Pajzán helyzetek

4.5K 85 1
                                    

A kapcsolatok terén szörnyen rossz tapasztalatom volt. Nem csak azért, mert nem nagyon voltam senkivel, ami valljuk be igaz, hanem mert rossz példák voltak előttem. Legalábbis azt hittem.

Kiskoromban rengeteg olyan helyzet volt, a mi miatt sérültem. Emlékszem az egyik napra. Az nyomot hagyott bennem. Alig voltam még 8 éves. Anya mindig, mindent pontosan csinált, mert apa mindenen felkapta a vizet. Szó szerint. Mikor hazajött, mindent szemügyre vett. Rend van-e, a vacsora az asztalnál van-e. És a viselkedésünket. Mindig megkérdezte: Milyen napotok volt? és itt mindig végignézett rajtunk. És elkezdtünk mesélni. Anya, mintha csak a betanult szövegét mondta volna el. Briant konkrétan egy szóra sem értette. Nekem mindig külön figyelmet hagyott. Én voltam az ő játékszere. Kérdezget, válaszolgatok. Egy időben azt hittem, figyelmet kapok. Később ki is derült, hogy milyet. Azért beszélt velem sokat, mert nézett. Megvizsgálgatta, hogy milyen az alakom, van-e már mellem. Milyen a fenekem. Egy kibaszott pszichopata volt. 

Anyámék kapcsolatát nem vehetem alapul. Borzasztó volt. Brian egy éjszakás kalandokba kezdett. Nem volt jó példa. Jake úgyszintén. De mára világos lett. 

És most tessék. Azért nem tapasztalhattam meg előbb a jót, mert vak voltam. Jake a legjobb. Ha lenne sem akarnék tőle jobbat, mert nekem ő a tökéletes. Rengetegszer bizonyította. Lehet, hogy valamilyen szinten perverz, de valljuk be. Minden ember az a maga kis világában, csak valaki ezt nem titkolja. Minek? 

Azon kívül, hogy rendes, okos, jó a szex vele, istenien csókol, de mindezekkel együtt egy vadbarom is. Ezt már tapasztalatból tudom.

-De Jake! Ez csak egy tánc!

-Ja, igen, tényleg? Az, hogy egy széken táncolsz, az csak egy tánc? Én kérek elnézést..-mormogott a volán mögött. Arról a táncról beszél, amiről nem is tud. Azt mondtam, mikor meglátta a vidit, amit táncolni fogunk, hogy egy bárban fogjuk előadni. Csak pont nem tudja, hogy a menyasszony a férjének akarja előadni. Vagyis én is neki.. De ez csak legyen meglepi.

-El van nézve.-hajoltam hozzá és egy hatalmas cuppanóst kapott az arcára. Ekkor már vigyorgott. 

-Akkor legalább add elő nekem. A hálónkba. Ma este. Meztelenül.-sötétült el a tekintete. 

-Benne vagyok. De nem meztelenül.-tettem a kezem a kezére. Megfogta a kezem és a szájához emelve megcsókolta. Istenem! Annyira romantikus tud lenni! Csak sajnos a romantika mindig pajzán helyzetekbe torkollik. Mint most. A kezemet az ágyékára helyezte. 

-Nem is tudod mit művelsz velem, te nő!

-Már hogyne tudnám?-szorítottam meg az ágyékát. Kezdett éledezni. Ez engem is beindított.-Na jó-vettem el a kezem- oda kell érnünk. Így is későn fogunk odaérni. 

-Nyugi. Időbe odaérünk.-nyugtatott és benyomta a rádiót. Nem nagyon szerettem a rádiót hallgatni, mert mindig szerelmes zenék szólnak rajta. Vagyis általában. Most, hogy van szerelmem, a véleményem nem változott.

-Várj! Kapcsold ki! Majd én rakok be valamit.-mordultam fel, Jake meg elröhögte magát.

-Még mindig utálod a rádiót?

-Igen.-kutattam a kesztyűtartóban és megtaláltam a kábelt. A telefonomat összekötöttem a hifivel. 

-Oké, mi legyen?-kérdeztem ránézve.

-Nekem mindegy, de valami ütős legyen.-a szememet forgattam.

-Akkor valami dj-t akarsz. Felfogtam.-keresgéltem és nocsak nocsak. Van Dj-m is. Mondjuk 2000 zene között persze akad ez is, meg az is. Végül úgy döntöttem, hogy legjobb lesz a lassú zene. Nem kell itt egybelő beleugrani a mély vízbe.. Mikor bekapcsoltam a zenét, Jake nem ismerte fel. Ezt a zenét kevesen ismerik. A tartalma annál jobb.. A zenét maxra húzva énekeltem. Bár minden ablak le volt húzva, nagyon nem érdekelt. 

Légy az enyém...Where stories live. Discover now