Artun_sj Canım kardeşim seni çok seviyorum ❤❤❤❤😘😘😘
Ilk gecenizin sabahında Biasimizin suratına bile bakmıyoruz. Tepkisi;
Minseok: O da çok utanırdı ve ikinizde 1 saat boyunca çarşafları yüzünüze çekerek yataktan çıkmazdınız...
Sehun: Dün gece hiç utanmışa benzemiyordun "Haydi Sehunie! daha hızlı deyip duruyordun! Şimdi mi utanacağın tuttu! derdi ve üzerine çıkardı...
Kai: Kendini çarşafın altına gizlersin ve Kai, Çarşafı üzerinden çekip havaya fırlatırdı. Sen de kuş gibi aheste aheste havalanan beyaz çarşafın süzülüşünü izlersin. Elini iki yana açarak boynunu emmeye koyulurdu...
Baek: Sen açılana kadar yanına yaklaşmazdı....
Kris: Utanıyorsun diye daha fazla üzerine gitmezdi. ve yatağının yanıbaşındaki dolaba bir miktar para bırakıp kafana öpücük kondurarak evden çıkardı....
Suho: Bu halini çok tatlı bulurdu ve kendini rahat hissetmen için boynuna sarılır "Haydi bi yerlere kahvaltıya gidelim" derdi.
Chen: Yatağa kahvaltı hazırlayıp getirirdi. Ve elleriyle sana yedirirdi. Utangacligin fazla sürmezdi...
Luhan: Yüzüne kapatmış olduğun ellerini açar ve dudaklarına yapışırdı. Onu ittirir çarşafın altına girerdin. Rahat durmaz ve Her yerini mıncıklayarak o da çarşafın altına girerdi. Sonrası malum işte!!
Tao: Dün gece söylediklerin hala aklımda deyip senin daha fazla utandırırdı. Ve Seni kendine doğru çekip üstüne çıkartırdı. vücudunda şiir yazarak içine girerdi...
Lay: Karşında şirinlik yaparak Rahatlamani sağlardı...
Yeol: Bu halini daha sexy bulup üzerine atlardı...
Kyungsoo: Seni bu kadar çok utandırdığı için kendine kızardı ve sen iyi olana kadar senden uzak dururdu...