Luhanla sosyal medya üzerinden tanışmıştık ve bir gün Buraya benim yanıma geldi. Bir gece içip kontrolünü kaybetti.. Ve bana saldırdı ..
O, soğuk gece de kurtların pusu kurduğu sokaklarda yalın ayak koşuyordum.. Arkama bakmadan koşmaya devam ediyordum.. Birazdan başıma geleceklerden habersiz bir şekilde kaçıyordum... Bir arabanın çarpmasıyla kendimi bir nebze rahat hissetmiştim. Gözümü açtığımda bir hastanede buldum kendimi. Iste Suho ile böyle tanıştık. Ve ben ona aşık olduğumu söylemediğim gün onunda beni cok istedigini fakat evli olduğunu o yüzden beraber olamayacağımızı söylemişti. Onu en son o gün görmüştüm...Suho'yu unutmuş ve yeni bir hayata başlamak için kolları sıvamıştım ki, Baek ile tanışmıştım.... Hayatımın içine etmişti... Ve ondan da ayrılıp kurtulmuştum...
Kris ile tanışmam da çok uzun sürmedi... Onunla tanıştıktan 3 ay sonra evlenmiştim. Ve pisliğin teki olduğunu beni adamlara satmaya kalktığı gün öğrenmiştim. Tabi ondan da kaçtım..Kristen kaçtığım gün yüzbaşı Kyungsoo'ya sığındım...Onunda karısı yeni ölmüştü ve bana evinin kapısını açmıştı. bana istediğim kadar kalabileceğimi söylemişti... Bir sabah ona herşey için teşekkür ettiğim bir mektup yazıp bıraktım ve evden ayrıldım..
Chen O bu zamana kadar gördüğüm en iyi insan...Onun beni ilk bulduğu gün sokaklar da yatıyordum... Bana hiç bir şey söylemeden evine getirip karnımı doyurdu ve burada sonsuza dek kalabileceğimi söylemişti... Bir kaç ay sonra evlendik. ve şimdi çok mutluyuz...