Bölüm 2Suho: (Eliyle ağzını kapatarak seni sustururdu) ve bir kaç saniye aranızda bakışma olurdu. Suho senin ne kadar güzel olduğunu söyleyip hafif soluyaraktan yavaşça sana yaklaşarak dudaklarını seninkilere kenetlerdi..
Q: Hızlıca kendini ondan çekip bir tokat yapıştırırdin) Ne yaptığını sanıyorsun sen? der ve ayağa fırlar ve parmağınla kapıyı gösterip Defol evimden!! dersin. ve
(O sırada kapının çalısıyla tedirgin olursun ) ve suhoya dönerek saklanman gerek der ve onu yukarı kata yollarsın gittiğinden emin olmak için son bir kez arkana bakar ve kapıya doğru yönelirsin.
Kapının deliğinden bakar ve gelenin sevgilin oldugunu görür ve Lanet olsun! bir sen eksiktin! der ve kendi kendine söylenerek kapıyı acarsın!
Evet! senin ne işin var burada?
(Sevgilin seni duymazdan gelerek isi sakaya vurur ve) Bu ne güzel karşılama böyle sevgilim! insan bir hoşgeldin der boynuna atlar sarılır! Hiç ailenden de mi ! görmedin böyle şeyleri! der ve kendini direkt salona atarak koltuğa yayılır...
Q: Kusura bakmayın bayım! bir dahakine daha kibar karşılarım sizi!
(Neler yaptın bugün! anlat bakalım?)
Q: Onu bunu geçte bu saatte neden buradasın ilk önce bunu açıkla!
(Özledim! hem sevgilimin evine gelmek için sebeplerim mi olması gerek ! peki sen bugün neden bu kadar asabisin ! yanıma gelde anlat !)
Q: Aman ne güzel! özlemek için saat baya bir geç ve ben çok yorgunum müsade edersen uyuyacağım! der ve kibarca onu evden kovarsın!
(Harika! birlikte sarılarak uyuyabiliriz! )
Q: Bak cidden çok yorgunum ve yanlız kalmak istiyorum! bu yuzden senden gitmeni istiyorum!
(Bir iç geçirerek tamam öyle olsun! kendini iyi hissedince ararsın! iyi geceler! der ve yanağına bir öpücük kondurup giderdi
Gittiğinden iyice emin olmak için perdenin arkasından onu gözetlersin ve o gözden kaybolur olmaz koşarak suho'nun yanına çıkarsın ve Suho'nun senin yatağında uyuyup kaldığını görürsün ve ayağındaki terlikleri yavaşça çıkartarak bir kenara koyar ve üzerini örtmek için onu hafif yana doğru ittirirsin ve o sirada Suho ile gözgöze gelirsin ve ..........
DEVAMI GELECEK!!!