Azok a pillanatok

2.9K 91 19
                                    

-Lehetne füstös.-hangosan felnyögtem.

-Nem lesz füstös! Egy egyszerű alap elég lesz. Mondjuk egy enyhe lila. Kész, semmi több.-fontam össze a karom. Elegem van. Nem elég, hogy a hajamat megcsinálták és hagytam, hogy azt a lila ruhát is rám adják, nem még kell hozzá a rohadt smink is. 

Nem kell félreérteni. Csak az a ruha nagyon lila és nagyon nyitott és nagyon rövid. A jobb vállamon egy csomószerűséggel van megoldva a pánt. A ruha loknis, így körülveszi a testem. A combom közepéig ér. A derékrésznél x alakban keresztezi egymást az anyag kiemelve az alakom. Mindenkin tökéletesen áll. Engem csak az zavarna, ha jönne egy szél és felkapná. 

-Oké, rendben. Már annak is örülök, hogy engeded.-adja fel Janka. Ő már kész van, én jöttem soron. Becsukom a szemem és engedem a sminkesnek hadd csinálja a dolgát. Mikor kész, tetszik a végeredmény. A hajam finoman körülveszik az arcom. A sminken nem erős és egy kicsit titokzatos, mert mikor pislantok lehet látni, hogy csillog. Az ajkamra nem engedtem tenni semmit. Kontaktlencsét tettem be, így nem kell bajlódni a szemüveggel. Egy fekete magassarkú szandált vettem fel hozzá. Nagyon magas, de kibírom és így nagyjából el fogom érni Jaket. Nem kellesz hajolnia szegény párának. És akkor ránéztem az arára. 

-Gyönyörű vagy.- Janka elpirul bókom hallatán. Tényleg az volt, nem szépítem. A ruhája maga a megtestesült álom. Az alakjára simul, tiszta csipke. Az egész. A hosszú haja lazán a vállára omlott. A fátyol maga hosszabb volt, mint a ruha uszálya. A sminkje valami mesterműnek hatott csodás arcán. Mosolya egy angyalé, szemében  boldogság csillogott. Cipője miatt ő is magasabb lett, így a ruhában alakja is megnyúlt. A csokor a kezében kiegészítette őt. Tetszetős menyasszony. Mindenki irigykedhet rá. 

-Hullámos?-kérdezte hirtelen Amanda és felhúzta az orrát. Janka csak állat vont. Szerintem felesleges firtatni, amit akar, ahogy akarja az úgy lesz. Ő már csak ilyen.-Mindegy. Szép vagy drágám.-odament hozzá megölelte egy meleg mosoly kíséretében. Miután szétváltak egyből panaszkodni kezdett.-Nem hiszem el, hogy nem kérdeztél meg minket is a ruháról! Olyan, aa.

-Ilyet képzeltem el. Holnap úgysem ez lesz rajtad. 

-Nekem kifejezetten tetszik.-simított végig kerek hasán Kim. Nagyon jól állt neki a ruhánk és biztos kényelmes is lehetett, mivel nem nyomta sehol hatalmas pocakját.

-Jól is áll.-dicséri meg a húga. Lassacskán a többiek is bejöttek Janka szobájába, így úgy voltunk vele, hogy mehetünk. Anya mellém állt. Egy testnadrág volt rajta egy laza felsővel, borral a kezében. 

-Érezzétek jól magatokat, addig én Briannel fogok beszélni. 

-Valami baj van?-csak legyint.

-Csupán beszélni szeretnék vele. Meg a barátnőjéről. Érdekes egyéniség a csaj, vagyis ami az öltözékét illeti.

-Anya. Ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor te is és én is szoktunk úgy öltözni, mint ő.-a szemét forgatja.

-Ezt nem kell hangoztatni, drága kislányom.-nevetek, arcon puszilom és megyek le a többiekkel.


-Mmm.-Jake hátulról átkarol és a nyakamba csókol.-Tetszik a ruhád.-megfordulok a karjában és én is megnézem magamnak őt. Az öltönyt mintha ráöntötték volna. A haja mint mindig kócos volt. A szívem gyorsabban kezdett dobogni. A karjai között nem éreztem mást csak szerelemet, na meg a pillangókat a gyomromba. 

-Te meg dögös vagy.-felvonta szemöldökét, és egy aprócska mosoly kíséretében rám nézett.

-Tudom.- azzal lehajolt és megcsókolt, amivel felpezsdítette a vérem, és semmit mást nem akartam, csak abban a pillanatban ragadni. 

Nem túlzok. Több mint 2000 képet csináltak rólunk. Annyi szögből és annyi pózban, hogy már meg sem tudom számolni. A végére már mindenkinek elege lett. Nem bírtam állni, izzadtam, mert rohadt meleg volt. Jake nem akart beállni egyre sem, de még a szállodában rábeszélték és most itt feszít mellettem, úgy tapadva hozzám, mint egy matrica, és amikor nem fényképeztek lopott tőle egy-egy csókot. Az összes képen tuti duzzadt és piros lesz a szám, de marhára megérte.

Mikor a fotós közölte, hogy kész vagyunk mindenki felsóhajtott, de Janka volt a legboldogabb. A fátyolt már húzta is kifelé a hajából és a csokrot is odaadta Kimnek, Deantől pedig elkért egy üveg vizet és a felét be is nyakalta. 

-Húh basszus, ez hosszú volt. Fáj a lában ebben a szarban és már jó lenne úszni egyet a medencében is, hogy lehűljünk. Szóval jobb lenne indulni.-úgy bepörgött az ara, hogy Kimet karon is ragadta és vonszolta maga után a kocsikhoz.-Húzzunk innen a fenébe.

A szállodában gyorsan lezuhanyoztunk és átöltöztünk.

-Ugye hoztál fürdőruhát? Ne kelljen nekem valami apró bikinibe látni téged, mert akkor azonnal kemény leszek és azt nem szeretném.-az ajtón keresztül hallottam a hangját és a szememet fogattam.-Mondjuk teljesen mindegy, később úgy is letépem rólad.-nem szóltam semmit. A tükör előtt álltam és igazgattam természetesen a bikinimet. Mivel kicsit nagyobb a mellem a korombeliekhez, jó tartású bikinim lehet. Magasított a dereka, de végig ilyen kis szarok tartják. Mármint pántok. A melltartó része a melleimet fedik, és csipkés szegélye van. Zöld, így kiemeli már amúgy is barna bőröm. Nincs másom, és nem is szoktam nyilvános helyekre menni, csak otthon, mert szégyelltem magam. De itt nem fogom. Van egy barátom, aki szeret és segített elfogadni magam, úgyhogy egyenes háttal fogom viselni. 

-Hát akkor csalódást kell okoznom.-kiabáltam ki. Közben befontam a rövidke hajam kalácsba, hátha nem lesz így nagyon vizes. Az ajtó nyitódott. Persze nem várja meg hogy én menjek ki. 

Mögém lépett csendben, de nem kellett mondania semmit. Láttam rajta. Fogtam a napolajat, az előkészített táskát, szorosan hozzányomtam magam és szemérmesen megcsókoltam.

-Ha tovább bámulsz, nem érünk le, és én úszni akarok.-megragadtam a karját és kivonszoltam a szobánkból.

A medencénél sokan voltak, de Dean és Adam már elfoglalt egyet nekünk. Anya az egyik napozóágyon süttette magát. Nagyon csinos volt, ahogy ott feküdt, több idősebb pasi pillantott arra. Lepakoltam a cuccunkat és elkezdtem bekenni magam. 

-Majd én.-Jake kikapta a kezemből az olajat és a hátamat kezdte dörzsölni. Csak mosolyogtam és közben feltettem a napszemüvegem. 

-Hallod Ella! Nem fogod végig süttetni magad, bemászol ide és szépen játszunk egy víziröpit.-kiabált Dean.

-Az biztos, hogy nem.-kiabáltam vissza és Jankára mutattam, aki szépen heverészett.-Ő is döglődik, szóval én is ezt fogom csinálni.

Kimászott a medencéből, felkapta a lányt és bedobta a medencébe, aki végig visítozott.

-Megöllek!!

-Na, most már ő is játszik.-vigyorgott azzal beugrott ő is. Jake közben végzett és a combomat kezdte el paskolni és felállt.

-Gyere, gyorsan megverünk titeket és utána napozhattok-vigyorgott és lépett hátra kettőt. Nagyon szeretem a kihívásokat. 


Légy az enyém...Where stories live. Discover now