EXO VE TEPKILERI 02 ÖNERI

2.4K 81 99
                                    

Nirvana_165 önerisidir.  Çok teşekkür ederim.. Umarım beğenirsin ❤❤❤❤



Biz idolüzdür ve bir çekim de EXO'nun eski sevgilisiyle kavga eder , sinirimizi EXO'dan çıkarırız. Ve gece ayrı odalar da yatarız daha sonra hatamızı anlayıp yanına gider özür dileriz. Tepkisi;

Baek: Rahat bırak beni!!!

Sen: Ya ama böyle yapma!!!

Baek: (Yastığı suratına fırlatır) ve defol !!



Kai: (Sana çok sinirlidir) Ne var be kadın!! uyuyoruz burada görmüyor musun??

Sen: Ben çok pişmanım!! Affet beni!!!

Kai: Oldu yap , yap pişman ol sonra. Valla bu sefer hiç kusura bakma seni hemen affetmeyeceğim... Şimdi çıkarsan uyuyacağım!!!

Kris: Bu sefer ne oldu bakalım ?? Ne buldun gene???

Sen: Özür dilerim

Kris: Iyi özrün kabul edildi.. Çıkabilirsin...


Kyungsoo: Neden geldin?? Yoksa pisman mısın??

Sen: Evet hem de çok!!!

Kyungsoo: Peki....  Sabah olunca konuşuruz.  iyi geceler deyip seni odasından kovardı...

Suho: Evet niye geldin?? seni dinliyorum!!

Sen: Pişmanım!! çok özür dilerim ne olur barışalım!! Ben sensiz uyuamıyorum!!

Suho: Diyeceklerin, bitti mi???

Sen: Evet....

Suho: Iyi ozaman. Sana iyi geceler der ve  (kıçını döner yatar)

Luhan: Sana daha fazla tahammül edemediği için kapıyı vurup anasının evine giderdi...

Lay: Ağlıyordu ve seni görür görmez göz yaşlarını sildi hemen.. Kafasını egerek ne için geldin?? birşey mi! oldu yoksa??

Sen: Ona doğru yaklaştın. Hiç bir şey demeden boynuna sarıldın. Özür dilerim seni çok seviyorum!! kuzucugum!!! dedin ve gözyaşlarını sen de tutamadın!!!

Lay: 1-2 dk birbirinize sarildıniz... Ayrıldıktan sonra birbirinizin gözlerinin içine baktınız!! Ve dudak dudağa geldiniz...

Sehun: Sen hayırdır!!

Sen: Biliyorum haddimi aştım.. Bu yüzden senden özür dilerim...

Sehun: Hem de çok aştın. Neyse suçunu anlaman güzel birşey...

Sen: Yani , beni affetin mi?? Göğüslerime Gözlerini dikmiş kendi kendine ne gülüyorsun  öyle???

Sehun: Aklimdan seni geçiriyordum da, birazdan yapacaklarimizi düşünüyorum....

Tao: Bari uyurken rahat bırak beni??

Sen: Ben senden özür dilerim bitanem...

Tao: Iyi sabaha düşünürüz...

Sen: Şey... Belki biraz benimle egzersiz falan yapmak ister miydin??

Tao: Yok canım kalsın... Iyi geceler...

Minseok: Ya yeter artık daha fazla ağlatmak için geldiysen git lütfen !!!

Sen: Böyle yapma lütfen ben böyle olsun istemezdim. Özür dilerim...

Minseok: Tamam affettim.. Artık yatağım da yatabilir miyim?? burası çok rahatsız edici!!

Yeol: (Icçamaşırlarını giyip karsısında dikilirsin) Yeol, yutkunarak sana baktı ve kekeleyerek N.... Neee??? ol...d..du?? hem bu kılıkta ne böyle???

Sen: Beğenmediysen!! çıkartabilirim!!!

Yeol: Yok çıkartma çok güzel şu an sana küs olmasaydım o vücuda neler yapardım ama dediğim gibi sana küsüm!!!

Sen: Ben de barışalım diye geldim.. Ozaman gideyim mi??

Yeol: Kuvvetli eliyle bileğini kavradı ve seni kendine doğru çekti.. fısıldayarak lütfen kal!! dedi.. Ve kucağına oturmanı söyledi... (Sonrası da sizin hayal gücünüze kalmış 🙏💪😈👹😅😅😅😚😘👌💋👅👄💥💣💦💫👙🍌🍓🛏🔥🔥🔥🔥

Chen: (Kapıda dikildiğini görünce sana kıyamazdı) ve Iceri gelsene!!

Sen: Ben özür di... (Lafını tamamlanana izin vermeden dudağına yapışırdı..)

Chen: Ben herşeyi unuttum!! Hadi uyuyalım artık! derdi ve sarılarak uyurdunuz....









EXO VE TEPKILERI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin