Part2
EXO'ya sadece bir ayakkabı alacağımızı söyler ve kredi kartını alırız ama eve elimizde onlarca torba ve limiti dolmuş bir kart ile dönersek tepkileri ne olur???
(TEPKI KÜFÜR BAZLIDIR!! OKUMAK ISTEMEYENLER, SIKILANLAR, ARA KIZISTIRANLAR VE YORUM YAPMAK IÇIN GELENLER LUTFEN GELMESINLER BELKI SIZ RAHATSIZLIK DUYMUYOR OLABILIRSINIZ AMA BAŞKALARININ HUZURUNU BOZMAYA HIC HAKKINIZ YOK BU IYI NIYETIMI SUISTIMAL EDIP SABRIMI TASIRMAK ISTEMEZSINIZ. BUNU TEHDIT OLARAK DEGIL UYARI OLARAK ALGILAYIN)
Chen: Yemin ediyorum bu dünyaya israf ve çarçur etmek için gelmişsin!!!
Sen: Kartını veremeyecektin ozaman!
Chen: Özür dileyeceğin yerde üste çıkıyorsun daha !!!
Kris: Götümü açıp karşına geçsem onuda kurcalayacak potansiyel var sende!!Sen: Off Kris iğrençleşmede elimdeki poşetleri yukarıya taşımama yardım et!!!
Kris: Sana ters ters baktıktan sonra kapıyı vurup giderdi...
Minseok: Bu paraları sen sağa sola savurasin diye kazanmıyorum ben!!!Sen: bu laf çok ağrına gider ağlmaya başlarsın ) Ozaman Masraflarımı karşılayamayacksan, sana ağır geliyorsa çalışmama müsaade edeceksin!!
Minseok: Özür dilerim hayatım ben öyle demek istememiştim. Gel hadi sana en sevdiğin tatlıdan yaptım derdi....
Luhan: hicbirseyin lafini yapmazdi) Oh iyi yapmışsın aşkım hepsini güle güle kullan der ve dudaklarına yapışırdı...
Baek: Senin adam olacağın yok seni artık ananin evine yollamak şart oldu!!Sen: Baek bey siz hiç zahmet etmeyin ben yolu biliyorum..
Baek: Siktir git!!!
Sen: 🖕🖕🖕
Tao: Bu kadar şey almışsın iyi hosda çoğu neden büyük beden???Sen: Hepsi Küçük pandamız için !!!
Tao: Adın* sen ciddi misin???
Kucağına alıp döndürürdü....
Lay: Bu konuda Seninle anlaştığımızı sanıyordum?Sen: Evet!! Ama ne yapayım! dayanamadım!!
Lay: Sen adam olmazsın!! der ve kafasını dağıtmak için yürüyüşe çıkardı...
Kyungsoo: Sen daha benim tersimi görmedin???Sen: Sen beni tehdit mi! ediyorsun??
Kyungsoo: Ben seni bir güzel ettiğimde görürsün!!