EXO VE TEPKILERI 03

2.3K 50 14
                                    


Biasinizin ailesi sizden hoşlanmamıştır ve oğluyla birlikte olmanıza izin vermezdi! Ve size yüklü bir meblağ da para teklif ederlerdi! Ve siz de kabul etmezdiniz. EXO'ya hiç bir şey söylemeden çeker giderdiniz! Ve bir gün sizi bulursa! iste tepkisi;

Tao: Onunla bir sahafta denk gelirdiniz ) Bakın burada kimleri görüyorum !! Bir gün karşılaşacağımız aklına hiç gelmezdi değil mi?? Boşuna kaçmışsın be güzelim!! En azindan ben gidiyorum diyebilirdin!! Neyse sen bana sormayı gerek duymadan kararını vermişsin !! sana iyi günler derdi ve yanından uzaklaşıp kitapların olduğu raflara yönelirdi...

Baek: Onunla arkadaşının verdiği partide denk gelirdiniz) Hiç kimseye birşey belli etmeden bileğini tutardi ve peşi sıra seni sürüklerdi! biraz sonra bir odaya girerdiniz ve kapının kilidini geçirip sana dönerdi " Geç şöyle ! diyerek (seni yatağa fırlatırdı) bana bir açıklama yapmak zorundasın!! Evet seni dinliyorum!! derdi ve senden hiç cevap alamayınca deliye dönerdi ve sana doğru yaklaşarak " Seni tanıdığım güne lanet olsun" derdi ve oradan çekip giderdi...


Kyungsoo: Onunla yolda denk gelirdiniz) Sen ondan kaçardın ama o seni kolundan sertçe yakalardi ve senden bir cevap alana kadar bırakmazdı!! Gözlerime bak adın!! bunlar sana tanıdık geliyor mu?? Doğru nasıl tanıyacaksın çünkü sen onları hayal kırıklığına uğrattın!! onları sen değiştirdin!! Kolundan yine sertçe ittirerek defol git buradan bir daha seni görmek istemiyorum derdi !!!!


Sehun: Onunla bir etkinlikle denk gelirdiniz) Seni gördüğü gibi olduğu yerde dururdu ve bir süre bakisirdiniz! Fakat yanına mankenin teki gelirdi ve yanağına bir öpücük kondururdu ve yanından kolkola geçerlerdi. Sen onlara öylece bakarken Sehun arkasını dönerdi ve dudaklarını kıpırdatarak " Böyle olmasını sen istedin " derdi...


Geleceğim....

EXO VE TEPKILERI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin