SON
Biasının peşinde olan mafyalar tarafından kaçırılırsın ve Biasindan yüklü bir miktarda fidye isterler ve 48 saat içinde dedikleri yere para gelmezse seni başkalarına satacaklarını yada öldüreceklerini söylerler! iste EXO'nun tepkisi
Luhan: Oraya gitmezdi çünkü mafyadan korkardı. Bu yüzden oraya birini yollardı. Lihan'ın arkadaşı parayı adamlara verdikten sonra seni geri alırdı ama sen çocuğu ittirip yanından kovardın ve ben kendim evimin yolunu bulabilirim ne senin ne de o korkagın yardımına ihtiyacım var! Şimdi defol buradan derdin ve yürümeye başlardın ve az ilerden bir taksi çevirir Luhan'ın evine giderdin ve onunla hic bir isinin kalmadığını ve ondan ayrıldığını söyler. Herşeyi geride bırakır Türkiye 'ye dönerdin...
Tao: Adamlarla buluşacağı yere bir ninja gibi sinsice sızardı ve o loş mekanın tüm elektriğini keser. Ve saklandığı yerden çıkarak Kınından çıkardığı Dao'su (kılıcı) ile orada ki nefes alip veren her nesneyi kesip doğrardı ve seni daha fazla karanlıkta maruz bırakmadan dışarıya çıkardı ve sana sarılarak "aRtık korkmayacaksın ! Sana bundan sonra kimseler zarar veremeyecek! Lütfen güven bana!! Sen aglamaya başlarsın ve Ssshh tamam geçti artık! ben geldim! iste buradayım senin yanında!! derdi ve dudaklarınız birbirinize kenetlenirdi.
Minseok: Evde deterjanlari ile hazırlandığı ufak ama etkili silahları ile gelirdi ve adamlarım dediklerini yaptıktan sonra seni arabaya oturtup oraya geri dönerdi ve yüzüne gaz maskesini geçirip adamların yanına giderdi ve Size bir sey daha vermek istiyorum derdi ve elindeki bombayı onların üzerine doğru atıp patlatirdi ve yanına döndükten sonra "Hepsi geçti! evimize gidiyoruz!! o pezevenkler seni rahatsız edemeyecekler! artık güvendesin ! derdi ve ellerini sımsıkı tutardı....
Kai: Mafyayla anlaştıkları gibi terkedilmiş fabrikanin olduğu yere saatinde gelirdi ve Adamlarla alışverişini tamamladıktan sonra seni alıp dışarı çıkarırdı ve fabrikanın kapısını kapatıp içeri geri dönerdi ve adamların hepsini gebertirdi ve yanına geri dönerdi ve Kan bulaşmış biraz da tahriş olmuş kuvvetli ellerini yüzüne dayayarak seni kendine doğru yaklaştırırdı. Ve o pezevenkler sana herhangi birşey yapıp canıni yakmadılar değil mi? Sen iyi misin? Derdi ve sende gözyaşları içinde kafanı olumlu anlamda sallardın ve dudaklarınızı birbirinize kenetlerdiniz ve ayrıldıktan sonra evinize giderdiniz!!!
Not: Arkadaşlar yazdığım çoğu şeyler çok saçma biliyorum ! ve sizleri de bunaltiyorum ! bu aralar elimden gelenler bu kadar bir de şöyle şey var benim asıl işim "Senaryo yazarlığı, tirad tarzı şeyler yazmak! söz yazarlığı yapmak! hikaye ile bir bağım yok bu işte bayaberbatım! Ama yine de o değerli zamanınızı benim bu küf tadında eh işte denilebilecek kıvamda olmuş hikayemi okuyup , yorum yaparak harcadığınız için size çok minnettarım! Sizleri hep sevdim! ve o sevgim gün geçtikçe kat ve kat artıyor!! Bana verdiğiniz tüm sevgiler için, gösterdiğiniz tüm saygılar için hepinize teker teker teşekkür eder hayırlı geceler dilerim ❤❤❤❤