Bunu hangi kafayla yazdım bilmiyorum. bu arada güzel kardeşlerim için yarın büyük gün. Sonun da okullarinizakavuşuyorsunuz! mutlu musunuz? heyecan var mı? Allah hepinize zihin açıklığı versin. Hepinize şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Iyi dersler ☺☺😚😚😘😍😍❤❤
Baek'den boşandıktan sonra, bana mahkeme zoru ile verdiği Bentley Continental GT marka lüks arabam ile Brezilya caddelerinin asfaltlarini aglatiyordum.
İşıklar da beklerken, caddenin kuzey tarafına bakan bir restaurantta Baek'i bir kadın ile sarmaş dolaş görmüştüm. Pislik herif boşanali daha 1 hafta olmuştu ve baek hiç zaman kaybetmeden sürtügün tekini bulmuştu ve beni şimdiden unutmuşa benziyordu. Yeşil ışığın yanmasını beklemeden bastım gaza ve oradan uzaklaştım. Kendimi hemen bir bara attım ve Barmene 1 tekila en sertinden olsun lütfen ! dedim... Ben tekilamı bir yudumda kafama dikerken dibime kadar girmiş genç adamın teki ses tonunun daha 20'lerinde olduğunu söylüyordu.. Barmene bayanınkinin aynısından bana da 1 tane lütfen! demişti.. Kafamı ona doğru çevirmemle göz göze gelmemiz bir olmuştu. Selam efkârlı bayan! yanlız başınıza geldiginize kalıbımı basarım. deyip benimle muhabbet etme çabalarına başlamış ve başarmıştı da. Efkârlı olduğumu kim söylemiş? hem tek başıma olmam sizi hiç ilgilendirmez!!! diye sert çıkmıştım... Baek'in acısını o çocuktan çıkartmıştım. Simdi kendimi daha iyi hissediyordum... Genç, hem yakışıklı hem de küstahdı! Tekilasini kafasına 1 yudumda diktikten sonra bakışlarını bana çevirmişti ve Yüzünüzden herşey okunuyor! lütfen beni yanlış anlamayın ben size yardım etmek istemiştim. Niyetimin kötü anlaşılmasını istemem! Sizi yanlız gördükten sonra da belki iyi , dost olacak biriyle dertlesmek isteyebilecegini düşünmüştüm ama sanırım yanlış anlaşıldım! sizi rahatsız ettiğim için kusura bakmayın ! lafını tamamladıktan sonra barmene dönüp hesap lütfen dedi ve gitmek üzere ayağa kalkmıştı. Benden tekrar özür dilemiş, yanımdan ayrılıyordu ki, arkasından seslenip lütfen kalın! dememle eski yerini alması hiç uzun sürmedi. Sanki o benden daha dertliymiş te, birinin ona sımsıkı sarılıp sırtının sıvazlanmasina ihtiyacı varmış gibi duruyordu. Adını sorduğum da Chen olduğunu söylemişti. O gece ikimiz de çok acı çekiyorduk ve alkolün tüm kanimıza yavaş yavaş sirayet etmesine hic itiraz etmiyorduk . Bu aksine tüm vücudumuzu gidikliyordu. Alkolun baya dibine vurmuş ve sarhoş olmuştuk Brezilya da sonbahar çok soğuk geçer. O soğuk gece de Chen ile birbirimizin olmuştuk. Her ıkimizde o geceye dair her ne var ise hatırlamıyorduk. Kafalarımız davul gibiydi. Sanki her an patlamaya hazır gibi. Her neyse kahvaltımızı birlikte yapıp, kahvemizi birilikte içmiştik. Ne o gidip beni bırakabiliyordu ne de ben onu... Aşkımız o gece başlamıştı...