Kávé

2.6K 84 3
                                    

Reggel arra a mennyei érzésre keltem, mikor a fejemet csak fognám és eldobnám a fenébe. Nagyon fájt a fejem. Meg akartam mozdulni, de nehéznek éreztem mindenem. Végül is nem csodálkozom. Ha egy 95 kilós csávó félig magához szorítva lefog, akkor ne is csodálkozz. A fejemet Jake felé fordítottam és akaratlanul felnyögtem. Erre kinyitotta a fél szemét és rám mosolygott. 

Éreztem, hogy meztelen vagyok. Biztos mikor feljöttünk leöltöztetett. De még az is homályos hogy jöttünk haza. Ő is meztelen volt, éreztem. De most nem tudtam, csak arra összpontosítani, hogy mennyire fáj a fejem. Lassan oldalra hajtottam a fejem és a vekkere néztem. Uhhf fél nyolc van. A testem nem hagy sosem tovább aludni nyolcnál. Ez már bennem van és még így totál másnaposan is fent vagyok. Csodás. Legalább van időm elkészülni és összeszedni magam, még mielőtt kimegyünk anyáért. 

-Hogy jöttünk vissza?-kérdeztem reszelős hangon. Keserű íz lepte el a számat. Jake elmosolyodott újból. Nagyon jó kedve van.

-Először mikor a kocsiba ültünk rám másztál. Totálisan kisajátítottál-kacsintott rám-,amit egyébként nem bánok. Aztán meg kellett állnunk, mert Dee kidobta a taccsot. Janka is. Te még bírtad is, mert lefoglaltam a szád, de mikor ideértünk és felértünk nagyjából 4 feles vodka jött ki belőled. Aztán az ágyba tetettelek. -elgondolkodott, majd bólintott.-Igen, így volt.

Felnyögtem. Akkor ez volt az az íz. 

-Nem adtál nekem gyógyszert?

-Féltem, hogy kihányod. Teljesen felesleges lett volna. De idekészítettem.-felült, mellettem elnyúlt és vizet és egy kapszulát kaptam. Gyorsan le is döntöttem.

Végig csak nézett engem. Kicsit kellemetlen volt, tekintettel arra, hogy milyen állapotban voltam. Lehajtottam a fejem és vettem egy mély levegőt, aztán lassan kifújtam azt.

-Engedek fürdővizet.-felállt mellőlem, teljes meztelensége pedig eltűnt a fürdőben. Megdörzsöltem a szemem és lassan az ágyszéléhez másztam. Hallottam, ahogy a víz csobogni kezd. Lassan leszálltam és bementem én is a fürdőbe. Odaléptem a tükör elé és egyből elkezdtem a fogam mosni. Mosás öblítés, majd kezdtem elölről. Jake felnevetett és magához húzott. Fogkrémmel teli számat megcsókolta, mire én is felnevettem. 

-Biztos jobb ízem van most, mint este.

-Neked mindig jó ízed van, baby.-ezen felnevettem, de nem ellenkeztem. Kiszakadtam a csókjából és kiöblítettem a számat. Visszafordultam hozzá, mire a kezét nyújtotta. Besegített a vízbe. Leültem és előrébb csúsztam, hogy beülhessen elém. Mikor megtette magához húzott és elhelyezte a testemet. A víz folyt a csapból és körülölet Jake karja. A fejem sem sajgott már olyan elviselhetetlenül. Békés volt itt ülni. Fogta a szivacsot és lassan elkezdett mosdatni. 

-Levendula illatú.

-Igen, neked kértem a portáról. Beszerezték, így olyan illatú lehetsz, amilyen mindig vagy. A kedvencem.-felé fordítottam a testem. Lábammal átöleltem a derekát. Fogtam egy flakont és bekentem a mellkasát. 

-Én imádom a te illatodat. Csakis neked van ilyen illatod.-a nyakához hajoltam és megszagoltam.-Hmm.-Jake felnyögött alattam. Forró hullám ment végig a testemen, ahogy a keze leszorított magához.

-Megőrjítesz.-belecsókolt a nyakamba. Keménysége a hasamnak feszült. A mellbimbóm megkeményedett. Nagyon melegnek éreztem a testét. 

-Hát még te engem. Gyorsnak kell lenned. Anyáért ki kell menni.-halk kiáltás hagyta el az ajkam, mikor Jake a fenekem alá nyúlt és egy mozdulattal felállt velem, majd kilépett a kádból.

Légy az enyém...Where stories live. Discover now