esmaelif94 kardeşimin önerisidir. Kendisi romantik birşeyler olsun istemişti. Bende birşeyler yaptım ama umduğun gibi birşey oldu mu? bilmem ama! umarım seversin!!!Teşekkür ederim ❤❤❤
Biasimiz hasta olmuş ve halsizlesmistir. Bizde ateşi çıktığı için duş aldırıp temiz pijama giyindiriyoruz falan bütün gece uyumayıp ona bakıyoruz hatta gece hastalandığı için korkuyor ve ağlıyoruz ( biasimiz görüyor ) Sabah bizi başında uyurken görüyor ve tepkisi;
Kris: Seni ağlarken gördüğü için birşey demez. Uyurken gördüğü zamanda açık kalan kollarının buz kestiğini farkeder ve üzerine battaniye örtüp kafana yavaşça bir öpücük kondururdu..
Sehun: Yatmaktan bacakları uyuşan Sehun ayaklarını sürüyerek yanına gelirdi. Ve Ssshhh hayatım!.alt tarafı grip olmuşum bunda üzülecek birşey yok! 2 güne ayağa kalkarım ben! Sende ağlama lütfen diye boynuna sarılıp sakinlesmeni sağlardı.. Bir kaç saat sonra uyuduğunu gördüğünde seni yatağına geçirerek üzerini örterdi...
Minseok: Aglamana dayanamaz ve Hasta hâliyle neşelenmem için sana sirinlikler yapardı. Ve dudak dudağa gelirdiniz. Uyuduğunda da üzerini örter sana sarılarak uyurdu...
Tao: Ah ama ! Ben o kadar da kötü değilim!! ve hala yanındayım değil mi?? Hadi korkma artık deyip dudağından öperdi. Uyuduğunda ise yanağına öpücük kondurup.
Lay: Seninle birlikte o da ağlardı. Uyuduğunu görünce de üzerini örter ve seni izleyerek uykuya dalardı...
Chen: Hiç bir şey demeden boynuna sarılır. Artık ağlamaman gerektiğini söylerdi.. Uyuduğunda da seni kucaklayıp yatağına geçirerek yanağına bir öpücük kondurur be kulağına "Iyi geceler aşkım, rüyanda bizi gör " diye fısıldardı..
Kyungsoo: Onun için ağladığını anlardı ve yanına gelerek Sshhh tamam geçti! hiç birseyim kalmadı artık! sende böyle yapma lütfen! Gel hadi kollarımin arasına seni biraz seveyim derdi. Uyuduğunda da saçlarını okşayarak kulağına şarkılar fısıldardı...
Luhan: Ağladığını görür ve çaktırmazdı içeriden sana bağırarak gel hadi film seyredelim derdi sende gözyaşlarıni silerek yanına giderdin. Filmi açardı. Ellerini tutup seni seviyorum derdi ve dudak dudağa gelirdiniz. Uyuduğunda da üzerini örtüp yanından ayrılırdı...
Suho: Kollarini açarak " Hey bakalım! "derdi ve gözyaşlarını silip dudaklarına kenetlenirdi. Gördün mü bak ,ben çok iyim! Ağlama artık! derdi. Uyuduğunda da seni odana kadar taşır ve üzerini kaz tüyü yorganı ile örterdi..
Yeol: Kulaklarını büzüşturerek sana komiklikler yaparak gülmeni sağlardı. Ve bir daha ağlamak yok tamam mı? derdi. Uyuduğunu görünce de yüzüne düşmüş olan saçlarını kulak arkana kibarca yerleştirir ve "Işte oldu! Şimdi seni daha iyi izleyebilirim" derdi!
Kai: Arkandan gelip kuvvetli kollarıyla belini kavrardı ve boynuna bir öpücük kondurarak "Tamam geldim işte yanındayım " geçti hepsi geçti sevgilim derdi" Ona dönüp dudaklarına yapışırdın. Uyuduğunda da sırıtarak sabaha kadar seni izlerdi...
Baek: Sevgilim bana üzülüp, benim için ağlarmiymış deyip koluna hafif dokunurdu. Ve sen tebessüm ederek, yanağına öpücük kondurursun. Elleriyle saçlarını sıvazlar "Çok güzelsin!" derdi ve boynuna sarılırdı.. Uyuduğunda da odanıza kadar taşırdı seni ve sarılarak uyurdunuz....