Játék

2.5K 77 5
                                    

Miközben öltöztem Amanda hozzám fordult.

-Csak hogy tudd, szerintem nem lesztek sokáig együtt. Nem vagytok egy súlycsoport.-Krisztina csak horkantott mellettem. Felvontam a szemöldököm. Épp a a bodyt vettem lefelé. Csak egy bugyi volt rajtam. Kihúztam magam.

-Miből is gondolod? Kicsit sem ismersz engem vagy őt. Az, hogy a külső alapján ítélsz, szerintem totál helytelen. Megütöm a mércét.-Jake előtt sosem tettem volna ilyet, de már tettem ennyi önbizalomra szert. A mellemet nyíltan bámulta Amanda. Lassan fogtam a ruhám és áthúztam a fejemen.

-Én értelmileg gondoltam.-motyogta az orra alatt, de már elfordult. Janka csak vigyorgott. Vállat vontam. Nem érdekel, már kicsit sem. Fogtam a táskámat és kiindultam. Azt hittem Jake nem vár meg, de mikor kiléptem egyből elkapta a derekam. Lehajolt a nyakamhoz és csókolgatni kezdte.

-Nem is tudtam, hogy ennyire szemérmes vagy.-összehúztam a szemöldököm.

-Ezt most mire érted?

-Kijött egy lány és beláttam. Miért álltál Amandával szemben majdnem meztelenül?-vállat vontam.

-Csak beszólt, nem nagy ügy.-belenézett a szememben és elmosolyodott.

-Ez az én csajom.-nevettem. Most, hogy mozogtam kicsit, már a fejem sem kóválygott úgy. A pulthoz mentünk, Dean ott ült, láthatóan feszengve.

-Mi a baj?-kérdeztem. Ránézett Jakere majd vissza rám. Csak egy pillanat volt, de én láttam Láttam.

-Semmi csak Janka megölne, ha ezt látná.-valamit titkolnak, de ránéztem a Dean mellett álló bombázóra. Tudom, hogy nem ez zavarja. Valami más, és ahogy Jake egy pillanatra megfeszül, tudom hogy igazam van. Ez egy pillanatra megállít. Jake ezt érzi.

-Nincs másról szó Ella, higgy nekem kérlek.-húzott jobban magához. Pedig én tudtam.

-Tudom.-mi? Várjunk csak én nem ezt akartam mondani! Megráztam a fejem, mert ő ellazult mellettem és mentünk is tovább. Ennyi? Azt hiszi, hogy ennyire hülye vagyok? Nem vagyok az, de nem is fogok most erre gondolni. Élvezni akarom az estét még.

-Kértek valamit? Most én fizetek.-mondta már nyugodtabban Dean .

-Egy whisky tisztán. Nekem jéger kell.-mondtam. Ha ő is játszik, akkor én is fogok. Jake rám nézett, de nem szólt semmit. Jó fiú.

-Drágáim, ez hihetetlen volt.-kiáltott fel Janka és a csajt félretolva a barátja ölébe vetette magát. Áradt belőle a rengeteg pozitív gondolat. Mindent láthattunk rajta. Tiszta szerelem. És még valami.

Megfordultam Jake karjában. A kezem a nyaka köré fontam. Magassarkú a lábamon, kicsit könnyítette, hogy hozzáférjek. Beletúrtam a hajába. Karjával közelebb vont magához. Melegen elmosolyodott. Testemet az övéhez préseltem. Lágy csókot adtam az ajkaira. Annyira imádtam az érzést. Tök mindegy mit csinált, a lényeg hogy itt van velem és a karjaiban tart. Ennél többre nem is vágytam.

Elengedtem az ajkát.

-Ezt miért kaptad kedvesem?-nagyon boldognak tűnt.

-Azért, mert megtehetem. És meg akartam tenni. Van valami ellenvetésed?

-Az ég világon semmi.

Lassan a többiek is megérkeztek. Mindenki rendelt egy kört és le is csaptuk. Jim örömteli arccal fordult felénk.

-Hölgyeim, nagy az öröm. Ma a színpad nyílt, szóval akármikor felmehettek táncolni.- Dee egyből felkapta a fejét. Ízig vérig táncos a csaj. Modern táncot tanít és versenyekre is jár. Nem nagyon ismerem, de eddig jó fej volt.

Légy az enyém...Where stories live. Discover now