-Oké, oké. Hagyd abba! Nem bírom.-nevettem tovább. Enni alig tudtam, mert végig nevettünk. Beszélgetések közben bekaptunk valamit, de mint most is majdnem meghaltam.
-De ez így van. Nem tudtam én sem elhinni. Mikor megláttam egyből ledöbbentem. Hallod, olyat én még nem láttam.-nevetett ő is.
-Szeretnék enni is valamit Jake!-dobtam hozzá egy sült krumplit. Könnyedén hárította.
-Oké, befejeztem.-tette fel a kezét.-Hagylak enni. Nehogy már éhen halj itt nekem.-nézett szeretetteljesen rám. Csak mosolyogtam és ettem tovább. Az egész délután annyira tökéletes volt. Éreztem, teljes szívemből éreztem: szeretem őt. Hogy ő hogyan érzett, már az sem volt kétséges. Más lányokkal sosem bánt így. Nem nézett így rájuk. És egyikkel sem aludt együtt szinte minden éjjel. Biztos fontos vagyok a számára, de hogy szeret-e? Azt nem tudom. De reménykedem benne. Reménykedem, hogy majd ő is szeretni fog engem. Hogy ő lesz az én valakim.
-Mire gondolsz?-zökkentett ki a gondolataiból. Megráztam a fejem.
-Semmi érdekesre. Kusza gondolatok voltak ezek.-vontam vállat.
-Nekem elmondhatod. Ha ilyen lesz az arcod tőle, akkor mond el nekem nyugodtan. -nagyot sóhajtottam. Nem mondhatom el Jakenek, hogy szeretem. Én amolyan régimódi vagyok. Inkább mondja nekem 2 hónap múlva, de ő legyen az első.
-Tényleg semmi komoly. Olyan apróságokon, mint a suli vagy hogy Brian már otthon van-e. Semmi fontos.
-Rendben. Akkor jó.-bólintott és megfogta a kezem.-Szerintem mehetünk.-mondta, de mielőtt még felállt volna megcsörrent a telefonja.-Bocsánat csak megnézem.-mondta és előkapta. Egy sms lehetett, mert nem vette fel csak megnyitotta. Összeráncolta a szemöldökét és gyorsan körülnézett. Bármi is volt ott felzaklatta.
-Mennünk kell. Most.-mondta sürgetően. Nagyon gyorsan ment és közben mindig szétnézett. Hirtelen lett egy olyan érzésem, hogy valaki vagy valakik tudják hol vagyunk. Kezdtem én is zaklatott lenni. A kocsiba beülve Jake egyből kiállt. Amikor már az utakon voltunk megtörte a csendet.
-Sajnálom. Tudom, hogy most magyarázatot vársz, de még nem tudok adni. Nem akarlak bajba sodorni. Ezt meg kell értened.-pillantott rám és megajándékozott egy kétségbeesett pillantással.
-Értem én Jake, hogy nem akarsz bajba sodorni. Tényleg megértem, de szerintem ezt a részt már kipipálhatjuk.
-Mi?-mondta kérdőn.
-Jake, az előbb úgy viselkedtél, mintha tudnák bárkik is azok, hogy hol vagy. És akkor valószínűleg tudják, hogy veled voltam.-kezdtem és közben hadonásztam. Nagyon felbosszantott. Miért ilyen hülye? Jobb úgy neki, ha csak az ő vállán van az a bazi nagy teher?
-Igen lehet, de nem akarom megkockáztatni, azt hogy tudj is valamit. Te vagy az egyetlen jó az én kibaszott életemben. Szeretném, ha ez így is maradna. Megvédelek bárkitől legyen az akárki, bárki. Még én magamtól is.-csapott a kormányra. Nagyon ideges volt ő is. Lehúzódott egy parkolóbba és nagy lendülettel felém fordult.- Tudom, hogy most téged ez bánt, hogy van egy titkom, de értsd meg nem fogom ölbe tett kézzel nézni, hogy ha megtudod, akkor magammal rántalak.-megragadta a vállam és egy vad csókba húzott. Olyan váratlanul ért, hogy pár másodpercig nem is reagáltam, de gyorsan észbe kaptam és a heves, vad csókot ugyan úgy viszonoztam. A nyelvünk együtt táncolta azt az érzéki játékot, amit mindig is szokott. Belenyögött a számba és egy kicsit lassított.-Nem veszíthetlek el.-mondta bele a csókunkba.-Ahhoz túlságosan is fontos vagy nekem.-mondta és ez olyan tűzet gyújtott bennem, amivel csakis ő tud valamit kezdeni.
Már annyi ideje csókolóztunk, hogy el is felejtettem miről is beszélgettünk. Teljesen elveszi az eszem. Annyira kellett nekem, hogy csak akkor kaptam észbe, mikor már az ölébe másztam. Nagyot nyögött és hirtelen hátrébb csúsztunk. Biztos állított az ülésen, de ez engem hidegen hagyott. Belemarkoltam a hajába és az én lágyságomat az ő keménységéhez nyomtam. Felhördült és belemarkolt a fenekembe. Nagyon elvesztettük a fejünket, de már nem érdekelt. Ha ennek a srácnak annyira fontos vagyok, hogy inkább itt hagyna, akkor nem engedhetem el. A keze a pólóm alá csúszott és megszorította a mellem. Felnyögtem és a kezébe nyomtam magam. Nagyon kívánatosnak éreztem magam. Az én kezem is felfedező útra indult. A pólója alatt kitapintottam a kidolgozott testét. Annyira jó volt letapizni, hogy felnyögtem. A kocsi megtelt párával. Olyan szinten kiverte nálam a biztosítékot, hogy már az sem érdekelt volna, ha ott helyben szexelünk. Jake a számról levándorolt a nyakamra és azt kezdte el csókolgatni, majd éreztem, hogy megszívja. Felnyögtem.
-Most megjelölsz magadnak?-nyögtem fel.
-Mmmm. Megjelöllek. Remélem te is hagysz nyomot rajtam.-tért vissza a számra, de én nem engedtem. Felvonta a szemöldökét, mire én lenyúltam a szék alá. Az egyik kezemmel azt fogtam a másikkal a pasimat nyomtam hátra. Addig toltam, míg kattant. Most, hogy Jakkel a khm, legjobb pózban voltunk szabadok lehettünk. A nyakát célba véve ráhajoltam. Elkezdtem szívni, mire Jake felhördült és a fenekembe kapott magasabbra húzva.
-Megölsz Elemara.-mondta és a hajamnál fogva elhúzott, hogy a szája újra birtokba vehesse az enyémet. Egyre sürgetőbbé váltak a mozdulataink. A keze már a gombomnál matatott. Én addig levettem róla a felsőt. Nagyot nyögött, mikor a cipzárammal is végzett, majd a benyúlt és úgy rakta a kezét a fenekemre. Éreztem a csupasz bőröm és ahogy az ő bőre az enyémmel találkozott milliónyi szikra pattogott szét bennem. Csak egy tanga volt rajtam, így tényleg csupasz voltam. Teljesen feltárulkoztam neki. Ha úgy lett volna, hogy ott helyben magáévá tesz akkor igen! Nem tudtam volna tenni ellene semmit. Éreztem, hogy nagyon kemény, így odanyúltam, hogy segítsek neki kiszabadulni.
-Ohh hát ez a titok.-kopogott akkor be Erik az ablakunkon. Nagyot nyögtem és Jake szorosan magához húzott. Mind a ketten lihegtünk. Éreztem, hogy Jake hirtelen megfeszül alattam.
-Ezt nem hiszem el.-suttogtam. Szégyelltem magam, mert lehet végignézte, de titokban még fel is tüzelt, hogy Jakkel lebuktunk.
-Nehogy abba hagyjátok. Pont a legjobb résznél értem ide.-nevetett fel Erik mire Jake nagyon lázba jött. Az ablakhoz vágta az öklét és úgy kiabált.
-Húzz innen Erik! Mi a faszt képzelsz te magadról?! Kis pöcs vagy!-kiáltott és közben gyorsan begombolta a nadrágom és felvette a felsőjét. Visszahúzta az ülést, de nem engedett az öléből.
-Nagyon jól tudod miért vagyok itt.-mondta már már fenyegető hangon Erik.
-Nem kell hogy itt légy. Ép elég figyelmeztetés kaptál. Hagyj minket békén és tűnj a faszba.-kiabálta Jake. Erik nem mondott semmit csak tett hátra egy lépést, majd megfordult és elment.
YOU ARE READING
Légy az enyém...
RomanceEgy tökéletesen átlagos lány. De tényleg. Ő az a fajta lány, aki mindig tanul, okos is, bújja a könyveket és egy srác sem érdekli. Azt viszont nem is sejti, hogy hány srác néz utána a folyosón és, hogy mennyien akarják megdönteni. Ez mind szép és j...