-Szeretném remélni, hogy ez a két sportoló az imént nem verekedett össze egymással. Uraim. Én pedig éppen ezt láttam.-az edző szigorúan nézett Jakere és Erikre. Ohh basszus.-Ha hajlandóak elmondani, hogy mi is történt itt az imént, akkor szemet hunyok felette, de ha nem akkor mind a hármótoknak igen kemény hete lesz.-mutatott a három férfira körülöttem.
-Én voltam.
-Ella, nehogy már.-dörrent fel Jake. Még mindig ki volt akadva. Nem Erik beszólása miatt. Az már csak az utolsó csepp volt neki.
-De igen is Jake. Miattam ugrottatok össze. Az egész az én hibám Edzőbá'.-néztem rá. Ha felvállalom magamra, akkor a fiúk nem nagyon fognak kapni. Én valószínűleg igen. És mivel csak Jake avatkozott közbe, úgy éreztem, hogy Brian is ezt akarja. Akkor meg már mindegy.
-Ella. Nem nagyon úgy ismerlek, hogy összeugrasztanál két csapattársat..?-húzta kérőn fel a szemöldökét. Ez az ember nagyon jól nézett ki. Már a negyvenes éveiben jár, de még így is minden csaj róla beszél tesi óra alatt is. Magas, kigyúrt, fekete haj, barna szem, tetkó a karon. Szerintem a pirszinget már nem engedték a suliban. Mindezek ellenére félelmetes is tud lenni, de én nem félek ettől az embertől. Mindenkivel kedves és csak akkor lesz mogorva, ha valami ilyesmi történik, mint az előbb.
-Nem is vagyok olyan. Ez egyszerű alkalom volt. Kérem a fiúkat hagyja ki ebből. Mindent magamra vállalok. Tényleg.-rajzoltam egy x-et a mellemre. A tanár szeme megenyhült és a fiúkra nézett.
-Neki köszönhetitek, hogy most nem kerültök bajba.-mutatott rám és közben a fiúkhoz beszélt.-Még egyszer ne lássak ilyet. Mehetnek uraim. Hölgyem.
-Igen?-kérdeztem vissza.
-Maga jöjjön velem.-bólintottam és mielőtt még elmentem volna Jake elém állt.
-Nem kell magadra vállalni, biztos fogsz kapni valamit, úgy hogy nem is csináltál semmit az Istenit.-mondta dühösen. Közelebb húzódtam hozzá.
-Nem lesz semmi baj Jake. Kibírom.-töröltem le a vért a szájáról és egy gyors csókot nyomtam a szájára és kibújtam a karjából.- Majd ha hazaértem beszélünk.-intettem Briannak. Eriknek már csak a hátát láttam. Az arca tuti feldagad holnapra. Az edző türelmesen várt, amikor pedig mellé értem elindultunk az ő irodájába. Bent leültem egy székre és vártam, hogy ő is elhelyezkedjen. Nem volt túl sok minden bent. Képek egy laptop és egy telefon. Ja meg még pár mez. Kíváncsian néztem rá és vártam.
-Ella. Nem nézem jó szemmel, ha két fiam összeverekszik. Főleg akkor nem, ha egy lány miatt.-vágott is bele.- Nem érdekel, hogy magadra vállaltak, fognak szívni bőven a fiaim. Viszont megleptél vele.-dőlt hátra. Olyan volt, mintha magyarázatot várna. Oké. De mire??
-Mivel leptem meg Edzőbá'?-kérdeztem zavartan. A hajamat fésülgettem a kezemmel. Zavarban voltam, de nem a férfi miatt, aki előttem ül. A helyzet tett idegessé.
-Nem hittem volna, hogy pont Jake fog egy lány miatt verekedni. Főleg meg nem miattad.
-Bocsánat, de még mindig nem értem.-ráztam a fejem.
-Akkor egyenesen kimondom. Nem jár egy lánnyal sem csak kavar velük. Nem verekedett még senkivel azért, mert egy lányt fikázott volna a haverja. Általában ő kezdi az oltást egy csajjal szemben, nem pedig megvédi.- már a mondandója elején elpirultam. Jesszus. Akkor azt nem érti, hogy miért változott meg Jake.
-Hát most velem jár.-nyögtem be, hogy megértse. Bólintott.
