A buli

3.6K 125 2
                                    

Ahogy vártuk hamar jöttek az emberek. Mindig azt mondják, hogy jöjjenek 8-ra, de mindenki olyan 7 óra táján jön. Nekem ez az az idő, amikor megyek öltözni. Tudom azt mondtam nincsenek barátaim. Vannak, csak nem ebbe a suliba járnak. Általában ezeken a pénteki napokon találkozok velük. De akikkel mindent megbeszélek azokat már bemutattam. Kata és a bátyám. Ők ketten. Nem, még anya sem és Detti sem. Csak ők. De nagy az ismeretségi köröm. Szóval a bulikon sem unatkozom.

A szobámban Kata az ágyamon ült. 

-Egyébként ma komolyan gondoltam-feküdt a hasára-, tényleg szeretnék veled találkozni azon kívül, hogy ilyenkor néha beszélünk nagyjából fél órát..

Sóhajtva ránéztem. Tudtam, hogy komolyan gondolja. Én is szeretnék vele találkozni.

-Tudom. Ki is találunk erre majd valamit.-mosolyogtam rá. Ő visszamosolygott. 

-Szerintem ezt vedd fel.-mutatott egy fekete pántos szűk ruhára. Maga az anyag áttetsző, a térdemig sem ér. Sosem veszem fel magában, mert annyira nem vagyok bevállalós. Mivel Kata is tudja, ezért felemelte a kötött, szintén áttetsző ruhámat. Felvettem és nagyon jól állt. Sosem öltözöm nagyon ki a bulikon és nem is ma fogom elkezdeni. Egyébként ez az összeállítás szexis volt és ízléses. Pont, mint én. A nyakamba tettem egy nyakláncot ezzel is feldobva a kollekciómat. A hajamat félig felfogtam a többi a vállamon lógott. Mivel kicsit hullámos szép keretet ad az arcomnak. Cipőnek pedig egy csipkecsizmát választottam. Kész voltam. Sosem viszem túlzásba a megjelenésemet. 

Katára néztem, aki elismerően bólintott.

-Dögös vagy.-vigyorgott rám. Nevetve forgattam a szemem. 

-Te is, mint mindig.-ő csak akkor öltözik ki, ha buli van. Egy szűk fekete farmert viselt, ami oldalt végig fűzős és egy oldalt megkötős haspólót. A hosszú szőke haját pedig leengedve hagyta, ami rohadtul jól áll neki. Na ő tényleg dögös volt.

-Most már tényleg mehetnénk le. Szeretnék inni is valamit.-karolt belém és kilépve a szobámból becsuktam az ajtómat. Nem szeretném, ha valaki vagy valakik bejönne és jól éreznék magukat. A lépcsőn haladva egy csomó emberbe ütköztünk. Tudtam, hogy a szülinapján még többen vannak, de ez még engem is meglepett. Rengetegen voltak. Nagy házunk van( anyunak hála), de még így sem fértek el. Kint az udvar is tele volt emberekkel. A nappaliba a bútorokat összetolták és ott táncoltak az emberek. A konyhában éppen itatták a bátyámat és Jaket, a pult tele volt piával. Ezek keményen el fognak ázni estére. Azt tervezem, hogy én is iszok, de nem most mikor ott bent ökörködnek. Szerencsére Kata is erre gondolhatott, mert odanézve elhúzta a száját és tovább mentünk. 

A bátyámék bulijában vannak szabályok és az évek során szépen be is tartják őket. Dohányozni csak kint lehet, ha valaki annyira kiüti magát, hogy hánynia kell, ekkor vagy wc vagy kuka áll rendelkezésére. Szépen be is tartják, mert Jake sosem üti ki magát, mert ügyel a rendre. Ezen már el is gondolkodtam egy párszor. Csak azért nem iszik, hogy ne verjék szét a házat. 

Másnap mindig mi takarítunk ki. Jake, Brian, Detti és én. 

-Én megyek játszani. Így is úgy is inni fogok. Tökmindegy honnan van a pia hozzá.

Felnevettem. Ma ő is tuti szétcsapja magát. Nem baj majd fogom a haját, ha kiokádná a felesleget. Otthagyott én pedig ismét a konyha felé vettem az irányt.  

Amikor beléptem pont Brian elkapta Dettit és felültette a pultra azzal a szándékkal, hogy leitatja. Detti csak a fejét rázva nevetett és lecsapta az italt. Brian úgy nézett a lányra, hogy még én is belepirultam. Igazán szerette ezt a lányt. Detti észrevette, hogy nézi és szerelmes mosollyal az arcán hozzá hajolt és megcsókolta. Remélem én is megtalálom azt, aki így néz rám. 

Légy az enyém...Where stories live. Discover now