Bölüm 39

226 12 10
                                    

"Canım kızım;
Öncelikle rahmime düştüğün ilk andan beri seni çok sevdiğimi bilmeni istiyorum. Bu benim kişisel günlüğüm, eğer sana yazmak için aldığımız günlüğe yazsaydım baban kesinlikle bunu okurdu. Ama şimdilik bu bizim küçük sırrımız olacak.

Bugün o büyük moroi hastanesine gideceğim. Açıkça yazayım, doğumda kurtulma şansımı öğrenmek için. Doktor çok düşük bir ihtimal dedi ama ben seni tanımak için ne kadar can atıyorum bilemezsin. Umarım bunu ikimiz beraber okuruz ve ne kadar salya sümüklü , duygusal bir hamilelik geçirdiğimle dalga geçeriz. Ama işler yolunda gitmezse diye sana bunları yazıyorum.

Seni tanımayı çok istiyorum, bunu hiç unutma. Elimden geleni yapacağım söz veriyorum ama bazen yeterli olmaz. Eğer yanında değilsem çok özür dilerim, orada olmak için her şeyimi verirdim. Yine de eminim seni seven bir sürü kişi var yanında. Baban seni hep koruyup sevecek. Lissa teyzen eminim hep yanında olacaktır. Christian, Adrian ve Eddie de seni eğlendirmek için her türlü şebekliği yapıyordur. Büyükbabandan bahsetmiyorum bile, seni şımartmak için elinden geleni yapar. Büyükannen...o biraz zor bir kadındır. Ama seni sevecek güven bana. Sen bir mucizesin, tanıdığın herkesin seni seveceğine eminim. Halaların ve babushkan da sana şimdiden bayılıyor. Kuzenlerin, hatta Katya bile seni çok seviyor. Biliyorum güzel kızım, hiçbiri annenin yerini tutmaz. Benim annem de hiç yanımda yoktu, seni çok iyi anlıyorum. Ama yemin ederim elimden hiçbir şey gelmiyor.

Sizi yalnız bırakacağım için o kadar üzgünüm ki. Ben her adımında yanında olup seni desteklemek istiyorum. Yapayalnız büyüdüm ama senin etrafında sana tapan ailen olacak, çok şanslısın.

Tanrım...keşke sana bir şeylerden ders verecek kadar bilge biri olsaydım. Ama sanırım ebeveynlerin arasından bu kişi baban. Onunla hep konuş. Her şeyini ona anlatabilirsin, harika biridir, seni kesinlikle dinler ve yol gösterir. O da en az benim kadar korkuyor biliyorum. Bu yolda onu yalnız bırakacağım için berbat hissediyorum ama başarabilir biliyorum. Birbirinize iyi geleceksiniz.

Çok korkuyorum meleğim. Biraz bencilce olacak ama ölüm korkutucu bir şey. Tam olarak öyle de değil. Strigoilerle dövüştüm, savaşa katıldım, onlarcasını öldürdüm ve hayatım boyunca sayamadığım kadar ölümle burun buruna kaldım. Hatta bir kere öldüm bile. Ama hiçbiri bu kadar korkunç değildi. Hiçbirinde bu şekilde ölümün usul usul bana gelmesini beklemedim çünkü. Şimdiyse bana yaklaşıyor ve beni alıp sizden ayıracak. Hem tek korktuğum bu değil. Yine çok bencilce olacak. Beni unutmalarından ve hiç bahsetmemelerinden korkuyorum. Beni tanımanı çok istiyorum. Baban beni güzel hatırlasın istiyorum. Ya da en azından bir yerlere fotoğrafımı asabilirsiniz. Evet bu hoş olurdu.

Sakın beni dert etme. Açıkçası diğer dünya hakkında bir fikrim yok. Yani tam olarak ne yapıyor olacağım bilmiyorum. Ama öyle bir şansım varsa hep seni izleyeceğimi bil, isterlerse aramıza milyon tane evren koysunlar bebeğim, ben sana ulaşmak için elimden geleni yapacağım.

Hangimize benzeyeceksin çok merak ediyorum kızım. Umarım bazı tavırlarını benden almazsın, baban bir tane daha Rose Hathaway'e katlanabilir mi emin değilim. Şaka yapıyorum. Dimitri şeker gibi bir adamdır. Bazen korumacı olabiliyor ama senden sadece onu dinlemeni istiyorum. Seni bu dünyada kimse bizim kadar sevemez.

Sana hamile olduğumu öğrendiğimde de çok korkmuştum. Ama nasıl bakacağım, nasıl yapacağım diye değil. Hiçbir zaman senden kurtulmayı düşünmedik. Annem gibi olacağım diye çok korktum. Büyükannenle aran iyiyse onu bu kadar taşladığım için özür dilerim ama o hiç yanımda değildi. Benim öyle bir şansım olsa seni asla bırakmazdım bebeğim.

Kimse sana beni aratmayacak, dostlarıma ve aileme gözüm kapalı güveniyorum. Ama sen yine de hissedeceksin. Ne hissettiğini biliyorum meleğim, benim de canım yanıyor. Hayatında çok boşluğa düştüğün anlar olacak, keşke annem burada olsaydı diyeceğin bir sürü an gelecek. Ama sakın unutma; ben düştüğünde seni kaldırmazdım, kendin kalkabilmen için seni cesaretlendirirdim. Hep bunu düşünerek hareket et, benden öğrenebileceğin tek bir şey varsa o da defalarca düştüğünde yine de pes etmeden ayağa kalkmaktır. Hayat bazen çok zor olabiliyor, başaramayacağını düşünüyorsun ama sen sakın pes etme. Neredeyse on dokuz yıllık hayatım boyunca gurur duyduğum bir davranışım varsa o da budur. Önüme milyon tane engel çıksa da yine pes etmem. Bunu sana anlattılar mı bilmiyorum ama babanı ölümden bile döndürdüm. Benden bunu miras almanı istiyorum güzel kızım.

Vampir Akademisi FanFict. (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin