Şimdi gözlerinizi kapatın ve yaz ayında olduğunuzu ve akşamın ılık esen rüzgarlarının altında biasinizin yanına uzanmış yıldızları izlediğinizi hayal edin ve bir yıldızın kaydığını görüyorsunuz ve ikiniz de bunu heyacanlı bir şekilde birbirinize anlatıyorsunuz. Bir süre birbirinize bakıyorsunuz ve dudaklarınızı kenetliyorsunuz. O sana seni hiç bırakmayacağını söylüyor ve bir süre daha yıldızları izliyorsunuz ama sen cok zaman geçmeden uyuyup kalıyorsun EXO seni kucağına alıp yatağına taşıyor ve üzerini örtüyor odadan çıkamadan önce alnına bir öpücük kondurup iyi geceler birtanem seni çok seviyorum diyor ve odadan ayrılmak üzere hareket ediyor ama sen gözünü açıyorsun ve "Gitme, yanımda kal! Lütfen" diyorsun . Işte tepkisi;Kai: Sanki bu teklifi bekliyormuş gibi hiç bir şekilde ititaz etmeden yanına yatardı...
Baek: Pis pis sırıtarak sen varya sen az çılgın değilsin der ve yanına yatarak sana sırnaşırdı.
Kyungsoo: Kos kocaman bir kız oldun artik yanlız başına yatmayı öğrenmelisin deyip ışığını kapatır ve odadan giderdi...
Sehun: Yanına yatardı ve bir sağa bir sola dönerdi ve sonunda dayanamayıp, Adın! benim hiç uykum yok ki! ve böyle durmaktan cok sıkıldım! şey yatakta birazcık dans mı ! etsek derdi ve fesatlasabildiginiz kadar fesatlasin sınırları zorlayın!! 😂☺