Akik már olvasták az előző story-mat és ezt is elkezdték, azoknak nagyon köszönöm! Remélem nem fogtok csalódni ebben a történetben. A Kellek vagy nem!? nekem az első könyvem volt. Hirtelen felindulásból írtam meg és valljuk be, nem lett nagyon jó.. De rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, így hát összeszedtem magam és elkezdtem a Légy az enyém... című stroy-t. Remélem ez is tetszeni fog és próbálok összeszedettebb részeket írni. Az első könyvemnél hamar elment a kedvem, de most hihetetlen vágyat érzek, hogy ezt megírhassam. Ha eddig meg vagytok elégedve az írásommal, akkor jelezzétek nekem. Nagy segítség lenne, mert így csak tapogatózom, hogy tetszik-e nektek és érdemes-e folytatni. Őszintén szólva, ha nem is tetszene, akkor is leírnám, mert le akarom írni. Ami az első story-mat illeti, sokat gondolkodtam, hogy töröljem-e le. Nem vagyok nagyon büszke rá, de ez hozta meg nekem az olvasókat. Így végül nem törlöm le. És nem is írom át. Az az első nekem és szeretnék tanulni a hibáimból, amiket abban elkövettem.
Remélem ez tetszik nektek és kérlek, ha meg vagytok elégedve vele, akkor terjesszétek és sok másik olvasótársatoknak is javasoljátok. Ha nem tetszik, akkor sincs gond. Megértem, hisz ízlések és pofonok.
A stor-val kapcsolatban pedig annyit, hogy próbálok naponta hozni nektek új részeket, de most lehet lesz egy kis szünet. De ma is írtam egy csomó részt, hogy csak ki keljen raknom. Nem szeretném elveszteni az olvasóimat.
Akik ezzel a story-val kezdték, amit én írtam, nem akarok csalódást okozni. Akik visszatérő olvasoknak, pedig azt mondom remélem fejlődtem és meg vagytok elégedve vele.
Nagyon szépen köszönöm a biztatásokat! Kellemes nyarat nektek! Puszi!💓❣️
YOU ARE READING
Légy az enyém...
RomanceEgy tökéletesen átlagos lány. De tényleg. Ő az a fajta lány, aki mindig tanul, okos is, bújja a könyveket és egy srác sem érdekli. Azt viszont nem is sejti, hogy hány srác néz utána a folyosón és, hogy mennyien akarják megdönteni. Ez mind szép és j...