphie, pretože som súrne potreboval dokončiť prácu a miesto toho som sa na všetko zvysoka vysral, len čo na mňa Maddie zaklipkala očami. Aj teraz tu v tichu vylihujem, ako keby som mal času na rozdávanie, zatiaľ čo sa mi schránka určite plní emailmi a nedokončený projekt čaká na to, kým ho konečne doklepnem. Mám toho plné zuby. A súrne potrebujem dovolenku. Alebo len ostať tu, v tejto nepríjemnej polohe s dievčaťom, ktoré mi nepatrí.

Neplánoval som jej povedať o svojom primitívnom vystupovaní, potom ako odišla. A už vôbec som ju neplánoval pobozkať. Ale moje sebaovládanie vyletelo von oknom v okamihu, keď jej z pier unikol ten slastný povzdych. Kto dopekla vzdychá ako porno herečka pri ochutnávaní obyčajnej paradajkovej omáčky? Nie som až taký dobrý kuchár. To viem iste. No ten zvuk z jej pier som jednoducho nemohol ignorovať. Rovnako tak aj myšlienku na to, že som ju pred rokmi pobozkal ako ten najväčší imbecil, len preto, aby som jej niečo dokázal. Musel som si predsa napraviť reputáciu.

Dopekla, toto ticho mi nepospieva a ani myšlienky na včerajšiu noc, ktorá mohla dopadnúť úplne inak, kebyže sa Maddie nerozhodne cúvnuť. Dobre, že to urobila. Ja by som sa k tomu neodhodlal a mal ju pod sebou, presne tak, ako som jej dopodrobna opisoval. Ibaže tentokrát by som ju vyzliekol celú a jej telo by som uctil bozkami, až dokým by sa podobnou v slasti nezvíjala a neprosila ma o viac. Skrátka by som si to zopakoval. Hneď a teraz. Len aby som ju znova počul vzdychať moje meno.

Ukľudni sa, Konstantin, prv než sám seba znemožníš, ako trinásťročný tínedžer. Nech však robím, čo robím. Počítam. Predstavujem si mamin výraz. Luka. Malé deti. Či iné hovadiny, ktoré ma inokedy schladia, dnes nič nezaberá a ja z hlavy nedokážem vytlačiť to všetko, čo by som Madeline urobil, keby mi na to dala priestor. Priznávam, že som sexuálne frustrovaný a potrebujem sprchu tak studenú, že sa na pár sekúnd ocitnem niekde na Aljaške.

A ako dopekla nemám byť vzrušený, keď sa na mňa Maddie tlačí, ako keby som bol jej osobný vankúš? Nieže by som sa sťažoval. Len mi to robí ťažším. Cítim váhu jej pŕs. Teplo jej dychu. A celé mi to ešte väčšmi skomplikuje, keď sa pomrví, nehlučne zastoná a prehodí cezo mňa aj svoju nohu. Toto dievča vo mne maže všetky pravidlá, ktorými som sa doposiaľ riadil. Nemaznám sa v posteli. Nikoho neobjímam. A nikto neobjíma mňa. Moja hlava si však môže nahovárať, čo len chce, ale telo s ňou nesúhlasí. Na toto by som si vedel ľahko zvyknúť.

Možno by som sa mal predsa len pokúsiť zaspať. Aj keď neviem koľko je hodín. Alebo by som mal vsať. Opatrne ju zobudiť, popriať jej pekné ráno a niekam sa vytratiť. Keby som aj pred pár hodinami riadil svojou hlavou miesto toho, čo mám v nohaviciach, veci by boli oveľa ľahšie, ale to si sám sebe kurevsky klamem. Zatvorím oči a potlačím ďalší frustrovaný vzdych, čo sa zo mňa derie na povrch.

Broken Love Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt