EXO işleri ciddiye bindirmek adına. Seni ailesiyle tanıştırmaya karar verir. Bunun için bir akşam yemeği düzenler. O akşam şarabı fazla kaçırdığın için sarhoş olursun. Alkolün etkisiyle saçmalamaya başlar. Ve hiç hoş olmayacak hareketler sergilersin. Kaynana dönüp , Oğlunuz sahnede iyi olduğu kadar yatakta da çok iyi! görmüş olmanızı dilerdim. Kayınpederine bakıp ben kime çektiğini buldum sanırım! deyip, gülersen... tepkisi;Baek'in Annesi: Al götür şu kızı! Seninle daha sonra görüşeceğiz beyefendi!!!
Baek: Anneciğim! bunun böyle olduğuna bakmayın siz... o normalde çok tatlı, çok terbiyeli bir kızdır... Onu affedin lütfen der ve seni eve götürür. Ağzına yüzüne sıçtıktan sonra yarın gündüzden ailesiyle tekrar görüşüp onlara kendini affettirmeni söylerdi...
Kris'in Anası: Bana getirdiğin kıza bak daha bu ayakta duramıyor sana bakacağını nasıl düşünebilirsin?? Biz gidiyoruz şu kızı evine götür buralarda kalıp rezil olmasın bide!!
Kris: Onu ailesinin önünde utandirdigin için sana çok kızardı. Ama eve gidene kadar sana bişey demez. Eve geldikten sonra "Sen ne yaptığını sanıyorsun! beni ailemin önünde küçük duruma düşürdün. Mutlu musun? Şimdi! der ve kapıyı vurup giderdi...
Yeol'un anası: Oğlum sen bu kızla evlenmek istediğine emin misin?
Yeol: Bilmiyorum anne... Hele şu kendine bi gelsin öyle konuşuruz.. Sanada dönüp evde görücen sen derdi...