A limuzinban végig nagyon jó volt a hangulat. Nevettük és pezsgőztünk. Nagyon lazán kezeltünk mindent, még egymást is. Mindenki között az az izgalmas bizsergés volt. Mindenki érzete. Tele voltunk energiával. Jake ölébe ültem végig. Azt hittem el sem akar engedni. Miközben a többiekkel nevettünk, néha a fülemhez hajolt és suttogott nekem. Annyi mindent, hogy mikor kiraktuk őket a bárnál, nem akartam elengedni a csókunkból, annyira felizgatott. De végül elszakadtunk egymástól.
Egy csajos bárhoz hajtottunk. Igaz, hogy csak egy utcányira voltunk, de mi is alapoztunk egy kicsit. Mármint ital formájában.
-Akkor ezt arra, hogy az összes ember a világon megtalálja az igaz szerelmet!- Kata felemelte a poharát és mindenki egyetértve felemelte, majd le is csapta az italt.
-Oké. Még egy kövi kört kérünk.- Amanda nagyon elemében volt, így a pultos srácnak konkrétan esélye sem volt. Ingyen köröket kaptunk, de ma este Kata nem is bánta.
-Én még mindig csak üdítőt kérek.-szólalt meg Kata. Mindenki felnevetett ezen. Ma is nagyon dögös volt. Hiába kismama, de nagyon jól állt neki. Bőrnaci, egy fehér haspóló, ami csak a mellét takarta, hozzá egy fehér bőrkabát. Nagyon irigylem, mert ha terhes leszek én tuti nem így fogok kinézni.
-Akkor ezt arra, hogy az esténk felejthetetlen legyen. Már amennyire..-ez után a kör után elmentünk táncolni. Sokan próbáltak letapizni, de nem hagytam. Csak élvezni akartam, hogy együtt lehet pár csajjal és ünnepelni a szerelmet.
Hamar meguntuk és már hívtuk is a limót, hogy vigyen a fiúkhoz. Lassan 11 óra és mi kezdünk akkor. Csak még át kell öltöznünk. Gyorsan meg is tettük és jöhet a show.
---JAKE---
A bár nagyon atom volt. Igaz, hogy tele volt rúdtáncossal, de nem nagyon néztem rájuk. A bár hatalmas volt és volt egy kisebb színpad is. Fellépésekre használták szerintem.
-Akkor mondom a tervet. Bebaszunk. Aztán kapsz egy táncost.-düllesztette ki a mellét Jim. Nagyon nagy szájú a csóka, de nem különösebben zavar engem.
-Mondtam már, hogy nem akarok kurvákat. Csak élvezni akarom a ma estémet.-morogta Dean. Hát nagyon megértem. Én sem akarnék a legénybúcsúmon kurvákat. Csak az én csajom kell nekem, senki más.
-Nem is rúdtánc lesz öcsém. Egy kisebb előadásod lesz. Bitang nők vonaglanak a színpadon. Már lezsíroztam. Hidd el élvezni fogod.-kacsintott és megrendelte az első köröket.
Dean nagyon jó fej srác és sok mindenben tud nekem segíteni, így kicsit közelebb kerülhetek Ellához. Hogy biztonságban velem lehessen.
-Lehet, hogy te nem akarod látni, de én bevállalom.-mondta Mark mire döbbenten néztünk rá.-Mi van? Attól, hogy van egy terhes menyasszonyom, még nem azt jelenti, hogy nem élvezhetem. Úgy indított utamra, hogy mindent a szemnek semmit a kéznek. Ki vagyok én, hogy egy terhes nővel vitatkozzak?-vigyorgott pimaszul. Ez a srác valamit tudhat, amit mi nem. Túlságosan is szereti a leendő gyermeke anyját, minthogy kurvákat nézegessen.
Összenéztünk Deannel, de nem mondtunk semmit. Ki vagyok én, hogy elítéljem?
-Hogy haladtok Jankával? Már nem vagy olyan puha pöcs az ágyban, mint régen?- nevetett fel Mark. Na ezt még nem hallottam.
-Haver? Mi ez?-kérdeztem nevetve.
-Ohh semmi. Még arról beszélnek, mikor a legelején jártunk. Elkövettem, azt a hibát, hogy elmondtam ezeknek a hülyéknek, hogy hogy s mint vagyunk Jankával. Baráti jó tanács. Ne teregesd ki a szennyest.-felnevettem. Lecsaptuk az italt és jöhetett a következő kör. A többiek elmentek vadászni. Nekünk nem kellett, mert van valakink, de még így is jöttek oda hozzánk. Egyikőjük sem érdekelt. Csak az én vad, titokzatos Elemarám érdekelt. Kicsit aggódtam is érte, így előkaptam a telefonom és írtam neki.
