Türelem

1.9K 61 7
                                    

-Komolyan mondom, ha még egyszer leszeded a felsőmet megöllek!- Reed már harmadszorra szedi le a bikini felsőmet, és ezt most először teszem szóvá, amit egyből meg is bánok látva a barátom arcát. 

-Hova a fenébe tetted a kibaszott eszed?-Jake már majdnem odaért a sráchoz, de még mielőtt bármi eget rengető történt volna rámásztam.

-Hé, nyugi.- suttogtam a fülébe és a derekára kulcsoltam a lábam.-Nem csinált mást. Nem nagy ügy, tényleg.-Reed még kapott egy gyilkos pillantást, aztán Jake átkulcsolta a derekam.

-Be kellett volna verjem az arcát.-a szememet forgattam. 

-Ne csinálj úgy, mint egy pincsi kutya.-megcsókoltam a száján aztán odébb úsztam.

-Folytathatjuk?- Dean már a labdát dobálgatta maga előtt. 

-Persze.-ő velünk volt, mármint a lányokkal, mert Kim nem szállt be tekintettel az állapotára.

A csapat tehát fiúk lányok pulsz Dean. Igazából már húsz perce játszunk, de volt minden ami kellett. Vízbefojtás, rámászás a másikra, aminek igazából sokan nem örültünk (attól függően ki mászott kire), figyelemelterelés. Most jött el az utolsó játék. Gyorsan odaúsztam a többiekhez. 

-Ide valami drasztikus kell, ha nyerni akarunk.-Amanda szaporán vette a levegőt. Nem csoda Jim totál maga alá húzta. Dee egyetértően bólintott.

-Szerintem is. Most döntetlen, de az is csak véletlen. Eleinte gyengédek voltak, csak rájöttek többet birunk.

-Akkor valakinek esnie kell. Szerintem Mark a gyenge láncszem. Ha nála vágódunk el, akkor nem figyel másra, így nincs védelem. Adam amúgy is szar kapus. Ha Deannél lesz a labda a kapunál, akkor nyertünk.-hadarta Amanda. Mindenki bólintott.

-Én elvállalom a szenvedő szerepét.-ajánlottam fel gyorsan. Mindenki bólintott és kiabáltunk, hogy mehet az utolsó menet. Igazából tét nem volt, de az íratlan szabályt mindenki tudta, aki győz, az ma ingyen piál. Így fair. Beálltam a helyemre. Jake felém úszott.

-Nem fogtok nyerni.-mondta hatalmas vigyorral az arcán.

-Azt te nem tudhatod hapsikám.- én is villantottam egy mosolyt. Mikor Dean üvöltött én úsztam is. Egyenesen Mark felé. Minden simán ment labdát kaptam, így ő is felém úszott. Mikor eldobtam Lela elkapta, így mehetett tovább a játék, csak azzal nem számoltam, hogy Mark lendülettel jön nekem, így teljesen a víz  alá kerültem. Bakker, tényleg majndem lent maradtam, de valaki hátulról felhúzott. Köpködve értem felszínt, és még rá is adtam egy lapáttal, úgyhogy kapálóztam is egy sort. Mark aggódva nézett.

-Jézusom, azt hittem megfulladsz.-Jake is mellém úszott, de már késő volt. Látta az arcomon a mosolyt és hallottam, ahogy azt mondja "Te dög". Mikor Janka egy hatalmasat kiáltott, tudtam, hogy megnyertük. 

-Nincs semmi bajom.-nevettem jóízűen, mire Mark csúnyán nézett rám.

-Nem hiszem el.

-Nagyon jó úszó, hagyd a picsába.-Mondta Jake, de nem hagyta hogy elmenjek, hanem elkapott és magához húzott egy hosszú csókra.

-A dögért kapsz,-mondtam a szájába, mire elvigyorodott.

-Ugyan már. Hiszen csaltatok.-kiabálta, és Deanra nézett.-Kibaszott csalók vagytok.

Igazából nem nagyon érdekelt senkit. Nevettünk, jól éreztük magunkat. Csakis ez számított. 



-Szerintem ne tedd. Nem is. Marhára nem fogod levenni.-szólt rám Jake. Épp hason feküdtem és a bikinim pántját csatoltam ki. A szememet forgattam.


-Igazán nincs miért aggódnod. Hason leszek és senki nem fog látni semmit.- kivettem magam alól a felsőt és a földre dobtam. A naptejért nyúltam és Jake felé nyújtottam.- Megtennéd.

