Jake lazán a kocsinak dőlve állt. Engem a mellkasára húzott és hátulról átölelt. Így álltunk, míg a többiek szép sorban megérkeznek. Volt egy kisebb dugó, amibe a többiek belekeveredtek, de hamar felzárkóztak.
-Nem is tudtam, hogy egy kisvárosba lesz a templomi esküvő.-mormolta a fülembe.
-Valami hagyományosat is akartunk.-felelte mellettünk Janka.-Vegasban lesz minden buli, de isten ments, hogy valami bunkó elrontsa a szertartást. Meg hát nem szép ez a templom?-beszélt ábrándosan.
-De, az.-feleltem. Tényleg szép volt. Gótikus stílusú lehetett. Nagyon kidolgozott ajtó-és ablakkeretek. Két tornya volt és az ablakok is nagyon kidolgozott mintákat ábrázolt. Az ajtó már fel volt díszítve. Levendula és fátyolvirággal és még valamilyen virággal, de fogalmam sincs mi lehetett az. Engem inkább orchideára emlékeztetett, de azt mondták nem az.-Milyen lesz a csokrod?
-Narancsrózsa és fátyolvirág. Sajnos a ruháitok miatt nem lehetett levendula és fehér rózsa.
-Imádja a levendulát.-szólt oda nekünk Dean is.
-Igen, az látszik.-helyeselt Jake.-Elemarának is ez a kedvence.
-Már meg sem lepődöm, hogy ilyeneket is tudsz rólam.-emeltem fel a fejemet. Ő lehajtotta a fejét és adott egy csókot. Janka felkuncogott mellettünk.
-Annyira édesek vagytok együtt. Olyan boldog vagyok!-kelt ki magából és megcsókolta a leendő férjét.
-Mindenki megjött.-lépett oda hozzánk Kim.
-Krisztina?-kérdeztem. Kim húgát nem láttam sehol.
-Már bement és szólt a papnak, hogy itt vagyunk.-vont vállat. Bólintottam.
-Ma a beállást gyakoroljuk el. Nem akarom, hogy holnap ezzel csesszük el az időt a fotózáson.-mondta Janka, majd az atyára pillantott mellette.-Ohhm. Bocsánat.
-Semmi gond gyermekem. Ezért mondtam, hogy most délután gyónjatok meg.-forgatta a szemér, mire mindenki felnevetett.
-Akkor kezdjük.
Kétszer próbáltuk el. Mindenki a saját párjával besétált az oltár előtt szétváltunk és beálltunk a helyünkre. Nem volt nehéz, csak a magasságok miatt. Nyilván a két tanú ment elől, de utána be kellett állítani minket. Mindenki elmondta, hogy milyen magas a cipője és a szerint. Igen, itt minden tökéletes lesz. A ruháink színe is passzol. Minden koszorúslányé egy szín csak más árnyalatokban. Szép esküvő lesz.
-Figyelj, szeretnék bocsánatot kérni a tegnap estéért.-mondta Jake. A második bevonulásnál tartottunk. A tanuk után Amandáék, majd mi. Értetlenül néztem fel rá.
-Pontosan miért is kérsz bocsánatot?-suttogtam.
-Hogy olyan durva voltam és hogy..
-Jake ne kérj bocsánatot. Ha magadtól nem estél volna nekem, akkor elcsábítottalak volna. -néztem a szemébe. Felhúzta a szemöldökét.-Hogy őszinte legyek, már kezdtem unni, hogy olyan finoman bánsz velem. Félre ne értsd, tetszett és jól is esik, de én is már csak ember vagyok. Kívánhatlak én is annyira, hogy baszás legyen a vége ne szeretkezés.-vontam vállat. Jake lehajolt és megcsókolt.
-Szeretlek.
-Én is szeretlek te buta.-csókoltam vissza. Mivel simán mentek a dolgok már utazhattunk is vissza. A kocsiban jó volt a hangulat.
-Akkor a hajad tökre más lesz, mint az esküvőn?
-Igen. Holnap le lesz engedve, de az esküvőn kontyom lesz. Egész nap pörögni kellesz és úgyis meleg lesz. Szóval nem akarom, hogy le legyen engedve.-felém fordult.-A tiéd milyen lesz?
YOU ARE READING
Légy az enyém...
RomanceEgy tökéletesen átlagos lány. De tényleg. Ő az a fajta lány, aki mindig tanul, okos is, bújja a könyveket és egy srác sem érdekli. Azt viszont nem is sejti, hogy hány srác néz utána a folyosón és, hogy mennyien akarják megdönteni. Ez mind szép és j...