Minden rendben?- vártam egy kicsit, de nem jött válasz. Már majdnem 11 óra volt. Lehet már matt részegek, aminek nem örülnék, tekintettel arra, hogy milyen ruhában hagytam ott.
-Gyertek, mindjárt kezdődik a műsor.-jelent meg Jim egy szőkével a bal oldalán. Eléggé kiábrándító volt. Dean elkapta a karom.
-Nyugi, biztos jól vannak.-bólintottam és elindultam a többiek után. A színpaddal szemben egy sor bőrkanapé volt végig, amin sokan elfértek. Nyilván ott is van műsor, de nem is akarok belegondolni. Sorba leültünk. A háttérzene halkabb lett. Sokan álltak meg mögöttünk, biztos a műsort várják. Bár nem nagyon vártam kezdett érdekelni. Ella féltékeny lenne, ha látná, hogy mi is lesz itt? Vagy talán nem? Ki tudja, nincs itt. Bár az elsőre tippelnék. Sötét lett a színpadon és lassan mozgó alakok bukkantak fel székekkel. Leültek rá. És elkezdődött a zene. Earnid it volt. Szexi szöveggel és lüktető ritmussal. A nők a székeken kezdtek el táncolni, a nézőtér pedig bevadult. Minden férfi, aki szerszámmal és ép ésszel rendelkezett vadul tapsolni és fütyülni kezdett. Lassan és csábosan vonaglottak. Ahogy kezdett gyorsulni a zene ők is egyre lendületesebben táncoltak. Végignéztem a táncoló nőkön és akaratlanul is az én Ellámhoz hasonlítottam őket. Egyik sem felelt meg, de az egyik, ha tudnám, hogy nem itt van, azt hinném ő. Csábosan dobálta a testét és rövid haját borzolta. Karcsú teste és görbe vonalai hasonlított Elemara bitang testéhez. Túlságosan is. Lecsúsztak a székről és felálltak. Az első sor lesétált szinte tökéletesen egyszerre és felénk indultak. Már most kellemetlenül éreztem magam, de mikor közelebb jött hozzám kezdtem látni az arcát.
Amint felismertem egyből elengedtem magam és a vágy kezdett rajtam eluralkodni.Elemara sétált felém. Ahogy gyorsan a többire néztem láttam, hogy a lányok azok. Az agyamat eldobálom. Túl szexi volt az a csaj, ahhoz, hogy ne az én csajom legyen. Mikor már előttem állt behúztam az ölembe. Maga a megtestesült istennő. Megcsapott a már jól ismert illata és végem volt. Rajtam akarta befejezni a táncot és nem is ellenálltam neki.
-Na, de Jake! Hogy mered?-kiáltott fel mikor megérezte az erekcióm. Magamhoz húztam, így gátoltam a táncolásban. Nem érdekelt.
-Az elejétől fogva gyanús voltál. Tudtam, hogy te vagy az. Túl jól ismerem a tested, ahhoz, hogy ne tudjam a tiéd.-simítottam végig az oldalán. A zene még mindig ment, az emberek is tapsoltak, de nem engedtem el. Ahogy így volt, az ölemben, ebben az öltözékben, hát az valami eszeveszett volt.
-Azt hittem nem ismersz fel.
-Csakis te vagy rám ilyen hatással, baba. Csakis te.-csókoltam meg. Egy éhes csókot kapott, tele ígérettel, amit el is fogadott. Mindent elfogad, amit adok neki.- Ezek után ne is gondold, hogy elmehetsz a többiekkel.-mondtam a szájába.
-Nem is akarunk elmenni. Most már csak átöltözünk és jövünk vissza hozzátok. Már együtt leszünk.- a színpadon még mindig táncolt egy tucat nő.- Ők segédtáncosok. Nem voltunk elegen.
-Nem érdekel.-mormogtam és még jobban magamhoz húztam.- Szeretlek.
-Szeretlek.-lassan felállt az ölemből és én vele együtt álltam fel. Még mindig csókoltam, pedig tudtam hol vagyunk. Nem is baj. Legalább mindenki tudni fogja, hogy ő hozzám tartozik.- Hagy öltözzek át.-mondta a számba. Bólintottam és elkísértem az öltözőig. A többiek hol jöttek, hol nem. Ki a maga párjával.
Amikor készen lett kijött hozzám. Akkor kezdődött el igazán a tökéletes este.
YOU ARE READING
Légy az enyém...
RomanceEgy tökéletesen átlagos lány. De tényleg. Ő az a fajta lány, aki mindig tanul, okos is, bújja a könyveket és egy srác sem érdekli. Azt viszont nem is sejti, hogy hány srác néz utána a folyosón és, hogy mennyien akarják megdönteni. Ez mind szép és j...