Bunu okuduktan sonra yatağına uzan ve onu hayal et!!! ☺😘😘
Onunla ilk bir pub da göz göze gelmiştin. Sırf onun sesi sana iyi geldiği için her salı ve cumaertesi akşamı onu dinlemek için bu loş puba gelirdin.. Ya da sesinden etkilenmiyordun sadece bunu kabullenmek istemiyor ve kendini kandırıyordun..
İskemlene yerleşmiş onun huzur verdiğini düşündüğün sesiyle kendini bir başka dünyalara nakletmiştin... Taki elektirikler kesilene kadar... Bir kaç saniye için de omzuna sıcak ama güven veren bir elin dokunduğunu hissettin ve irkilip çığlıklar esligin de o karanlıkta iskemlenin üzerinden kendini yere attın. Hay aksi, o lanet elektriğin düştüğün sırada mı! geleceği tuttu!! Sen acını unutmuş düştüğün durumun vücudun da hissettirdiği acının verdiği duyguyla istifini hiç bozmadan yerde yatmaya devam ettin... Ta ki tekrar bir elin sana doğru uzanıp "Hanımefendi iyi misiniz? deyişine dağıttın tüm dalgınlığını... Kendini hemen toparladın...
+ (Demin sorduğu şeyi tekrardan tutmakta olduğu elini bırakmamış ve yineledi) Iyi misiniz?? Bir hasteneye falan gitmek ıster misiniz??
- (Daha kendine gelememiştin ve şaşkınlık için de Sadece Ne??? diyebilmistin!!
+ Nasıl? efendim?? ama siz iyi görünmüyorsunuz? gitmek istemediğinizden emin misiniz??
- ( Şaşkınlığın sadece o çok beğendiğin çocuğun senin elini tutup ilgilenmesiydi) Allah'tan kendini hemen toparladın ve Iyiyim!! hatta çok fazla iyim!! Teşekkürler!! diyebilmeyi başardın!!
+ Haline pek anlam veremesede bu halin onun çok hoşuna gider ve gülümsemesine engel olamaz... ! Ama siz iyi görünmüyorsunuz?? derdi..
- Biraz sert bir ses tonuyla ) Abartmayın canım! Alt tarafı bir iskemleden düştüm!! gökdelenden değil!! demiştin..
+ (Sanki bu tavrınız onu biraz kırmışa benziyordu.. Ama konuyu fazla uzatmak istemeyip , dikkati tamamen dağıtırdı... ) Elini yeniden uzatıp Ben Chen!! peki güzel bayan sizin adınız nedir?? demişti...
- (Ortamın yatışmasından memnun bir halde tebessüm ederek Ben de Adın!!! demiştin!!
Tanıştıktan sonra o gece kırk yıllık dost olan kişiler gibi muhabbet ederdiniz... Hemen hemen her şeyden konusmuşsunuzdur.. Bir gece de herseyinizi birbirinize dökerdiniz.. Sanki bilmenize gerek varmış gibi... Kısacası çok lazım!!!
O gece kaç cin devirdiniz akılda kalamayacak kadar fazlaydı.. Sarhoş olmuştunuz bunu vücudunuzun her kısmında hissediyordunuz!!! Ickiyi sirf zevkine içiyordunuz! Muhabbet sabaha kadar sürsün diye!! çünkü birbirinize anlatacağınız şey çokmuş ve bunların hepsini bir gecede anlatıp bitirmek istiyordunuz!!!
Bu bir türlü anlam veremediğim hayal eti neden yazdım!! inanın ki, bilmiyorum! Aklım da tuhaf tuhaf senaryolar dönüyordu ve bir işe yarar diye buraya dökmek istedim.. Okumadan, durmadan, bir saniye bile gözümü kırpmadan yazdım.. Abartmıyorum! ciddi söylüyorum!!! Tam bitmedi ama saçmalığımi okumaya cesaret edemiyorum!! Fakat bana olup olmadığını söylerseniz iyi olur çünkü düzeltir ilerisini daha iyi yapmak için çabalarım!! Bir kusur! hoşnutsuzluk hissederseniz lütfen benimle paylaşın!! hepinizi seviyorum !! Çok teşekkür ederim!! Minnettarım!!!