PART 1
Sizlerin sayesinde yaşıyorum valla 💖💖💖❤❤💜💜 Değerli okuyucum iKONICS_ARE_SWAG üşenmemiş bana öneri bulmuş... Canım benim çok teşekkür ederim ❤❤❤❤❤
Şimdi biz hamileyizdir. Ve normalde çok aş ermeyiz. O geceye özel canımız çok türk yemeği ister ve biasımızin tepkisi;
Yeol: Aşere, aşere Türk yemeği mi! aserdin??? Onu sana bu saatte nereden bulucaz!!!
Sen: Bende keyfime istemiyom herhalde. Kızının canı çekmiş babası...
Yeol: Karnına eğilir kızına "Baban sana istediğin yemeği bulup birazdan getirecek! Akıllı dur ! oldu mu? kızım der....
Kai: Sabaha alsak olmuyor mu???
Sen: Oğlumuz sabaha kadar duramaz ki!!!
Kai: Öfurdüye püflüye sokak, sokak lokanta arardı...
Baekhyun: (Ailen Kore'de olduğu için anneni arardı ve annene yemek yaptırırdı. ) Alo? Anneciğim nasılsınız?? Sizi gecenin bu saatinde rahatsız ettiğim için kusura bakmayın...Ama sizin kızınız türk yemekleri asermis. Siz yapsanız bende almaya gelsem olur mu??? derdi...
Kyungsoo: Evinizin arka sokağında Yeni açılmış bir türk lokantası vardır. Ve o lokanta 7/24 acıktır. Sana istediğin yemekleri yaptırıp getirirdi. Karnına eğilip "Bak kızım, bir daha ki sefere daha kolay şeyler aşer ki, üzme babanı! tamam mı?? benim akıllı kızım...derdi...
Sehun: Sen bir doğurda hepimiz rahatliyak artık!!!
Sen: Çok konuşma da bana çözüm bul...
Sehun: Karnınla konuşup" Sakın annen gibi olma! kızım!!! der ve sana yemeği bulmaya giderdi...
Minseok: Tamam hayatım ben kızımıza şimdi hazırlarım der ve internetteki tariflere bakarak yapmaya çalışırdı....
Tao: Ben şimdi Baek'in kaynanasına uğrar alırım... Oğlumuz yeter ki sağlıklı olsun derdi!!!