-Igen, sejtettem. Csak annyit kérek tőle Ella, hogy ne vedd el a fiam eszét. Vagy ha már megtetted, akkor terelgesd, de ne uszítsd a barátjára. A pályára is kihat, ha valakivel nincs jó viszonyban. Nem akarom, hogy egy lány miatt menjen el az eszük értetted?-csak bólintani tudtam.-Nem azt mondom, hogy szakíts vele, mert látom, hogy jó úton jár Jake, de ne te legyél, aki miatt nem lesz olyan a jövője, amilyenre vágyik. A kosár az egy igen összetett játék. Ne rontsd el nekünk Ella. Rendben?
-Igen, rendben.-ide nem kellettek szavak. Nem fogok magyarázkodni. Nem erre számítottam, de értem miért aggodalmaskodik az edző.
-Akkor végeztünk. És ez a beszélgetés itt marad ebben a szobában.-letépett egy cetlit.- Pénteken bemész takarítani.
-Ennyi? Egy nap?-szaladt ki a számin, mire megemelte a szemöldökét.
-Szeretnél többet is?
-Nem uram. Köszönöm.
-Végeztünk. Szép napot Ella.
-Magának is Edző.-azzal kiléptem az irodájából. Abból az igen bizarr irodájából.
A házunkba belépve néma csend fogadott. Brian biztos Dettivel lógott. Jake meg otthon lehetett. Egy kis nyugalom. Végre. Nagy volt a nyüzsgés mostanság. Anya nem tud hazajönni, nem rég telefonált. Túl sok a munka. Úgy hogy nem látjuk megint egy jó darabig. Megnéztem az órát. Még csak 16 óra volt. Holnap nem lesz tanítás, így nem kell tanulnom. Kosárnap lesz. Egy fontos meccs a fiúknak és ma azért volt edzésük. És Jake és Erik pont most zördült össze. Csodás. Felmentem a szobámba és gyorsan átöltöztem. Egy rövid nadrágot kaptam magamra és egy haspólót, amit meg lehet kötni a hasamon. A fekete farmerhez ment ez a babarózsaszín felső. A hajamat leengedtem és felkaptam a kis hátitáskámat. Egy bőr táska, amit anya hozott ajándékba. Fehér színű és szegecsek vannak rajta. Beleraktam a pénztárcámat és még pár dolgot. A szemüvegemet levettem és a napszemüveget vettem fel. A telefonomba beledugtam a headsetem és elindítottam a Royal Boold-os albumom. A lépcsőn lementem és egy üdítőt vettem ki a hűtőből és felvettem a Vans cipőmet. A házat becsuktam és indultam is a buszmegállóba. Ha már nem tudok mit csinálni itthon, akkor megyek a plázába. Ott van minden, ami nekem kell. Könyvesbolt és ruhabolt. Kész ennyi. Lesz egy lagzi is és arra még nem vettem semmit. Se ruhát, se cipőt, se táskát semmit. Úgyhogy most vásárolni megyek. A buszmegállóban álltam és vártam a 16:12-es buszt, mikor befutott egy üzenet.
Jake: Merre vagy szépségem? -azonnal válaszoltam.
Ella: Hát nem otthon.xdd
Jake: Vettem észre. Bementem, ahogy szoktam, mert azt hittem Brian is otthon van. Erre sehol senki.
Ella: Miért mentél hozzánk?
Jake: Szerinted...?-éppen jött a busz és gyorsan felszálltam rá. Gyorsan megvettem a jegyet, de azt vettem észre, hogy folyamatosan rezeg a telefonom. Amint megálltam hátul előkaptam a telefonom.
Jake: Ella!! Hol vagy?! Miért nem írsz vissza? Valami gond van? Te nő! Azonnal írj vissza vagy megyek a kutyákért, hogy levadásszam azt ami az enyém!!
Ella: Jesszus Jake. Csak felszálltam a buszra és jegyet vettem. Nyugi már..
Jake: Busz? Hova mész?
Ella: A plázába megyek vásárolni . Te merre vagy?
Jake: Úton a pláza felé. Xoxo
YOU ARE READING
Légy az enyém...
RomanceEgy tökéletesen átlagos lány. De tényleg. Ő az a fajta lány, aki mindig tanul, okos is, bújja a könyveket és egy srác sem érdekli. Azt viszont nem is sejti, hogy hány srác néz utána a folyosón és, hogy mennyien akarják megdönteni. Ez mind szép és j...