BÖLÜM 1: Ayakkabılar
Bir idol ile berabersen giyim kuşamına dikkat etmelisin. Ve en önemli kural KUSURSUZ görülmelisin ki onu iyi taşıdığını herkese göstermelisin.😏😏😏💖💕💜❤👠👡💄💍💎👒
EXO ki bu konuda çok şanslı 🤩🤩🤩🤩
Kris: Sizin onu mutlu ettiğini düşünür ve sana civardaki en güzel hediyeleri sunar....Onun beyaz gömleği ile kombinledigin pırıltılı ayakkabirinla kusursuz göründüğün kadar onun başını da dondürüyorsun. Ve Kris'in en tarz bulduğu fotoğraflardan biri budur...
Baek: Sen onun huzur bulduğu tek dünyasın.. Şatafatlı olmak yerine mütevazi görünmeyi daha çok seversin. Bu rahat tarzın ile herkesin nefesini kesmeyi iyi biliyorsun. Baek seninle olduğu için çok şanslı..
Kai: Nefes kesicisin. Onu mutlu etmeyi iyi beceriyorsun gerçekten... Kai ile sizi görenlerin nutku tutuluyor....
Suho: Resmen Suho'nun eli ayaği olmuşsun.. Ona bakanlar ilk görüşte bunu anlar... Bide ağır başlı oluşun onun aklını başından almana yetiyor... Açıkçası; sizi kıskananlari haklı buluyoruz....
Lay: O ağzının tadını iyi biliyor... Onun en büyük temsilcisi oluşun dudak uçuklatıyor... Sana güveni sonsuz ve onun tek ilacı senin olduğunu söylüyor...
Nasıl buldunuz??Sizlere Kriz gecittirdigi mi? düşünüyor musunuz??? Devami 2. Sayfa da....