jk_irem_97 kardeşimin önerisidir. Çok teşekkür ederim seni çok seviyorum ❤❤❤❤😚👄👄
Şimdi biz bir bara gitmişiz orada biasımizla karşılaşırız. Ama ne o bizi ne de biz onu tanıyoruz. sabah kalktığımızda ise onun yatağında çıplak bir şekilde beraber yatıyoruz. çok içtiğimiz içinde birşey hatırlamıyoruz. Biasimizin tepkisi;
Kai: Seni görür görmez çığlık atardı) ve " Sen de kimsin be!" senin benim evim de ne işin var? Ne yaptın bana? defol evimden!
Sen: Pardon ama! burada benim size hesap sormam gerek!!
Kai: Defol evimden!!!!!
Sen: Hay senin evine ! bir daha karşıma çıkayım deme sakın ve kapıyı carpar gidersin
Kai: Yavaş hayvan! evimi yıktın!!!
Kris: O herşeyi hatırlardi) "Günaydın! yavrum" der ve dudağından öperdi..
Sen: Özür dilerim! ben artık gitsem iyi olacak!!
Kris: Daha dur ya! bana ismini söylemedin??
Ama sen birşey demeden gidersin...
Sen: Bu sefer çığlığı atan sen olurdun!) Senin benim evimde ne işin var ???
Sehun: Hey! Hey! sakin, burası benim evim. sen kendin geldin...
Sen: Ne? üzgünüm hiç birşey hatırlamıyorum!!!
Sehun: Çok güzel bir gece geçirdim... teşekkür ederim!!
Baek: Çok özür dilerim! hiç birşeyi hatırlamıyorum!! Yanlız kalmak Istersen, odadan çıkabilirim.
Sen: Hiç bir şey demez ve beyaz çarşafı üzerine çekip içine saklanırsın!!
Baek: Peki anlaşıldı!!! ben seni yanlız bıraksam daha iyi olacaksın galiba!!!
Minseok: Günaydın!! aç mısın??
Sen: Evet anlamında kafani sallarsın
Minseok: Harika! ben hemen gidip sana güzel birşeyler hazırlayayim!!
Luhan:(pis pis sırıtarak) Bir idolle yatmak nasıl bir duygu??
Sen: Pislik!!!
Luhan: Sayen de çok eğlendim!!!
Suho: Ben çok özür dilerim!! çok sarhoştum ne yaptığı mi! bilmiyorum??
Sen: Sorun değil! unutabilirim!!
Suho: Olmaz.. yani sana kendimi affettirmek istiyorum!! lütfen beni kirma!!
Kyungsoo: Çok ilginç ama geceye dair tek hatırladığım sensin!!!
Sen: Bunu beni utandırmak için söylüyorsun!!
Kyungsoo: Yok hayır.. Doğru söylüyorum yemin ederim!!! ve benimle birlikte bu evde kalmanı çok isterim...
Tao: Hiç bir şey demezdi ve kıyafetlerini üzerine geçirdiği gibi evden çıkardı...
Yeol: Selam güzellik! ne kadar istiyorsun??
Sen: Affedersin ama ben o kadınlardan değilim!!!
Yeol: Nasıl kadınlardansın peki???
Sen: Sadece gözlerinin içine bakıp ağlamaya başlarsın... ben sadece çok sarhoştum! ve sabah kalktığım da kendimi burada buldum!!!
Yeol: Kalbini kırdığım için üzgünüm!!! dün geceyi ben de hatirlamiyorum.. ıstersen herşeyi burada unutabiliriz...
Chen: Allah kahretsin ben ne yaptım??? kusura bakmayin hanımefendi.. Sizi gerçekten hatırlamıyorum..
Sen: Sorun değil ben de gidiyordum zaten...
Chen: Seni bir daha ne zaman görürüm???
Lay: Çok içmemeliydim!!! hele bir kadına hiç dokunmamalıydım!!!
Sen: Sanırım ikimiz de sarhostuk ve ne yaptığımızı bilmiyorduk..
Lay: Peki öyle diyelim ama sen beni affediyorsun ama ben kendimi nasıl affedecegim şimdi!!
Sen: bu kadar sorun etme. dün geceyi unuturuz olur biter...
Lay: Seni unutacagimi hiç sanmıyorum!!!