SIFIR IKI
makyaj21 önerisidir... teşekkür ederim 😘😘😘🤩🤩😍😍😍❤❤❤❤❤
EXO bize arabasıyla çarpıyor ama ilk görüşte aşık oluyor. Güzelliğimizden etkileniyor... Işte tepkisi;
Minseok:Ah ne kadar da sakarım!!! siz iyi misiniz???
Sen: Iyi miyim? bana arabanızla çarptınız diye kendimi harika mı! hissetmem gerekiyordu...
Minseok: Tabi haklısınız şu an canınız çok acıyor ve ne dediginizin farkında değilsiniz bence!!!!
Sen: Başımdan gider misiniz???
Minseok: (Bıyık altı sırıtarak) Bak işte bu olmadı... Bana istediginiz kadar bağırıp çağırın hatta küfür bile edin ama yanınızdan gitmemi! istemeyin benden...Lütfen
Sehun: Hay aksi!! Hanımefendi bir yerinize birşey oldu mu???
Sen: Ah!! bileğim! çok acıyor!!!
Sehun: Izninizle! bide ben baksam iyi olacak bileginize!!!!
Sen: Yok! Dokunmayın lütfen!!! siz gidebilirsiniz!!! ben halledebilirim...
Sehun: Istesem de gidemem artık!! Seni burada bırakmak istemiyorum... Gel benimle, seninle gözlerden uzak bir yerde yaşayalım.. çok uzaklara gidelim. Kimseler ulaşamasin bize... Sadece sen ve ben olalım....
Baek: Karşından gelen arabayı göremeyecek kadar salak veya âmâ olabilir misin???Sen: Sende insanların karşıdan geçip geçemeyeceğini hesaplayamayacak veya idrak edemeyecek kadar özür olabilir misin???
Baek: Yada bu güzelliğin karşısında aklımı yitirmiş olabilir miyim??? Bu tanışma faslını baştan almaya ne dersin??
Yeol: Hayalimdeki kadını gökte ararken yerde buldum!!!Sen: Ne??? Sizi anlamıyorum!!!
Yeol: Çok güzelsiniz ve hayatınızın geri kalanını benimle geçirecek bayan olduğunuz içinde çok şanslısınız!!!!