Bu sayfada yazdığım hiç bir kurgunun gerçekle alası yoktur... Bu kitap hayran kurgu ismi altında kurulmuştur!!!Arkadaşlar, biz burada gerçekle hic bir alakası olmayan, hayal gücümüzün bize sunduğu güzellikleri sizlere sunarak ortaya biraz saçma, eğlence dolu kurgular çıkartıyoruz ve bunlar için saatlerce hatta günlerce uğraşıyoruz.... Siz ise olur olmadık konular da birbirinize sataşıyor ve sonu hiç hoş olmayan kavga ile bitiriyorsunuz... Bunlar gerçekten çok gereksiz... Isteyen istediğini kullanabilir. Herkes kendinden sorumludur. Benim yada sizlerin içtiği sigara, alkol yada yediği haltlar ne yapıyorsa işte kimseyi ilgilendirmez... Herkes kendi yaptığınla ilgilensin.. Inanın ki bu durumlar sizi komik duruma düşürüyor... Bir abla olarak bunları görmek ve işitmek beni üzüyor... Şu 3 günlük dünyada saçma sapan sebeplerden dolayı kalp kırdığınıza, kavga ettiğinize değmez... Inanki bunlar boş işler... Rica ediyorum böyle yapmayın Lütfen!!!!
Sonuçta hepimiz birer fandomumuz ve idollerimize karşı sevgimizi göstermek ve eğlenmek için buradayız....
Bu söylediklerim sizi kötülemek için değildir!!! Hepinizin iyiliğini düşündüğüm için ve üzüntümü dile getirmek adına paylaşma gereğinde bulundum!!!
Sizleri sevdiğimi sakın unutmayın!!!