EXO VE TEPKILERI 02

3.9K 110 150
                                    


EXO'nun çocukluk arkadaşı akşama size yemeğe gelirdi... Bu arada arkadaşı erkektir.... Sen akşam için göğüs dekolteli transparan bir elbise tercih edersin... Arkadaşını karşılamak için onelbiseyle karşılarına çıkarsan Exo'nun tepkisi;

Elbise bu 🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝


Kai: Yuh.... deve!!!!!

Sen: Efendim hayatım birşey mi! dedin???

Kai: Yok adın * sadece o elbise seni biraz kilolu göstermişte onu söyleyecektim.... Bence git değiştir onu.... derdi...

Sehun: Arkadaşını masaya yöneltip sana kaş göz hareketi yaparak mutfağa doğru gelmeni söylerdi... Bebeğim bu nasıl bir elbisedir Allahışkına??

Sen: Elbisemin nesi var?? Sehunie!!!

Sehun: Fazla açık ,çok sexy bu elbise bu akşam için uygun değil... Git üzerine adam akıllı birşey giy....

Kyungsoo: (Yemekleri servis ederken göğsün açılır ve) Hayatım !! Eğilmesen beni de deli etmeden şu üstünü değiştirsen diyorum...

Sen: Ama yemekleri servis etmem gerekiyor!!!

 Kyungsoo: Sen hiç dert etme ben hallederim!!!!  Sende lütfen gidip üstünü değiştir!!!

Suho: Adın* Bu elbisenin kalanı nerede???

Sen: Adamların fakirlikten kumaşa paraları yetmemiş!!! bende hayır yapıp alayım dedim!! Allah'ım beni bunla mı! sınıyorsun???

Suho: Bak sen!!! Espiride mi yapmayı öğrendin??? Derhâl odaya çıkıyorsun ve o üstüne uzun birşeyler giyip geliyorsun!!!!

Sen: Iyi tamam be!!!!

Baek: Aşkım!!! Ne bu hal???

Sen: Ne varmış halimde baek!! yoksa yakışmamış mı???

Baek: Kulağına fısıldayarak * ) Çok güzel olmuşsun ama bu çok açık bir elbise dürüst olmam gerekirse biraz kıskandım. Bu elbiseyi özel günlerde sadece  benim için giy!!! Şimdi senden bu elbiseyi değiştirmeni istiyorum....

Chen: Elbisenin üstüne kaza süsü verip meşrubat dökerdi.....

Kris: Kusursuz göründüğünü düşünür ve hiç birşey söylemezdi...

Yeol: Adın * Sen üşümüyor musun? öyle???

Sen: Hava çok sıcak Yeol!!!!

Yeol: Olabilir ama burası soğuk!!! üşütüp hasta olabilirsin !!! Sen bence git uzerine daha iyi şeyler giy!!!!

Minseok: Kiskanir, dibi düşer, başı döndürürsün ama arkadaşının yanında seni küçük düşürmemek için ağzını açmazdı....

Luhan: O elbise olmamış git değiştir!!!!

Tao: Hayatım o elbise fazla kapalı değil mi?? ben senin yerinde olsam daha açık şeyler giyerdim!!!!

Sen: Ne diyon Tao??? ıngilizce konuş!!! ( Tao sana sinirlendiği zamanlar çince konuşurdu)

Tao: O elbiseyi gelip ben mi! değiştireyim? yoksa sen mi!!! değiştirirsin????

Lay: Bebegim* o elbisenin rengi tenini biraz soluk göstermiş.. deyip elbiseni değiştittirmeyi başarırdı....

EXO VE TEPKILERI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin