Én egy alapjáraton csendes lány vagyok. De tényleg. Nagyon ritka az amikor kihúzzák nálam a gyufát. De most aztán sikerült. Nem fogok kiabálni. Nem adom meg neki azt az élvezetet. Odalépek a bátyámhoz.
-Csak egyetlen logikus magyarázatot adj erre.-mutatok a kezemben tartott dolgokra. Ezeket az ágyamon találtam egy nagyon "aranyos" cetlivel: "VISELD EGÉSZSÉGGEL!;)"
Megfordul és odanéz.
-Mielőtt elkezdem a magyarázatomat.. legalább felpróbáltad őket?-kérdezi hatalmas vigyorral az arcán.
-Nem!! És ne is várd el tőlem! Ezeket én nem fogom hordani! Max Dettinek valók ezek a szarok! Nem nekem!...-kezdtem tényleg kiakadni. És akkor esett le. Te jó ég! - Ugye ő vette nekem ezeket?! Ugye!
Lehajtotta a fejét és rázta a vállát a nevetés. Én meg csak fogom a fejem. A bátyám barátnője vett nekem fehérneműket. Ilyen a világon nincs. Oké, hogy Brian eléggé degeneratív viselkedésű, de hogy még Dettit is belerángassa! Nah azt már nem!
-Akármit is forgatsz a fejedben sürgősen felejtsd el! -néztem idegesen a még mindig nevető bátyámra.
-Ohh Istenem! Ha látnád magad! Azt az arcot!- görnyedt a kanapéra és már a könnye is folyt. Akkor gondolkodtam el, hogy is nézhetek ki. Egy halom csipketanga és melltartó a kezemben, közben kiabálok vele. Össze néztem a röhögő Briannel és nekem is végem volt. Együtt nevettünk ezen az abszurdum helyzeten.
Megráztam a fejem és ránéztem Brianre.
-Oke, most megúsztad, de ha még egyszer ilyesmit csinálsz neked véged!
-Rendben! Nem veszünk neked ilyeneket...csak mást-a véget már nem akarta, hogy halljam. De hallottam. Oké, ha ezt akarja ám legyen.
Visszafordultam a lépcső felé és felcaplattam a szobámba. Ilyet. Délután 4 óra van. De hogy hozhatták fel ide? Reggel...? Hmm. Biztosan.Előkaptam a telefonomat a farzsebemből és pötyögni kezdtem.
Ella: Ez eléggé ütött xdd
Detti: Ohh akkor már megtaláltad?
Ella: Igen!! Ez nem vicces! Most komolyan! Legalább Brian is ment veled??
Detti: xdd mikor vásároltam akkor jutott eszébe ez. Nem tudtam lebeszélni. És olyan jó volt!! Legközelebb nem hagyom..
Ella: Ne legyen legközelebb.. :DLeültem az ágyamra és előkerestem az új könyvemet. Azt terveztem hogy a Trónok harcának olvasásával fogok tölteni olyan 2 órát.Igaz már olvastam, de nagyon tetszett. Épp az iPodomat vettem el az asztalomról, amikor lentről hatalmas csattanás hallatszott. Na mármost vagy a tesóm annyira hülye, hogy elesett vagy valamit leejtett.
-Aaaa, baszd meg!- kiáltott egy ismerős hang. Ez nem Brien volt. Jake.
Lementem a lépcsőn és hihetetlen látvány fogadott. Briennek ma van a szülinapja, és megkértem Jaket hogy hozzá el a tortát Dettitől.
Jake először rám, majd a földön heverő tortára nézett. Hirtelen elröhögte magát és feltartotta a kezét.
-Figyelj! Bocs tényleg! Nem akartam...
-Jake. Nekem ehhez most nincs türelmem.-mutattam a tortára.- Azt ott takarísd fel.
Fogtam magam és kimentem az udvarra. Ezt nem hiszem el! Tegnap csináltuk meg azt a szaros tortát. Erre mi van? Elejti. Igen, látszik, hogy Brian legjobb haverja. Mindketten hülyék. Ma tölti Brian a tizennyolcat. Jake 2 hónappal megelőzte. De néha úgy érzem 16 évesen sokkal intelligensebb vagyok, mint ők.
-Hogy intézted el, hogy ne legyen itthon?-kérdezte hirtelen Jake. Forgattam a szemem. Ezt már neki is elmondtam. Tegnap is meg ma is.
-Filmes estét tartunk elvileg, szóval mondtam neki hogy hozza el Dettit is. Nem rég ment el. És mivel nem futottál össze vele, ezért azt hiszem elment még valahová. -rántottam egyet a vállamon. Összevont szemöldökkel nézett rám.
-És szerinted ezt be is veszi? Hogy csak filmezünk. -ült le mellém a hintaágyra. Túl közel ült. Nagyon közel.
-Nem mondtam neki, hogy te is jönnél. Szóval igen.- bólintott, majd meglökte a vállam.
-Ezt a kanapé mellett találtam. -lenéztem és fogott valamit a kezében. Egy vörös tangát...Ohh miért??
-Ezt most szépen ideadod....-elvettem a kezéből. Meg sem kérdeztem, hogy kerül ez hozzá. Brianhoz vágtam és úgy tűnik nem vesződött azzal, hogy összeszedje. Hát igen. Ennél cikibb már nem is lehet.
-Nem kell szégyellni ezt Ella! Egy férfinak a szexi fehérneműk jönnek be.- nevetett fel. Szerettem a nevetését. Mély volt és férfias, mégis lágyan cirógatta a hátamat. Jake tipikusan az a férfi volt (igen nem fiú rá ezt már nem lehet mondani), akit minden lány jól megnéz magának. Én sem vagyok más. Amióta ismerem szeretem őt. Lehet ciki és lehet, hogy tipikus eset, hogy a bátyám legjobb haverjába lettem szerelemes, de ez van. Ezt kell szeretni, .......vagyis őt. De szerintem nem tudja. Honnan is venné észre? Engem senki sem vesz észre.Bementem a nappaliba és elkezdtem összeszedni az ottmaradt fehérneműket. Belepakoltam őket egy zacskóba és felvittem a szobámba. Oké tudom, hogy azt mondtam nem fogom őket hordani. Ezt mondtam, deee.... Ezek Victoria's Secret alsóneműk.. Nem dobhatom ki őket. Beraktam a szekrénybe a zacskót és a telómon tárcsáztam Detti számát.
-Szia! Umm lenne egy kis gondom...
-Ella mi az? Nem nagyon érek rá...
-Bakter ott van már? Igen vagy nem.
-Igen.
-Oke akkor mondom. Még ne induljatok el, mert Jake leejtette a tortát...
-Hogy mit csinált!!!?? Megölöm!
-Aaa nem kell megoldom, csak most szépen elvisz és veszek egy másikat. Majd írok, ha jöhettek.
-Rendben van. Intézd el. Én meg a bátyádat fogom...-dorombolta...
-Ohh ne! Nem akarom tudni mikor szexeltek! Kösz szépen..Letettem a telefont. Ahogy megfordultam a szobámban Jakebe ütköztem.
-Kik akarnak szexelni?-kérdezte vigyorral az arcán.
-Hát az biztos, hogy nem mi.--morogtam magam elé, miközben kikerültem. Erre felnevetett.
-Viccet félretéve vigyél el a cukrászdába másik tortát venni, mert te a másikat szétbarmoltad -böktem a mellkasába. Elkapta a kezem a és magához húzott.
-Nem barmoltam szét. Csak elejtettem. Nem nagy ügy. Nem kell mindent egyből túl reagálni.-nézett mélyen a szemembe. Mondtam már, hogy milyen szép a mély kék szeme? El lehet benne veszni. De vissza a valóságba. Egy tahó azt meg kell hagyni.Lassan elléptem tőle. Mintha ő is most kelt volna fel megrázta a fejét.
-Khm. Akkor induljunk.- mondta és kiment. Én meg mentem utána.
YOU ARE READING
Légy az enyém...
RomanceEgy tökéletesen átlagos lány. De tényleg. Ő az a fajta lány, aki mindig tanul, okos is, bújja a könyveket és egy srác sem érdekli. Azt viszont nem is sejti, hogy hány srác néz utána a folyosón és, hogy mennyien akarják megdönteni. Ez mind szép és j...