EXO VE TEPKILERI ÖNERI

2.1K 69 114
                                    

guguggug kardeşimin önerisidir. teşekkür ederim ❤❤❤😘😘😘

Bizi namaz kılarken gören EXO'nun tepkisi;

Kai: Sana içeriden t-shirt'üm nerede diye seslenirdi. Sen ses vermeyince "dediğim şeye 1 kere de cevap versen ölecek misin be kadın " diye diye sana doğru gelirdi ve senin namaz kıldığını görünce odadan çıkıp namazın bitene kadar öbür odada beklerdi..

Minseok: Ibadetini yerine getirmen onu mest etmiştir.

Kyungsoo: Seni hiç bir şekilde rahatsız etmezdi...

Baek: Ne yaptığını merak eder ama birşey anlamayınca sıkılıp giderdi...

Chen: Vakiti kaçırdım diye bir koşu da abdest alırdı.  Tabi senin o esnada namazın biterdi. aceleyle yanına gelip "Yoksa vakiti kaçırdım mı? aşkım!" der ve üzülürdü.. Sen de daha vakitin var hayatım! kılabilirsin korkma deyince sevinirdi...

Yeol: Bilmeyerek önünden geçerdi ve yanda durup beklerdi... Namazın bittikten sonra "Hayatım bilmeyerek önünden geçtim , günaha girmiş olur muyum?" derdi sende düzgünce anlatırdın ve bir daha çok dikkatli davranırdı...

Sehun: Inadet ettiğini görürdü ve sana saygı göstererek rahat bırakırdı...

Lay: Hem Müslüman biriyle  hem de senin gibi bir kadınla evlendiği için kendini çok şanslı hissederdi...

Luhan: Tanrı aşkına! ( Tanrı kelimesini Luhan'ın ağzından söylüyorum! dikkatinizi çekerim!) sen ne ne yapıyorsun? çok garibime gitti.. Selam verene kadar cevap veremezdin. Istikrarlı bkr sekilde seni beklerdi. Selamını verdikten sonra "Namaz kılıyorum! Lulu, Ibadetimi yapıyorum!" derdin. O da bilmiyorum özür dilerim! derdi...

Kris: Herkesin dinine, ibadetine saygı gösterdiği için tepki vermezdi..

Suho: Başına senin gibi yazma bağlayıp ,arkana geçer ve senin yaptığın hareketlerin aynısını yapmaya çalışırdı... Namazın bittikten sonra "Suho, ne yapıyorsun ya!" Derdin. O da "Ne yaptığını anlamaya çalışıyordum bebeğim, yoksa kızdın mı?? Sen hafif tebessüm edersin ve Ne kızması aşkım, daha önce farkına varmadan benimle namaz kıldın. Buna kizılmaz ki, hatta çok sevindim! O da mutlu olurdu!!!

Tao: O da müslüman olmuştur ve namazınızı o önde, den arkada ikiniz birlikte  kılardınız...

EXO VE TEPKILERI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin