Együtt alvásnak nyögés a vége

4K 81 3
                                    

Elaludhattam, mert arra ébredtem, hogy valakin fekszem. Jobban mondva Jake mellkasán. Ő lazán, félkarral átölet és a fenekemet fogta. Másik keze a hajammal játszott. Mikor megmoccantam szorosabban fogott.

-Hé..-mormolta.

-Hé..-néztem rá.-Elaludtam?

-Igen. Nem is csodálkozom.-puszilt a nyakamba-Ilyen orgazmust még életemben nem tapasztaltam.-nevetett fel és lassan megcsókolt. Én magamban puffogtam.

-Ezt sokszor fel fogod hánytorgatni?-koppintottam az orrára.

-Még élek az tuti.-nevetett fel és hírtelem megfordított. Maga alá gyűrt. Elhelyezkedett a lábam között és az egyik lábam végigsimította, mire én felhúztam azt. Lemosolygott rám és a szeme gyönyörűen csillogott.

-Te vagy a legcsodálatosabb ember.-becézgette ujjaival a testem.-Kibaszott mázlista vagyok, hogy kifogtalak.-a homlokát az enyémnek döntötte én pedig az arcát simogattam. Szeme lassan lecsukódott és szánk megint érzékien találkozott. Most nem az a vad vágy hajtott minket, mint az imént. Most a színtiszta, nyers szerelem vezérelt minket. Lassan lekerült rólunk minden ruhadarab, ami még rajtunk volt.

Nagyon finoman csinálta. Mikor kellően nedves lettem lassan megint izgatni kezdte a csiklómat. Kapaszkodtam a hátába, ívben nekifeszültem. Óvszert húzott, bár tökre feleslegesen, de direkt nem szóltam neki. Majd meglepem. Odaigazította magát a nyílásomhoz és a szemembe nézett. Lassan belém hatolt, mire felsikkantottam. Fájt. Nagyon fájt. Jake arcára nézve láttam, hogy eltorzul.

-Tudom, hogy fáj szívem. Sajnálom.-mondta és mikor már egészen bennem volt megállt. A hátamon és a homlokomon izzadság cseppek jelentek meg. A hajam a homlokomra tapadt. Jake a nyakamat csókolgatta és várt. Kellett egy kis idő mire összeszedtem magam. Mivel nem tudtam beszélni, erősebben kulcsoltam a lábam a derekára, így is mélyebbre segítve őt. Mind a ketten felnyögtünk. Óvatosan mozogni kezdett.

-Jake.-nyögtem fel. Egyszerűen nem tudtam magamban tartani. Ő lenézett rám és hevesen megcsókolt. Nem a fájdalomtól nyögtem, a kéj volt az oka.

-Nem akarok fájdalmat okozni neked Elemara. Had segítsek elmulasztani. -suttogta és erősebben kezdett mozogni. A fájdalom a vággyal keveredett és nekem végem volt. Egyre jobban belejöttem és már nem éreztem fájdalmat, csak a gyönyört és az akarást. A vágyat, ami mind a kettőnket hajtotta.

Én ellentartottam neki. Egyre vadabbak lettünk. Mámorító volt hallani, ahogy a testünk hangos csattanással találkozik. Az orgazmus nagyon mélyről kezdett kibontakozni bennem. Ami végül úgy elvette az eszem, hogy homályosan láttam. Éreztem őt, akartam őt. Szerettem őt.

És mielőtt még álomba merültem volna nem voltam benne biztos, de mintha azt mondtam volna neki, hogy szeretem.



Az ember lánya, ha úgy ébred fel, hogy érzi a kellemes sajgást a puncijában, bizony az elég emlékeztető az éjszaka történtekre. . Ez történt velem is. Azóta sok idő eltelt. Ha az ember szerelmes, akkor fel sem tűnik neki az idő múlása. Jake nagyon figyelmes és tőle jobb barátot nem is kívánhatna az ember. Igaz zavar, hogy titkolózik. Néha eltűnt egy-egy napra. De mikor visszajön akkor hozzám jön először. Általában ez éjszaka volt. Mikor már aludtam és megéreztem a teste melegét, ami hiányzott.

Brian még mindig szerelmes, aminek örülnék, ha nem lenne ENNYIRE szerelmes. Szó szerint nincs semmi másra ideje Dettin kívül. Még rám sem. Reggel, mikor megyünk suliba találkozunk, és ennyi. Este nincs otthon, a suliban pedig nem nagyon találkozunk. Kicsit zavar, de megértem.

Légy az enyém...Where stories live. Discover now