A falnak dőlve vártam, mikor Jake elviharzott mellettem. Azt hihette, hogy elmentem, így gyorsan utána mentem és elkaptam a kezét. Mikor összekulcsoltam a kezünket lenézett rám és hirtelen megállt magával rántva engem. Sok érzelem kavargott a tekintetében. De főként össze volt zavarodva.
-Basszus. Azt hittem leléptél. Jesszus Baby? Mi volt az bent? -kérdezte zavarodottan.
-Semmi. Csak láttam, hogy kényelmetlen neked és gondoltam megoldom.-vontam vállat szórakozottan. Látta, hogy nem nagyon vagyok dühös, így megnyugodott.
-Kösz, de én is meg tudtam volna oldani. De rohadt szexi voltál közben.-ezt nem kellett egyikőnknek sem megbocsájtani. Vannak lányok. Én meg így kezelem őket. Tudtam, hogy lesznek. Ő pedig tiszteletben tartja, hogy én is megjelölöm a területemet, ahogy ő szokta. Magához húzott és egy hosszú csókkal ajándékozott meg. A keze a derekamon, az enyém pedig az ő hajába. Imádtam vele csókolózni. Ahogy a nyelve az enyémet masszírozta és néha belenyögött a számba. Ahogy diktálta a tempót. Ahogy csak pár érintéssel felpezsdítette bennem a vágyat. Ahogy a szerelmem csak még erősebb lett. Egyszerűen leírhatatlan, amit iránta érzek, mert minél fontosabb egy érzelem annál nehezebb kifejezni. És én már nem tudom jobban, de félek kimondani. Azt szeretném, ha ő mondaná nekem először. Most csak annyit tehetek, hogy minden érzelmemet belesűrítem ebbe a hosszú csókba. Mikor elszakadtunk, hogy levegőt vegyünk Jake nekem dőlt, engem meg megtámasztott a korlát.
-Majd viszem a könyveket. Hova akarsz még menni szívem?-az újabb és újabb becenevek mindig megdobbantják a szívem.
-Hát az egyik ruha boltba. Lesz egy esküvő, amire mennünk kell és arra még nincs ruhám.-ekkor beugrott valami.-Azt mondták vihetek kísérőt.-néztem rá. Ő csak mosolygott.
-És kit viszel magaddal?
-Umm. Nem is tudom. Váró listások vannak és hát nem tudom te beférnél-e..
-Nagyon vicces.-nevetett fel, majd hátralépett és magával húzva sétálni kezdtünk.
-Persze, hogy veled megyek. De csak ha elkísérsz.-néztem rá.
-Elkísérlek. Nyugi.
-Neked veszünk akkor valamit rá? Mert most igazából arra vásárolok.-vállat vont.
-Sportzakóm van. Talán inget.
-Oké.-bólintottam.-Akkor veszek egy magassarkút, hogy egálban legyünk.-nevettem fel rá ő pedig csak mosolygott. Nagyon sokat mosolyog mostanság.
-Ha szeretnéd.-vont vállat.
Először ruhát akartam venni utána a kiegészítőket. Így a logikus. Két ruhát szeretnék venni. Mivel hagyományos esküvő lesz, kell egy esketős ruha és kell egy mulatós ruha. Az egyik elegáns, a másik pedig pimasz és szabad ruha mégis visszafogott. Mivel konkrét elképzelésem csak annyi volt, hogy az egyik Maxi ruha lesz így sokáig tart majd. De az én pasim most is kitett magáért.
-Segíthetek?-nézett rám egy idősebb nő.
-Igen. Esküvőre keresek ruhát. Az egyik egy elegáns Maxi ruha másik. Hát azt majd még meglátjuk.-mondtam és az eladó hölgy már hívott is magával.
-Drágám. Neked nagyon szép alakod van. A bőröd színe pedig mesés.-a Maxi ruhákhoz vitt és ott leakasztott párat. Konkrétan bevonszolt az egyik fülkébe és amikor látta, hogy Jake követ a nő rá mutatott.-Fiatal ember. Ezzel a gyönyörű hölggyel jött?-Jake bólintott.-Akkor maga lesz a bira. Üljön le oda kérem.-mutatott egy fotelra a fülkémmel szemben. Jake leült rá és lazán rám mosolygott.
YOU ARE READING
Légy az enyém...
RomanceEgy tökéletesen átlagos lány. De tényleg. Ő az a fajta lány, aki mindig tanul, okos is, bújja a könyveket és egy srác sem érdekli. Azt viszont nem is sejti, hogy hány srác néz utána a folyosón és, hogy mennyien akarják megdönteni. Ez mind szép és j...