EXO VE TEPKILERI 02

2.4K 72 45
                                    

Devamı;

Biasımızla ayrılmışızdır. Ve bir gün EXO bizi yeni sevgilimiz ile bir restaurantta yemek yerken görüyor ve sinirlenip içeri dalıyor işte tepkisi;

Yeol: Kalk gidiyoruz adın!

Yenisi: Sana dönerek "Bu adam da kim böyle! neler oluyor??

Yeol: Seni temin ederim ki beni tanımayı hiç istemezsin!! Şimdi kapa çeneni ve otur yerine !

Sen: Defol buradan!!!

Yeol: Eee yeter be iyiden anlamıyorsun madem seni zorla götüreceğim! der ve seni omuza alarak restauranttan çıkardı ve arabasına bindirip ehliyet kemerini takardı ve "Usu dur! tamam mı?" derdi ve oradan uzaklaşırdınız..

Soo: Restaurantin içine daldı ve zaman kaybetmeden yeni sevgilinin üzerine yürüdü ve bir yumruk ile nakavt etti. Ve senin birşey demene firsat vermeden elinden tuttuğu gibi kendinizi dışarı attınız...

Suho: Yeni sevgilinin bir dövüş ustası olduğunu bilmiyordur ve Suho ona artistlik taslarken kendini bir yumrukla yerde bulur ve sen Suho'yu o halde görünce sevgiline bir tokat atıp ondan ayrıldığını söylerdin. ve Suho'yu oradan alıp bir hasteneye götürürdün..

Tao: O sizi restauranttan çıkana kadar dışarıda beklerdi ve çıktığınız zaman sana doğru gelip kolundan çekiştirirdi ve "benimle geliyorsun! bin arabaya! derdi ve sevgilin sen ne yaptığını sanıyorsun derdi ve Tao ağzını burnunu dağıtırdı ve senide alıp götürürdü...

Luhan: Sevgilini oturduğu yerden kaldırıp kafa atardı ve onu bayıltırdı. Ve sana hiç bir şey söyleme sakın! derdi ve elinden tutup seni benim evime götürüyorum artık benimle yasiyacaksin derdi ve oradan ayrılırdınız...

Chen: Masaniza doğru gelip Senin bu adam ile ne işin var? bana geri dön herşeyi düzeltmeme izin ver! bir şans daha lütfen derdi ve sevgilin Chen'in kolundan tutup ittirirdi ve siktir git buradan benim canımı sıkma derdi ve Chen adama yumruklarını savurup yere sererdi ve senide alıp oradan götürürdü...

Kai: Sevgilin tam ayağa kalkacaktır ve Kai ona dönüp "bunu aklından bile geçirme "! der ve uyarırdı! Sana doğru gelip kolundan çekiştirir ve Yürü gidiyoruz!! derdi...

Minseok: Hiç kimseye bir şey demeden seni oradan alır ve motoruna bindirip götürürdü...









EXO VE TEPKILERI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin