EXO seni terk etmiştir ve sen de ayrılığı kendine yediremeyip intihar etmeye karar verirsin. Biasını arayıp "Hoşçakal sevgilim" der ve telefonu kapatırsın. EXO'nun tepkisi ;BÖLÜM 3
Luhan: Eve geldiğin de yatak odanızda anne karnında ki cenin gibi yatan cesedini görürdü ve yıkılırdı.Seni kendine doğru çevirdiğinde kollarının arasına sımsıkı sarmış fotoğrafını görüp gövdene yaslanarak ağlardı. Ve "Senin beni çok sevdiğini göremeyecek kadar aptalmisim! özür dilerim! ben seni hiç bir zaman haketmedim. Allah'ım beni de al yanına! derdi...
Minseok: Arabanı uçuruma doğru sürüklerken yakalardı seni ve uzun ışıkları yakıp kornaya basarak durduramasa da önünü keserek uçuruma düşmeni engellerdi. Ve seni arabadan çıkararak boynuna sarılırdı " Hepsi geçecek! biz eskisinden daha iyi olacağız derdi ve dudaklarına yapışırdı..
Sehun: Göğsüne silah dayarak Sehun'un gelmesini beklerdin ve O kapıdan içeri girer girmez sersemleşmiş bir ifadeyle "Benim için geleceğini biliyordum! dersin Sehun "Ben senden hiç gitmemiştim ki! Şimdi indir o silahı! derdi ama sen yaklaşma deyip silahı göğsüne iyice dayardın "Yalancı, yalan söylüyorsun! yine beni kandırmaya çalışıyorsun! ama bu sefer senin aptal yalanlarına kanmayacağım! bugün burada ölümümü izleyeceksin! der ve tetiği çeker yere yigilirsin. Sehun sana doğru koşup kucaklar ve hastaneye götürürdü ama tüm müdahalelere rağmen kurtulamazdın. Sehun senin ölümünle kafayı siyirirdi ve bir akıl hastanesine yatırılirdı ..
Suho: Mutfak bıçağıyla bileklerini keserdin ) ve Suho eve geldiğinde kan gölünün ortasında hareketsiz yatan bedenini görür ve hemen sağlık ekiplerini çağırır " Allah'a dua edip " Lütfen onu yanına alma! bize bir şans daha ver Allah'ım Lütfen! o ölmesin!! derdi seni hastaneye götürdüklerin de ameliyatın başarılı geçerdi ve sen iyi olana kadar gece gündüz başında beklerdi ve kendine geldiğin de "Ah, çok korktum! Seni bir an kaybettigimi sandım !Ama çok şükür ki, sen ölmedin!! bir oh çekerek, Bundan sonra ayrılmak yok! sonsuza dek beraberiz derdi ve alnına öpücük kondururdu.