EXO VE TEPKILERI ÖNERI

2.4K 86 190
                                    

@jk_irem_97 kardeşimin önerisidir. çok teşekkür ederim ❤❤

Bu arada sizlere cevabım ulaşmıyor isimsizARMY123 ablacim önemli olan seyi bana buradan yada özelden yazabilirsin. Bekliyorum.



Mafya olan EXO işi için bizi kaçırır ve bize zorla sahip olurlar.(tecavüz ederler) daha sonra bizi çöp gibi bir kenara atarlar ama biz bu sırada EXO'dan hamile kalırsak tepkisi ne olur;

Baek: (Sadist baek) Büyük ihtimalle seni ve karnındakini gözünü kırpmadan ortadan kaldıracaktır!!

Kris: Lanet olsun! bir bu eksikti! deyip kolunu sıkar ve o veleti hemen aldırmani söylerdi!!

Sehun: Iyi bok yaptın sehun! diye kendine kızardı ve sana dönerek "ben tehlikeli bir adamim ve pesimdeki adamlar daha da tehlikeli. Sana bir eş karnindakine de baba olamam! Onu bu yüzden aldırman gerek!!!

Luhan: Benim başımı belaya sokmadan siktir git şuradan!!!

Lay: Seni tehlikeden uzak bir yere yurtdışına gönderir ve bizi burada kimse bulamaz. Ikinizi de burada çok iyi bakacağım derdi...

Kai: Yeol Baba duyarsa ikimiz için de hiç iyi olmaz.. Bu yüzden bunu sessizce halletmeliyiz....

Kyungsoo: Yattığı her kadından 1er tane çocuğu olduğu için buna da sıkıntı yaratmazdı...

Tao: Seni güvenli bir yere götürüp saklardı.  Ve çocuk doğunca da ara sıra yanına uğrardı..

Yeol: Sen Bu çocuğu doğurarak  benim başıma büyük iş mi! almak istiyorsun!! buna asla izin veremem ya onu aldırırsın yada ikisini de öldürmek zorunda kalabilirim... Seçimini yap!!

Suho: Kafana silahı dayayarak "Seni o çöplüğe atmadan önce öldürmem gerekti" Eğer karnında benim çocuğumu taşımıyor olsaydın der ve silahını indirirdi... Seni ailenin yanına göndererek diğer adamlardan uzak tutardı..

Minseok: Çocuğu birlikte büyüteceğinizi söylerdi ve bebekle seni korumak için herşeyi yapardı !!

Chen: Allah kahretsin! diye ellerini duvara vururdu ve sana dönerek bu çocuğu istiyor musun? derdi. Sen de evet anlamında başını sallardın ve O da kabul ederek senin tam güvenliğini sağlardı!!!

EXO VE TEPKILERI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin