Bejelentés

2.8K 97 2
                                    

A konyhában Brian a telefonját nyomkodta Jake pedig már ott volt nálunk. Csak pár perce ment el. Hmm. Mindegy. Lazán a pultnak dőlt, amikor meghallotta, hogy lejöttem felnézett és elmosolyodott. Letette a telefonját és hívogatóan kitárta a karját. Nemet ráztam a fejemmel. Ezt úgy csináljuk, ahogy én szeretném. Nem akarom, hogy Brian agyvérzést kapjon vagy ne adj Isten szétverné Jake fejét. 

-Jó reggelt.-köszöntöm Jake bólintott. Brian fel sem nézett.

-'Reggelt.-mondta és nem is törődött velem.

-Brian szeretnék veled megbeszélni valamit.-intettem Jakenek, hogy nehogy beleszóljon. Brian rám nézett.

-Ha tampont akarsz venni, akkor elviszlek, de nem megyek be vele még egyszer.-tátva maradt a szám.

-Mi van?

-Nem ezt akarod mondani? Múltkor is így kezdted.-vonta fel a szemöldökét szórakozottan. Azt hiszi Jake előtt aláz. Ohh a kis naiv.

-Nem, hülye. Sokszor kezdem így a mondandómat és még egyszer sem voltál ilyen majom. Nem erről van szó. De ha már így felhoztad ezt a dolgot, akkor mondom, hogy szeretnék tablettát szedni.

-Milyet? C-vagy D-vitamint?-kérdezte. Felnevettem. Ezt tök komolyan gondolta. Akkor hát tessék felvilágosítom.

-Nem. Fogamzásgátlót.-pont ivott és az egész visszajött, amit lenyelt. Jakenek elakadt a lélegzete és tágra nyílt szemmel nézett rám. Brian örjöngött.

-Óóóó. Na nem. Szó sem lehet róla! Mégis mit gondolsz?! És amúgy is kivel akarnál te lefeküdni? És mégis mi a fenének ne lenne azon a kis faszfejen, aki megbecsteleníti a húgomat, óvszer?!? Te teljesen hülye vagy.-mondta döbbenten és mérgesen. Az asztalt csapkodta én pedig türelmesen vártam, míg kitombolja magát.- És mégis mit gondolsz, akarok én tudni a nemi életedről? Jézus Isten!-Jakehez fordult.- Vadászni megyünk haver. Senki nem érhet hozzá a húgomhoz! Még hogy kicseszett fogamzásgátló. Elment az eszed.-mutatott Jakere.-Te tudod kivel kavar?-na itt volt bajban az én drága pasim. Hűű. Jake a pasim. Ez marha jó! 

"-Ebből ásd ki magad szépfiú."-tátogtam neki mosolyogva, ő csak döbbenten figyelt. És mivel Brian választ várt a kérdésére Jakenek nagyon gyorsan ki kellett találnia valamit. 

-Öööö.Én....Brian-dadogott össze vissza. Hangosan felnevettem, mire Brian felém fordult és a düh izzott a szemében.

-Ne nevess nekem itt...-kezdte, de közbevágtam.

-Jaj Brian felfújod a dolgot. Nem fogom elkezdeni szedni.-dehogy nem csak neki erről tényleg nem kell tudnia, de jó volt ezzel felpiszkálni az agyát. Láttam, hogy kezd megnyugodni, úgyhogy helyesbítettem.- Viszont tényleg kavarok valakivel és szeretném, ha tudnád a nevét. És mielőtt még felkapod a vizet és azon fantáziálnál, hogy eltöröd a nyakát nyugodj meg. Neked is van barátnőd és én is szeretnék valakinek a barátnője lenni. Higgadj le nem lesz semmi bajom. Igaz Jake?-néztem kérdően rá. Ekkor odamentem hozzá és a karjait magam köré vontam. Jake magához húzott és félve Brian felé nézett.

-Nézd. Tudom, hogy ki vagy borulva látom rajtad, de te is tudod, hogy vannak érzéseim Ella iránt. És most, hogy megtudtam, hogy neki is nem várhattam tovább. Vele akarok lenni. Nem akarom, hogy a barátságunk tönkre menjen ezért, de én akkor is akarom őt.-mondta komoly hangon és én még jobban az ölelésébe simultam. Érezte és még jobban magához szorított és egy csókot adott a homlokomra. Brian néma csendben volt. Csak nézte Jaket. Nem mérgesen vagy ilyen gyilkos tekintettel, csak nézte.

-Ha bántani mered megöllek. Felfogtad?-kérdezte komoly hangnemben.

-Nem fogom bántani. Én nem fogom elhagyni őt, csak ha ő hagy el engem...-nézett a szemembe és keserédesen rám mosolygott.

Légy az enyém...Where stories live. Discover now