Egy szó nélkül elvette és letérdelt mellém. A fejemet felé fordítottam. Láttam minden mozdulatát. Mégis mikor a naptejet a hátamra nyomta összerándult a testem. Mosollyal az arcán letette a flakont majd elkezdte szétkenni rajtam. Más azt láthatta, ahogy a barátom ártatlanul a hátamat keni, de abban az érintésben nem volt semmi ártatlan. A keze a vállamnál kezdte, először csak óvatosan az ujjhegyével, majd az egész kezét rám fektette. A szeme tűzzel volt tele. Nagyon alaposan elkente  hátamat, keze az oldalamat hihetetlen lassan járta be, mire kicsit megmozdultam és egy sóhaj hagyta el a számat. Egészen a fenékdombomig bekent és mikor felperzselt velem, mert ezt tette, teljesen felkeltette a vágyam és legszívesebben hagytam volna a fenébe a napozást, odahajolt a fülemhez.

-Kibaszottul csodálatos vagy. Meg ne merj fordulni, mert te csak az enyém vagy.-adott egy csókot, aztán elment a testvéremhez. Édes istenem. Itt pusztulok el.


Nem tudom, miért van, talán a pornókból veszik az emberek, hogy az előjáték a hálószobában kezdődik. Mióta párkapcsolatban vagyok rájöttem, hogy ha igazán szeretsz valakit, és teljesen odaadod magad neki, akkor a nap minden percében a figyelmére éhezel. Onnantól, hogy csak ártatlanul érhet hozzád, már onnantól elkezdődik az előjáték. Mikor elmentek vásárolni, mikor együtt esztek, mikor csak ránézel és a szemében látod azt a rengeteg ígéretet, már akkor az előjátéknál tartunk. Most is ezt érzem. Felvettem a felsőmet, és most a lába közé emelt. Keze a hasamat simogatja, végig bejárva, én a körmömmel a lábán vándorlok. Mindenkivel beszélgetünk, de közben mindent érzek. Ahogy simogat teljesen az övé lettem, érzem a merevedését a hátamon, bár senki nem látja. Ahogy kirázza a hideg, mikor jobban belemélyesztem a körmöm. Anya mellettünk ül és éppen Jankát faggatja.

-Hova mentek nászútra?- egy nyakra csók.

-Nem tudom. Dean szervezi, és nekem egy szót sem szólt róla. Meglepetés.- a mellem aljához ér a keze.

-Akkor semmit nem tudsz?- kicsit feljebb tolom a fenekem.

-Semmit. Még azt sem meddig leszünk. Szóval nem is tudom hogyan kéne pakolnom.- a másik keze eligazítja a hajam.

-Nem semmi. Igazán romantikus. Ella te sem tudod?-nevem hallatára odafigyelek anyámra és megrázom a fejem.

-Nem mondott nekem sem semmit, pedig nem egyszer megkérdeztem már.-anya minket néz, de nem tudom mit láthat. Kicsit megfeszülök, mert igazán nem akarom, hogy anyám rájöjjön, hogy mi...

-Nem mondtam meg senkinek, csak azok tudják, akiknek kell.-felelte büszkén a vőlegény és átkarolta menyasszonyát.-Igazán nem kell semmi miatt aggódnod.-Jake tovább simogatott, mintha mis sem lenne természetesebb, szóval kicsit megnyugszom. 

-Igazán szerencsések vagytok. Ella szívem, mit szeretnél a szülinapodra?-anyám csak nem adja fel,de nem mozdultam. Biztos észrevett.

-Semmit.-válaszoltam azt, amit minden évben válaszolni szoktam. A szemét forgatja.

-Bizonyára. Úgy látom mindened megvan.-felhúzta a szemöldökét, mire kicsit kényelmetlenül kezdtem érezni a szitut.- Remélem védekeztek.-hát igen. Anyám az az anyám marad és senki kedvéért nem fog megváltozni. Mindenki csendbe lett, de láttam, hogy Brian nagyon jól szórakozik. Őt is így égette be. Én is úgy néztem ki mint ő most. Nagyot nyeltem.

-Igazán nem kell aggódnod.-feleltem éllel a hangomban. Jake továbbra sem mozdult, ami kezdett igazán fusztrálni.

-Helyes.-azzal tovább beszélgetett Jankával. 

-Igazán szeretem a mamádat.-Jake halkan a fülembe suttogott.

-Igazán az agyamra tud menni.-odébb mozdultam, így tudtam adni neki egy rövid csókot. Igen. Mi már akkor régen benne voltunk az előjátékban. De istenem, amit az éjszaka hozhat, a gondolatra ficánkolni kezdtem, mire Jake a fülembe harapott és azt mondta:"Türelem." Könnyű azt mondani. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Légy az enyém...Where stories live. Discover now